AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Men hva skjedde i studietiden? Sitter du ikke igjen med noen venner fra den tiden? Personlig synes jeg det er deilig med flere paralelle vennemiljø. Noen rølpevenner, noen treningskompiser, noen fotballkamerater osv. Anonymkode: 22b69...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er ikke kødd. Jeg mener ikke å være slem, men det er fakta. Jeg kom hjem fra en fest forrige uke der gjengen pluss noen andre var samlet. De røyket hasj, sniffet kokain og noen tok til og med ketamin. En av de jeg pratet med nevnte at han drikker minst én øl per dag. En annen pratet om at han ikke hadde noe genuin interesse i å gjøre noe med livet sitt. Festen foregikk i en kjellerleilighet til en kompis som har innrømmet at han drømmer om å tjene penger ved å ha en hasjplantasje, noe han også tenkte var lurt å fortelle til en jente han forsøkte å flørte med da hun spurte hva han ville jobbe med (for noen måneder siden). Dette er så deprimerende. De fleste av disse har jo liksom vært kjernekompisene mine siden barneskolen eller ungdomsskolen. Det er flotte, snille folk det er prat om, men de skal liksom drive å holde på med rusmidler hver eneste gang. Å henge med dem i en vanlig setting som for eksempel å gå en tur sammen, trene sammen, spise sammen, se en film sammen osv., det er bare å glemme. De må ha i det minste alkohol for å gidde å være med på noe. Når de ikke drikker, så merker jeg at noen av de blir litt tørre og kleine, som om at de ikke lengre er vant med å føre samtaler uten alkohol eller andre rusmidler. Det er bekymrende. Det er også bekymrende hvor lite noen av de bryr seg om å gjøre noe med livet sitt i det hele tatt De virker bare så tafatte. Jeg synes ikke det er lett å få nye venner, spesielt nå som jeg er ferdig utdannet og er ute i jobb. Derfor føler jeg at jeg er litt "stuck" med de vennene jeg har. Er det slemt å si at jeg egentlig ikke vil bli assosiert med dem? Jeg vil ikke at noen fra jobben skal finne ut at de folka liksom er vennene mine, og jeg vil ikke at fremtidige venner skal finne ut av jeg har hengt eller fortsatt henger med slike folk. Anonymkode: 29b8c...e89 Om du velger å kalle dine venner for tapere slik du gjør i denne tråden... Hva sier det om deg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Man blir mest lik de 7 menneskene man tilbringer mest tid med. Husk det. Anonymkode: 401c2...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man blir mest lik de 7 menneskene man tilbringer mest tid med. Husk det. Anonymkode: 401c2...402 Dette må du seriøst vise til med evidens. Er det dummeste jeg har lest i dag! Anonymkode: 6a841...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå