Gå til innhold

Har dere begynt å legge ferieplaner for 2025?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv begynner jeg planleggingen i god tid, har mange ønsker men litt for dårlig tid til å gjennomføre alt😅Hva med dere?

Anonymkode: 34a60...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har planlagt i veldig god tid så fly og bosted ordnet for 3 måneder siden. Reiser ikke før i siste halvdel av 2025.

Anonymkode: 6096c...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja erru gærn, jeg har allerede sju turer bestilt og minst to til planlagt. 😁 Har vært mange steder, men fortsatt gjenstår mye på ønskelisten. Og før de vanlige folkene kommer inn her og klager på at folk må ha god råd eller skrøne, så bruker jeg sannynligvis ikke mer enn mange gjør på et par turer i året. 

Anonymkode: 153ea...312

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke økonomi til å reise masse, men påsken er bestilt, og så skal jeg i et familiearrangement i utlandet alene (ble for dyrt å reise alle(. Vi har heldigvis hytte så sommeren blir der og i byen. 

Anonymkode: e5cac...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er i gang. Storbytur i februar er bestilt. En uke i varmen i mai er planlagt, men ikke booket. London i Juli. Sommerferien har vi grovplanene klare, men vi må vente til mannen har fått bekreftet ferie. Vi har en langtur vi ønsker å ta i høst, men tar planlegging av høsten etterhvert. Har brent oss på å bestille for tidlig før. 

Anonymkode: a1e69...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en stund siden. Har bestilt meg temareise-tur til sommeren, resten av ferien blir nok på hytta. Da vi pleide å reise til syden (når barna var mindre), bestilte vi alltid neste års ferie tidlig på høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på jentetur til New York i april, mannen og jeg skal til Paris i mai og så skal vi til Karibien i sommerferien. Og sikkert en langtur til høsten, vi sparer eurobonuspoeng, så betaler bare noen tusenlapper i skatter og avgifter for business class på langdistanseturer. 

Anonymkode: 39e45...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2025 blir det bare korte dagsturer her og der. Sparer penger til større turer senere. Til sommeren vil jeg uansett være høygravid og datteren vår er ikke gammel nok til å vise veldig stor interesse for ting 

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart - planleggingen er halve moroa. Har bestilt tur til Kenya i januar-februar. Så da går det litt feriedager. Årets hovedferie, sommerferie, blir Italia - teller litt på knappene hvor, men Napoli skal med på lista. Antakelig blir det Napoli og nordover, for for har vært skammelig lite i Italia før. Det blir antakelig en 10-12 dager denne turen. Så er planen en ukes "sydentur" mot slutten av august. Anktakelig Varna i Bulgaria, som jeg har besøkt hvet år de siste 20 årene, så har en del kjentfolk der. Men mulig jeg dropper turen i år og heller ta Spania eller Tyrkia. I tillegg har jeg åpning for en weekendtur eller to - da vil jeg antakelig sikte meg inn mot en by som ha en klasssisk konsert jeg vil gå på. Helst Brucker eller Mahler.

Anonymkode: dfb6b...b51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisemål og bosted allerede kjøpt og betalt. Samme med flybilletter. Reiser litt over nyttår. Ellers ikke planlagt noe for 2025. Kanskje Spania i August-ish.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 2 turer til USA igjen.

En tur med kone og barn. En tur med kompiser.

Anonymkode: 96ca9...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ferie for meg er å ta ALT som det kommer. Bestiller derfor rett før. De ferier er de beste

Anonymkode: f8e8f...f67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men regner ikke egentlig med at det blir noe særlig ferie i år heller. Om muligheten dukker opp tar jeg det vel mer eller mindre på sparket, tenker jeg.

Anonymkode: 60456...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke på det i dag. Har lyst på en tur til Sverige med mann og barn. Barna har aldri vært i utlandet før (de er relativt små), så gleder meg til å vise dem nye typer matbutikker, lære dem litt svensk og sånn. Vi kjører, men må tenke på overnatting. Ting koster for en familie på fem, så skal prøve å være litt smart.

Anonymkode: 64db3...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilt tur med storfamilien til Italia i sommer, det blir supert! Ellers blir det en venninnetur i Norge i april (ikke bestilt enda) og mulig en romantisk weekend til London eller København i høstferien om vi har råd til det.

Anonymkode: 03e23...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia, og en storbytur (jentetur). Men jeg kan ikke bestille noe for mannen min får turnusen sin. 

Anonymkode: 666ab...c02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting på DNT-hytte sammen med en vennegjeng og barn er bestilt. Planlegger en tur til Dyreparken, men ikke bestilt. Resten blir på hytta med tilgang til sjø og fjell. 

Anonymkode: d9845...fca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Skal noen uker på hytta, få besøk, bestille yogaleir....og ha en tid med ledig fri til å ta livet som det kommer. Kanskje gå på fjellet.

Har planlagt å ikke bruke så mye penger i år. Skal studere mye ved siden av jobb, og spare alt overskudd til bolig. 

Anonymkode: f82d1...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...