Gå til innhold

Gå fra konen min til fordel for ei yngre?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er M45. Jeg er gift på det tjuende året med en kvinne. De siste årene har hun endret seg drastisk, hun har blitt irritabel, bitter, ustabilt humør osv. Og hun klager veldig mye. Har prøvd å gi beskjed, men hun endrer seg ikke. Jeg tenner derfor ikke like mye på henne som før.. Har lekt med tanken om å finne ei litt yngre, ikke kun pga utseende men fordi de yngre ofte er i bedre humør. De er gjerne mer livlige og lysten på livet også. Til info så har vi 1 barn sammen. Jeg tar mye ansvar på hjemmebane, og vi gjør ca like mye husarbeid og middagslaging.

Jeg tror jeg hadde hatt god sjanse på å finne ei yngre med tanke på at jeg har en ganske god inntekt og formue. Jobber innenfor finans og tjener rundt 3 mill i året. Er jeg urimelig som har disse tankene?

Anonymkode: a7b03...40a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva om du finner deg ei yngre som har godt humør. Hun vil også bli eldre. Skal du kaste fra deg henne også da, og finne ei yngre? Hvor lenge tror du at du kan holde på slik?

Det er slett ikke "vanlig" at damer blir sure når de blir eldre. Hvis en person er irritabel og i dårlig humør lenge, så er det tegn på at noe er galt. Har du forsøkt å prate med henne om det? Kan det være overgangsalderen?

Anonymkode: 6d2f1...365

• Liker 28
  • Hjerte 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg foreslår at dere drar til en dyktig parterapeut. Hvis du tjener så bra som du sier så kan du spandere på dere noen parterapi timer😉

• Liker 32
  • Nyttig 10
Skrevet

Urimelig nei? Men hva ønsker du deg? Ekte kjærlighet eller?

Anonymkode: b2c18...2a7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, jeg er M45. Jeg er gift på det tjuende året med en kvinne. De siste årene har hun endret seg drastisk, hun har blitt irritabel, bitter, ustabilt humør osv. Og hun klager veldig mye. Har prøvd å gi beskjed, men hun endrer seg ikke. Jeg tenner derfor ikke like mye på henne som før.. Har lekt med tanken om å finne ei litt yngre, ikke kun pga utseende men fordi de yngre ofte er i bedre humør. De er gjerne mer livlige og lysten på livet også. Til info så har vi 1 barn sammen. Jeg tar mye ansvar på hjemmebane, og vi gjør ca like mye husarbeid og middagslaging.

Jeg tror jeg hadde hatt god sjanse på å finne ei yngre med tanke på at jeg har en ganske god inntekt og formue. Jobber innenfor finans og tjener rundt 3 mill i året. Er jeg urimelig som har disse tankene?

Neida, du er helt normal. Gamle sure hurper er ikke noe å samle på, kjør på bare !

Anonymkode: 06817...243

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva om du bare blir singel? Da kan du finne en ny dame i ny og ne, så slipper du de sure damene. For ikke å snakke om at kona di slipper en idiot til mann. 

• Liker 7
  • Hjerte 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Er hun kommet i overgangsalderen kanskje? Prøvd å snakke med henne om problemet? 

Anonymkode: e8d43...fd4

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du bør bare bli singel og la det holde med det. Det høres ikke ut som du tar valg på de rette grunnlag. 

Anonymkode: 94bd0...434

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Det finnes blide og morsomme damer i både 40- og femti-årene også. 

Du røper ditt egentlige M.O. ved dette aldersfokuset. Det er ikke sånn at damer automatisk blir sure når de har bikket 35. Livet, og gjerne en "partner" fører til dette. Og så blir de single og morsomme igjen.

Anonymkode: 5f98a...9ff

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er du som gjør henne irritabel??

Anonymkode: 035c6...589

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet

Du kan ikke se bort fra at det er du som er årsaken til at konen din er i konstant dårlig humør. Kanskje hun får det bedre alene eller med en ny. Pass på at hun får et godt skilsmisseoppgjør og ønsk henne alt godt.

Dette tror jeg går bra.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Det finnes både hyggelige og kjipe damer i 40-åra. Vil tro det samme gjelder for menn. En slektning har kjæreste i 40-åra som er VELDIG MDG'er. Så der kan man ikke trå mye feil. Det er så ekstremt at det er upopulært å gi lego i gave til barnet deres, fordi det er miljøskadelig. Sånt forstår jeg ikke at folk holder ut med.

• Nyttig 2
Skrevet

Alle fortjener å ha det bra, både du og konen din. 

Støtter å bruke et par timer i parterapi, enten for å gi det en sjanse eller bare for å få hjelp til å gjøre det slutt på en ok måte for begge.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så du ønsker å finne deg en yngre kvinne som tar deg for pengene sin skyld

Anonymkode: 59af7...d15

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Du bare ber henne endre seg? Hva om du trenger å endre deg?

Anonymkode: a9141...ca3

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

På enkelte kvinner gjenspeiler det seg hva menn de er ilag med. 

Hurpene er ilag med menn med null selvinnsikt, null livsglede og som er hurper selv. 

De livlige og glade damene er ilag med vitale menn som evner å gi livsgnist og livsglede til partneren sin. 

Du har ødelagt livsgnisten til din kone, gratulerer, gå gjerne videre og prøv å finn deg ei yngre og bedre du, for ho er nok bare ilag med deg av en gammel vane som ho egentlig avskyr. 

Anonymkode: f2d6e...7d4

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet

Hvorfor mener du automatisk at du bør finne deg ei som er yngre? Humør har jo lite med alder å gjøre 😅

Med en så høy inntekt så kan det godt hende at du kan finne ei litt yngre dame, du må i så fall være klar for en ny runde med svangerskap og småbarnsliv.

Samtidig så lurer jeg jo veldig på hvorfor kona di har blitt deprimert (alle tegn du lister opp hos henne tyder jo på depresjon og nedstemthet) av å leve med deg. 

Anonymkode: 47bfc...950

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Du kan prøve å dra henne med på parterapi, hvis ikke bedrer seg så helt klart dumping case.

Anonymkode: a20f2...d64

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På enkelte kvinner gjenspeiler det seg hva menn de er ilag med. 

Hurpene er ilag med menn med null selvinnsikt, null livsglede og som er hurper selv. 

De livlige og glade damene er ilag med vitale menn som evner å gi livsgnist og livsglede til partneren sin. 

Du har ødelagt livsgnisten til din kone, gratulerer, gå gjerne videre og prøv å finn deg ei yngre og bedre du, for ho er nok bare ilag med deg av en gammel vane som ho egentlig avskyr. 

Anonymkode: f2d6e...7d4

Screenshot_20241228_210956_Facebook.jpg

Anonymkode: 47bfc...950

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...