AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har datet en mann i litt over to mnd. Han virker interessert, ærlig og åpen. Jeg blir imidlertid usikker og stresser på grunn av tidligere erfaringer. Kan dette bli et bra forhold? Er dette en mann som kan være bra for meg? På forhånd takk for svar✨ Anonymkode: 9b7ec...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Dytter litt på denne✨ Anonymkode: 9b7ec...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg får opp at forholdet er greit det, fyren er grei, men du må få beina på bakken og begynne å ta avgjørelser utfra denne realiteten og det som er her og nå. Fortsetter du i ditt eget hode så vil du reagere på spøkelser og skygger mens forholdet går på autopilot fra din side, og du kommer ikke til å gjøre din del for at det skal bestå og utvikle seg Jeg ser ikke noen dype problem du må jobbe med som du ikke kan skjerpe deg og våkne opp fra, så vær her og nå, følg med på forholdet og reager utfra det som skjer og ikke det du føler eller tror skjer. Anonymkode: 28cc0...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Tusen takk for svar og gode råd🥰 Om du har anledning: Det er barn i bildet her, kan du se noe om hvordan det vil gå etterhvert om de blir involvert? TS Anonymkode: 9b7ec...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå