AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:30 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:30 Jeg blir sliten av å bli mast på om å finne på noe. Vil drikke med meg, reise på tur osv.. Vi er samme kjønn, så vedkommende er nok bare selskapssyk. Jeg misliker egentlig jobben min og vil absolutt ikke ha noe med dem gjøre i fritiden. Vil være i fred. Føler meg uhøflig hver gang jeg avviser, men hvorfor er det noen som ikke tar et hint? Hvordan si ifra slik at maset stopper? Anonymkode: 76390...663 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:22 #2 Del Skrevet i går, 05:22 Si du hviler på fritiden. Anonymkode: b02c2...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:35 #3 Del Skrevet i går, 17:35 Med mange funker ikke hinting, du må bare si ting rett ut - du er litt privat av deg og ønsker å holde jobb og privatliv adskilt. Sett din grense og ikke gi noen tvil eller åpning om at det kanskje kan passe bedre en annen gang, da vil vedkommende garantert prøve igjen. Anonymkode: a7199...f9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå