tuji Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Lurer på om jeg skal kjøpe en trille, for duovogna er litt for stor synes jeg. Men hvor lenge sitter barn i vogn? Jenta mi er 1 1/2.
Gjest Maddy Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Vi bruker ennå trille til vår snuppa på 2,5 og trille synes jeg er en veldig god ide
Gjest Maddy Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Har både Quinny Freestyle 3XL og en vanlig tralle fra Giorgio tror jeg det var. Supert :D
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en gutt på nesten 3,5 og han sitter fortsatt i tralla si når vi er på lengre handleturer.... Men så har han dårlige hofter og snubler ofte i sine egne ben... så han blir ofte trett.... og så er det ikke så praktisk å ha en snublene gutt med på glassmagasinet....
Gjest LoisLane Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Vi stoppet ved treårsalder, pluss minus. Har aldri likt triller, har brukt sports- og kombivogner.
Heidipia Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Eldste mann her slutta å sitte i vogn da ho var 1, men brukte den jo til å sove i på dagen da. Mens yngste er snart to..og sitter i trille når vi er på handleturer.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Frøka vår blir tre år nå og har mer eller mindre sluttet å bruke vogna,vi bruker den når vi er på lange handle turer,eller på store handlesenter.Mest for vår egen skyld egentlig så vi slipper å springe rundt etter henne overalt for det hender nemlig at hun får veldig spring i bena og da går det unna...hehe
tuji Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2006 Vi stoppet ved treårsalder, pluss minus. Har aldri likt triller, har brukt sports- og kombivogner. ← Er ikke trille og sportsvogn det samme, da? Det har jeg i hvert fall alltid tenkt. Lurer på å kjøpe Quinny Freestyle 3x, eller hva den heter, men den koster jo 4000, så jeg ville vite om det er noen vits.
mixci Skrevet 4. mars 2006 #12 Skrevet 4. mars 2006 Hvis du skal ha vogn til barnet ditt, så må du ihvertfall passe på at den passer til barnet. Vi har noen 2åringer som sover i vogn i barnehagen, og mange av disse vognene er for små, så de ligger ikke noe særlig behagelig i dem. Bare ett lite tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå