AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har alltid hatt stor seksuell appetitt , men, omtrent på dagen jeg fylte 38, begynte den å synke. Er dette normalt? Er singel, så går greit. Men frustrerende Anonymkode: be2c6...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid hatt stor seksuell appetitt , men, omtrent på dagen jeg fylte 38, begynte den å synke. Er dette normalt? Er singel, så går greit. Men frustrerende Anonymkode: be2c6...207 Mannen har det sånn og. Runker ikke heller. Og ikke noe særlig lyst på sex. Er vel livet generelt som er stressende med jobb osv. Anonymkode: 619c3...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen har det sånn og. Runker ikke heller. Og ikke noe særlig lyst på sex. Er vel livet generelt som er stressende med jobb osv. Anonymkode: 619c3...bf7 Hvor gammel er han? Anonymkode: be2c6...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Min mann på 38 har 0. Men han er småbarnsfar med gravid hormontroll ved sin side så forstår han godt 😂 Anonymkode: c727f...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Høres veldigg kjipt ut - jeg er snart seksti og ha merket de siste to-tre årene at jeg ikke har seksuell apetitt heeeeeeele tiden, men merker at jeg blir litt deprimert når den er borte. Som single og barnløs føles det litt meningsløst når man ikke har slik lyst, det eneste plusset er at man har tid til å lese bøker... Anonymkode: 9235e...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er også 38, og er sjeleglad for det. En bekymring mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min mann på 38 har 0. Men han er småbarnsfar med gravid hormontroll ved sin side så forstår han godt 😂 Anonymkode: c727f...fd2 Men da har han jo hatt, for ikke så lenge siden Anonymkode: be2c6...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Jeg er også 38, og er sjeleglad for det. En bekymring mindre. Kan ta meg en runk fremdeles, men gir ikke samme følelsen. Syns det er stusselig. Var ikke klar for å legge inn seilet før 50, liksom Anonymkode: be2c6...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres veldigg kjipt ut - jeg er snart seksti og ha merket de siste to-tre årene at jeg ikke har seksuell apetitt heeeeeeele tiden, men merker at jeg blir litt deprimert når den er borte. Som single og barnløs føles det litt meningsløst når man ikke har slik lyst, det eneste plusset er at man har tid til å lese bøker... Anonymkode: 9235e...ad3 Men du har det ennå? Anonymkode: be2c6...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er han? Anonymkode: be2c6...207 45 Anonymkode: 619c3...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan ta meg en runk fremdeles, men gir ikke samme følelsen. Syns det er stusselig. Var ikke klar for å legge inn seilet før 50, liksom Anonymkode: be2c6...207 Er det så viktig når det ikke er damer i bildet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden DelvisPresley skrev (7 timer siden): Er det så viktig når det ikke er damer i bildet? Det er jo en del av identiteten,seksuallysten . Og, i en alder av 38, hadde jeg jo ikke tenkt å gi opp håpet å å finne noen Anonymkode: be2c6...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå