AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har datet en fyr og jeg hører ikke noe på maange dager, er dette normalt? hvor mange dager er egt vanlig? Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Har han hørt noe fra deg? Kanskje dere sitter på hver deres tue og venter på en lyd fra den andre... 🤔 Anonymkode: 85529...544 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Vanligvis hvis man dater så går chatten av og på gjennom hele dagen. Hvis de ikke holder kontakt så mister de interessen min iallefall. Eg oppfatter dem da som uinteressert. Er rimelig spesielt ihvertfall å sitte heme og like en annen uten å ha ønske om å ta kontakt med hen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har han hørt noe fra deg? Kanskje dere sitter på hver deres tue og venter på en lyd fra den andre... 🤔 Anonymkode: 85529...544 Jeg tok sist kontakt, men virker som han troe det er jeg som skal kontakte hver gang Anonymkode: 36e63...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Ymse meninger skrev (9 timer siden): Vanligvis hvis man dater så går chatten av og på gjennom hele dagen. Hvis de ikke holder kontakt så mister de interessen min iallefall. Eg oppfatter dem da som uinteressert. Er rimelig spesielt ihvertfall å sitte heme og like en annen uten å ha ønske om å ta kontakt med hen Mener du man skal snakke sammen hver dag? Fordi det har jeg ikke opplevd før, har opplevd noen fåå dager Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Hvis jeg ikke hører noe på mange dager går jeg videre. Jeg mister interessen om jeg ikke får oppmerksomhet. Er man interrssert så holder man kontakt. Ja det skal selvsagt gå begge veier men i starten vil jeg at mannen skal være mest på. Så utligner det seg å man tar like mye kontakt etterhvert. Anonymkode: fde50...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg ikke hører noe på mange dager går jeg videre. Jeg mister interessen om jeg ikke får oppmerksomhet. Er man interrssert så holder man kontakt. Ja det skal selvsagt gå begge veier men i starten vil jeg at mannen skal være mest på. Så utligner det seg å man tar like mye kontakt etterhvert. Anonymkode: fde50...cdc Helt enig. Kontakten må gå begge veier. Det føles kleint ut og hele tiden måtte være den som skal opprettholde samtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden rummyking skrev (10 minutter siden): Helt enig. Kontakten må gå begge veier. Det føles kleint ut og hele tiden måtte være den som skal opprettholde samtalen. Det gikk begge veier i starten, men nå så er det omtrent bare jeg, men han holder avtalene og som det skal, jeg bare lurer på om det kan vøre fordi interessen dabber av.. 🥲 selv føler jeg ikke helt det heller, noe jeg ikke forstår med denne mannen men kan være at han har flere på tråden nå. Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden rummyking skrev (11 minutter siden): Helt enig. Kontakten må gå begge veier. Det føles kleint ut og hele tiden måtte være den som skal opprettholde samtalen. For han sier selv han synes det er koselig å være med meg osv. Koser ekstremt mye, men så gikk han ut av et 11 års forhold også for 10 måneder siden, han gjorde slutt men fordi dama ikke passet han tydeligvis men de var glad i hverandre sa han, så kan også være at han er deprimert pga det Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gikk begge veier i starten, men nå så er det omtrent bare jeg, men han holder avtalene og som det skal, jeg bare lurer på om det kan vøre fordi interessen dabber av.. 🥲 selv føler jeg ikke helt det heller, noe jeg ikke forstår med denne mannen men kan være at han har flere på tråden nå. Anonymkode: 36e63...a66 Da er det bare å spørre han. Vi menn er jo ikke alltid de skarpeste🙈 så det er jo ikke sikkert han tror du er interessert? Det beste er jo bare å få det avklart, og så evt gå videre om det ikke er interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden rummyking skrev (13 minutter siden): Da er det bare å spørre han. Vi menn er jo ikke alltid de skarpeste🙈 så det er jo ikke sikkert han tror du er interessert? Det beste er jo bare å få det avklart, og så evt gå videre om det ikke er interesse. Ja hvis det blir noen neste møte da, jeg vil ikke ta mer kontakt nå føler jeg. Fordi jeg føler han ikke er intressert. Kanskje han reagerte på å ikke få nok oppmerksomhet? Jeg tror han liler mye oppmerksom fra noen han liker, spurte første møtet vi møttes hva jeg var ute etter, om jeg røyket eller snuset, om jeg drakk osv Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det gikk begge veier i starten, men nå så er det omtrent bare jeg, men han holder avtalene og som det skal, jeg bare lurer på om det kan vøre fordi interessen dabber av.. 