AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 I januar fyller jeg 41 år...i fjor når jeg fylte 40 feiret jeg ikke bursdag min da jeg ikke har venner..jeg har bekjente. Og jeg må innrømme at det var trist og ikke feire et rundt tall:( Det som er saken er at jeg har 3 par som er bekjente og jeg pleier å be de hit på julemiddag/ bursdag og andre sammenkomster. Men siste året har jeg rett og slett ikke villet da disse ofte trenger flere mnd da de er så opptatt. Så ofte har jeg satt opp 3 datoer og gitt de 3 mnd varsel....men det er vanskelig å få alle på plass Men når vi først kommer sammen har vi det kjempegøy. Oh jeg savner det, de er liksom de eneste menneskene jeg kan finne på noe med Nå fyller jeg som sakt snart 41 og har lyst på en fest ..og da spør jeg meg selv...skal..skal ikke... For eneste er ...jeg er redd for p invitere nå ..og at ingen kan . Eller at bare 2 kan komme....redd for å bli såret igjen. Så skal jeg bare la det gå enda en bursdag uten feirer det eller ta sjansen? ( Sist jeg feiret bursdag min var når jeg var 30) Anonymkode: 385e5...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Kan du ikke si det som det er? Og så lager du en poll med ulike datoer for å se om du finner en dato som passer for alle? Anonymkode: 4c6a4...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Hmm, kinkig den der..... Mulig at jeg hadde valgt å heller bruke pengene på en helgetur for meg selv. Feire meg selv ved å gi meg selv nye opplevelser i gave. Reist til en storby, spist god mat, shopping, gått på museum og de severdighetene byen har å by på, gått på kafè og bare kost meg. Anonymkode: b6d69...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 "Hei dere! Jeg synes vi har hatt det så kjekt sammen hver gang vi møttes. I fjor feiret jeg ikke min 40årsdag, men ønsker å ta igjen feiringen i år. Vil gjerne invitere dere, og vil gjerne legge opp til at det passer for alle. Kan x, x eller x passe? Gleder meg! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå