Gå til innhold

Mann 38 år, fallende seksuallyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt stor seksuell appetitt , men, omtrent på dagen jeg fylte 38, begynte den å synke. Er dette normalt? 

Er singel, så går greit. Men frustrerende 

Anonymkode: be2c6...207

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har alltid hatt stor seksuell appetitt , men, omtrent på dagen jeg fylte 38, begynte den å synke. Er dette normalt? 

Mannen har det sånn og. Runker ikke heller. Og ikke noe særlig lyst på sex. Er vel livet generelt som er stressende med jobb osv. 

Anonymkode: 619c3...bf7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen har det sånn og. Runker ikke heller. Og ikke noe særlig lyst på sex. Er vel livet generelt som er stressende med jobb osv. 

Hvor gammel er han?

Skrevet

Min mann på 38 har 0. Men han er småbarnsfar med gravid hormontroll ved sin side så forstår han godt 😂

Anonymkode: c727f...fd2

• Hjerte 3
Skrevet

Høres veldigg kjipt ut - jeg er snart seksti og ha merket de siste to-tre årene at jeg ikke har seksuell apetitt heeeeeeele tiden, men merker at jeg blir litt deprimert når den er borte. Som single og barnløs føles det litt meningsløst når man ikke har slik lyst, det eneste plusset er at man har tid til å lese bøker...

Anonymkode: 9235e...ad3

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er også 38, og er sjeleglad for det. En bekymring mindre.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min mann på 38 har 0. Men han er småbarnsfar med gravid hormontroll ved sin side så forstår han godt 😂

Men da har han jo hatt, for ikke så lenge siden

• Nyttig 1
Skrevet
DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Jeg er også 38, og er sjeleglad for det. En bekymring mindre.

Kan ta meg en runk fremdeles, men gir ikke samme følelsen. Syns det er stusselig. Var ikke klar for å legge inn seilet før 50, liksom

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres veldigg kjipt ut - jeg er snart seksti og ha merket de siste to-tre årene at jeg ikke har seksuell apetitt heeeeeeele tiden, men merker at jeg blir litt deprimert når den er borte. Som single og barnløs føles det litt meningsløst når man ikke har slik lyst, det eneste plusset er at man har tid til å lese bøker...

Anonymkode: 9235e...ad3

Men du har det ennå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er han?

45

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan ta meg en runk fremdeles, men gir ikke samme følelsen. Syns det er stusselig. Var ikke klar for å legge inn seilet før 50, liksom

Er det så viktig når det ikke er damer i bildet?

• Nyttig 1
Skrevet
DelvisPresley skrev (7 timer siden):

Er det så viktig når det ikke er damer i bildet?

Det er jo en del av identiteten,seksuallysten . Og, i en alder av 38, hadde jeg jo ikke tenkt å gi opp håpet å å finne noen

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo en del av identiteten,seksuallysten . Og, i en alder av 38, hadde jeg jo ikke tenkt å gi opp håpet å å finne noen

Det kan jo godt tenkes at lysten kommer tilbake når den rette kommer inn i livet ditt da :) er vel bare naturlig at lysten roer seg når du ikke har «bruk for den».

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det gjelder ikke meg og jeg er en del eldre

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sjekk tesotsteronnivået. Be fastlegen sjekke det. Flere ganger over en periode. 

Blodprøven må tas fastende og aller helst så tidlig som mulig på dagen. Kan hende det er i ferd med å falle, og det er ganske vanlig i din alder. Mange menn sliter med det uten å være klar over det. Det kan falle ganske lite men utgjøre en stor forskjell for folk alikevel. 

Vanskelig men ikke umulig å få hjelp om det er tilfelle.

Anonymkode: d1250...bb8

Skrevet

Min mann er 28 og har samme problemet

Anonymkode: 98a97...048

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 46 og har ikke merket noe fallende lyst enda. Hadde sex når jeg la meg i går og var dønn klar igjen når jeg våkna i dag tidlig. 

Anonymkode: ea038...89b

• Nyttig 1
Skrevet

Slutt å drikke alkohol i januar og begynne å trene tung styrketrening......

Anonymkode: 0bef9...d57

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i slutten av 40-årene og lysten er som den alltid har vært. Dama er uinteressert så det blir rent teoretisk dog.

Anonymkode: c7071...fb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 23.41):

Er 54, og her er det fullt seil. Så den kommentaren din gir vel et hint om en forventning som tegner et bilde av en person med lukkende ideer om egen og andre sin seksuelle funksjon.

På tide å erkjenne. Du tilhører en generasjon med lite testosteron. Kanskje du som mange av dine jevngamle må ha tilskudd. Imens kan kvinner på din alder søke gubber på 50 som kan levere og få jobben gjort.

Fra spøk til alvor. Tipper du enten trener for lite, eller alt for mye, sover for lite, spiser dritmat, tjukkas?, knuller for lite, stress?, dårlig eller stram økonomi, løs dette. 

Så knull annenhver dag og tren annenhver dag. Hvil en fast dag, da tar du en kveld med kompiser. Jobb bra, og ha en samtale med hun du er glad i. Lag middag og gi henne overskudd. Kjenn hennes syklus. Lær deg å kommuniserere med hennes personligheter. Gå til samtaler, samtaler som fokuserer på hvordan du kommuniserer og bygger opp. Ikke motsatt. Osv.

Du vil kjenne ting bli bedre. Plutselig vil du være like viril som gamlingene som er født på 70 tallet. 

👍

Anonymkode: bf297...688

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...