🥲 selv føler jeg ikke helt det heller, noe jeg ikke forstår med denne mannen men kan være at han har flere på tråden nå. Anonymkode: 36e63...a66 Det kan godt være at interessen dabber av, len deg litt tilbake og ikke kontakt han så ser du om du hører fra han. Anonymkode: 5a38d...57b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har datet en fyr og jeg hører ikke noe på maange dager, er dette normalt? hvor mange dager er egt vanlig? Anonymkode: 36e63...a66 Fasiten finner du nedskrevet. *ironi* Det finnes jo ingen fasitsvar på dette, og du gir lite info om relasjonen. Er det første date? Tidlig i datingen? Har dere datet over lengre tid, og hvordan har kontakten da vært til nå? Har du kontaktet han, uten å få svar, eller sitter du å venter på å høre noe fra han som en liten prinsesse? Anonymkode: 75a87...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fasiten finner du nedskrevet. *ironi* Det finnes jo ingen fasitsvar på dette, og du gir lite info om relasjonen. Er det første date? Tidlig i datingen? Har dere datet over lengre tid, og hvordan har kontakten da vært til nå? Har du kontaktet han, uten å få svar, eller sitter du å venter på å høre noe fra han som en liten prinsesse? Anonymkode: 75a87...41c Det var bra frem til date nr 2, de 3 siste tok jeg mest ins til. Så sammen har vi møttes 5 ganger, men fremdeles føler jeg at jeg må alltid ta skrittet. Kanskje jeg skal trekke meg unna ja. sist vi var sammen sa han at jeg ikke skulle slutte å snakke med han osv, men han viser jo lite interesse, var det noe som skjedde mens jeg sov? 😂 Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var bra frem til date nr 2, de 3 siste tok jeg mest ins til. Så sammen har vi møttes 5 ganger, men fremdeles føler jeg at jeg må alltid ta skrittet. Kanskje jeg skal trekke meg unna ja. sist vi var sammen sa han at jeg ikke skulle slutte å snakke med han osv, men han viser jo lite interesse, var det noe som skjedde mens jeg sov? 😂 Anonymkode: 36e63...a66 Hvis han blir sånn etter så kort tid, så ville jeg bare avskrevet hele relasjonen. Til nød ville jeg spurt han rett ut hva som hva greia, om han har det bra osv- det kan jo være noe som skjer i livet hans. Men det er veldig lite lovende om det dabber av så tidlig. helt normalt å finne ut at det ikke ble det helt store etter noen dater, men en ekte mann klarer å si i fra om det på en normal måte.. Anonymkode: 75a87...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Mann her. Noen menn spiller spill og prøver å gjøre seg kostbare (ja det finnes massevis av dating guruer på nettet som oppfordrer til dette for å gjøre damene hekta og dermed ha overtaket i relasjonen) Andre menn er bare utrolig tafatte og sosialt teite. Så har du de som rett og slett ikke er kjempe interesserte. Hvem av disse håper du at din fyr er? Anonymkode: fece8...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mann her. Noen menn spiller spill og prøver å gjøre seg kostbare (ja det finnes massevis av dating guruer på nettet som oppfordrer til dette for å gjøre damene hekta og dermed ha overtaket i relasjonen) Andre menn er bare utrolig tafatte og sosialt teite. Så har du de som rett og slett ikke er kjempe interesserte. Hvem av disse håper du at din fyr er? Anonymkode: fece8...e66 Det er det jeg ikke vet fordi han sier han synes det er koselig å være med meg og spør om jeg synes det samme, han også viser veldig interesse men når vi skilles høres jeg ingenting, jeg må ta mest kontakt, så jeg føler jeg trekker meg tilbake Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Om han er interessert, hører man alltid noe innen få timer. Anonymkode: a2532...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han er interessert, hører man alltid noe innen få timer. Anonymkode: a2532...e8b Har også hørt det er normalt det går dager mellom hver gang man hører fra hverandre Anonymkode: 36e63...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå