AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Eller er det små sjanser for at håret vokser tilbake? Anonymkode: 0f4ea...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 😬 OK, ikke det. Anonymkode: 0f4ea...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Ja. Jeg har naturlig høyt hårfeste og begynte å få noen viker, som jeg ikke likte. Har nå brukt minoxidil i flere år. Sånn lokal behandling som man påfører hodebunnen der hårtapet er. Merket effekt etter 1-2 måneder. Siste halvåret har jeg brukt microneedling/dermaroller sammen med minoxidilpåføringen 2 ganger per uke og dette har gitt enda mer hår. Synes det koster litt mye, så jeg prøvde en gang å kjøpe fra Fruugo/kinagreier. Da mistet jeg håret igjen, og antar det var fake-produkt. Kastet det og begynte på nytt med apotekvare og håret vokste ut igjen. Har forøvrig veldig fint, stritt og tynt hår og tenker å prøve prp- injeksjoner som supplement til minoxidil. Sånn i håp om å få et mer fyldig hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå