Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #41 Del Skrevet 31. desember 2024 Jo jeg kunne ønsket at mamma og pappa kom tilbake ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #42 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg ønsker meg bruksting til jul. Jeg syns det er å være kravstor og legger for store forventninger på de rund meg, når jeg ønsker med snille barn, mer deltagende foreldre ( noe som kunne vært kjekt) eller fred på jorden. Da er det enklere å si at toastjernet gikk føyken eller gi meg en god flaske vin, så takler jeg hverdagen selv. Anonymkode: 8f86e...4f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #43 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har ikke voksne barn. Jeg gledet mine foreldre med favorittkaffen, nye vaskekluter (de hadde nevnt at de snart trengte nye) og oppbevaringskasse for juletrepynt (som har vært omsnakket i flere år) og fikk et kakefat (som jeg sa jeg ønsket meg når de insisterte på at jeg skulle ha pakke under treet) pluss en bok jeg ønsket meg av dem. Når jentungen blir voksen, blir det nok på samme måte; hun spør hva jeg ønsker meg og jeg svarer vaskekluter/kaffe/sjokolade og så får hun noe hun har bruk for/ønsker seg tilbake - gjerne noe fra beredskapslager om det er dét hun ønsker seg - fordi vi er av typen som liker å gi gaver. Verken jeg eller resten av familie/venner har for vane å presse på folk ting de ikke trenger. Anonymkode: a82d9...da0 Men da er du ikke personen jeg diskuterer med. Så hvorfor driver du å svarer på min diskusjon med henne? Anonymkode: edec1...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #44 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er såpass ung at jeg har ikke råd til å kjøpe alt jeg ønsker meg, så jul er en ypperlig tid å faktisk ønske meg kvalitetsprodukter jeg trenger og vil ha. i år fikk jeg kjøkkenmaskin og ny elektrisk tannbørste. Jeg elsker å bake og hadde bare en liten, svak og kjøpt-brukt maskin fra før. Den funka, men den nye er god og jeg har brukt den en del allerede. Fikk også gavekort på power fordi jeg vil ha robotstøvsuger. Så jo, jeg ønsker meg absolutt materialistiske ting og ser ingen problem med det. Verden er ikke svart/hvit. Det er fantastisk å sitte med familien, nyte deres nærvær, spille spill, prate og le. Men gaver er også fantastisk😁 Anonymkode: bb312...ce2 Gir du gaver i den prisklassen også? Anonymkode: 82018...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #45 Del Skrevet 3. januar Ja, liten gryte Anonymkode: b25aa...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #46 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 8.29): Men da er du ikke personen jeg diskuterer med. Så hvorfor driver du å svarer på min diskusjon med henne? Anonymkode: edec1...6a3 Jeg svarte på et offentlig innlegg på et offentlig forum. Dersom du ikke ønsker 'publikums' innspill på dine meninger vil jeg anbefale å ytre dem i lukket forum. Anonymkode: a82d9...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå