AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har ett stort ønske om å møte en venninne da jeg ikke har noen her i byen. Hvilke apper eller andre steder finnes for å finne venninner? Anonymkode: 58559...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ett stort ønske om å møte en venninne da jeg ikke har noen her i byen. Hvilke apper eller andre steder finnes for å finne venninner? Anonymkode: 58559...bcc Har tenkt på det samme selv. Hvilken by holder du til i? Vet mange benytter seg av Hey Girl eller Hey Woman på Facebook. Anonymkode: b77e6...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har tenkt på det samme selv. Hvilken by holder du til i? Vet mange benytter seg av Hey Girl eller Hey Woman på Facebook. Anonymkode: b77e6...d6a Holder til i Ålesund 🙂 Anonymkode: 58559...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå