AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Ett år er gått. det er ett år siden jeg og min kjære gikk fra hverandre. det skjedde brått, vi sa ikke ha det, vi snakket ikke om forholdet, det ble bare brått slutt helt ut av det blå hen var ofte utro mot meg, med leger på jobben, men ente opp med en narkoman isteden for en suksessrik/suksessfull lege (innenfor arbeidslivet) som var veldig attraktivt for min eks. jeg er evig bekymret over hva som skjer i dette narkoforholdet og jeg håper at rusen ikke har tatt over livet til eksen jeg elsker deg og jeg savner deg, lykke til videre . Anonymkode: 92b3b...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden elsker deg uansett hva slags sykdom du bærer nå pga narkomanen.. Anonymkode: 92b3b...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Gå videre. Anonymkode: 22a56...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Elsker deg også Anonymkode: 962be...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor bruker gidder du å tenke på en utro eks som valgte en narkoman? Våkne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Hva er det du elsket? Hva av det igjen var reelt og ikke ønsker/fantasi? Hva i deg gjør at du bærer dette med deg på en slik måte etter et år? Du elsker en person uten moral, anger, utro og med rusproblemer. Hva er det du elsket og hvorfor oppsøker du ikke hjelp? Det er selvfølgelig ikke sånn du skal ha det. Andre ville jublet og feiret for p blir kvitt alt det der, HELT uavhengig av hvor "fantastisk" resten måtte være. Anonymkode: 98b8a...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Ja dette går an det for ekte kjærlighet er betingelsesløs. Man kan fortsatt elske noen selv om det ikke er noen god idé å bli sammen med vedkommende igjen. Anonymkode: ad0b5...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå