AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er jente, og en kompis av meg og en fyr jeg holder på med skal på ferie om ikke lenge, de skal på ferie sammen, så spurte jeg om jeg kunne være med, han sa da må jeg betale over 15 000 kr. Jeg skrev da at det var rart det kosta så mye bare for å reise dit, da klikka han på meg? Han skrev at jeg ikke får lov å spørre hvorfor d koster det , og at prisen jeg må betale for å være med er det og dermed basta.ble litt såra, var rart av han å bli så sur? Anonymkode: c7e42...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden 0/10 Anonymkode: 42d77...dea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Bsre si at det er lov å spørre om det. Anonymkode: 45b7f...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Og dere er 14 år eller? Anonymkode: 24282...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Hvorfor putter du deg selv i en slik situasjon? Hvis de ville ha deg med hadde de invitert deg. Bruk tiden på å planlegge en egen ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Altså.. Dette er åpenbart ment å skulle være en guttetur med to kompiser.. Hvor kult tror du kompisen din ser for seg dette her vil bli om turen brått skal innkludere deg, -hvilket for ham vil si å dra på ferie med et nyforelsket par!?? Fra å skulle på tur med en kompis, vil din tilstedeværelse gjøre ham til selve lærebokeksemplet på det femte hjul på vognen. Jeg ville fått fullstendig fnatt av dette scenariet selv. Det er jo ingen som ønsker å labbe rundt i skyggen av et konstant klinende par 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Ikke kompisen din. Bruker deg. Anonymkode: edc20...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Gry H. skrev (2 timer siden): Altså.. Dette er åpenbart ment å skulle være en guttetur med to kompiser.. Hvor kult tror du kompisen din ser for seg dette her vil bli om turen brått skal innkludere deg, -hvilket for ham vil si å dra på ferie med et nyforelsket par!?? Fra å skulle på tur med en kompis, vil din tilstedeværelse gjøre ham til selve lærebokeksemplet på det femte hjul på vognen. Jeg ville fått fullstendig fnatt av dette scenariet selv. Det er jo ingen som ønsker å labbe rundt i skyggen av et konstant klinende par Dette! Anonymkode: 70ffb...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er jente, og en kompis av meg og en fyr jeg holder på med skal på ferie om ikke lenge, de skal på ferie sammen, så spurte jeg om jeg kunne være med, han sa da må jeg betale over 15 000 kr. Jeg skrev da at det var rart det kosta så mye bare for å reise dit, da klikka han på meg? Han skrev at jeg ikke får lov å spørre hvorfor d koster det , og at prisen jeg må betale for å være med er det og dermed basta.ble litt såra, var rart av han å bli så sur? Anonymkode: c7e42...7be Kanskje han tolket det som at du trodde han prøvde å svindle deg? Hvis han tenker det åpenbart koster 15 000, så kan det være sårende at du spør, for da stoler du ikke på han. Anonymkode: 52bb1...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke kompisen din. Bruker deg. Anonymkode: edc20...341 Det er hun som bruker han og forsøker å invitere seg med på en tur hun ikke var invitert med på. Anonymkode: 56642...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor vil du reise på tur med to gutter som ikke har invitert deg? La de to guttene reise sammen så kan heller du og han du holder på med reise sammen på tur en annen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå