Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe en trille, for duovogna er litt for stor synes jeg. Men hvor lenge sitter barn i vogn? Jenta mi er 1 1/2.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maddy
Skrevet

Vi bruker ennå trille til vår snuppa på 2,5 og trille synes jeg er en veldig god ide :)

Skrevet

Hvilken har du?

Gjest Maddy
Skrevet

Har både Quinny Freestyle 3XL og en vanlig tralle fra Giorgio tror jeg det var. Supert :D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en gutt på nesten 3,5 og han sitter fortsatt i tralla si når vi er på lengre handleturer....

Men så har han dårlige hofter og snubler ofte i sine egne ben... så han blir ofte trett....

og så er det ikke så praktisk å ha en snublene gutt med på glassmagasinet....

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi stoppet ved treårsalder, pluss minus. Har aldri likt triller, har brukt sports- og kombivogner.

Skrevet

Eldste mann her slutta å sitte i vogn da ho var 1, men brukte den jo til å sove i på dagen da. Mens yngste er snart to..og sitter i trille når vi er på handleturer.

Skrevet

Vi slutta med vogn når snuppa var 3 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Frøka vår blir tre år nå og har mer eller mindre sluttet å bruke vogna,vi bruker den når vi er på lange handle turer,eller på store handlesenter.Mest for vår egen skyld egentlig så vi slipper å springe rundt etter henne overalt :) for det hender nemlig at hun får veldig spring i bena og da går det unna...hehe

Skrevet

2,5-3 år.

Skrevet
Vi stoppet ved treårsalder, pluss minus. Har aldri likt triller, har brukt sports- og kombivogner.

Er ikke trille og sportsvogn det samme, da? Det har jeg i hvert fall alltid tenkt. Lurer på å kjøpe Quinny Freestyle 3x, eller hva den heter, men den koster jo 4000, så jeg ville vite om det er noen vits.

Skrevet

Hvis du skal ha vogn til barnet ditt, så må du ihvertfall passe på at den passer til barnet. Vi har noen 2åringer som sover i vogn i barnehagen, og mange av disse vognene er for små, så de ligger ikke noe særlig behagelig i dem. Bare ett lite tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...