Gå til innhold

Dildo på mannen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke i det hele tatt. Det kan være behagelig, og en hjelp til å komme, men litt sånn mehh...

Anonymkode: 5bc71...7e1

Skjønner, ikke alle det funker på, viktig å ha respekt og forståelse for at vi alle er forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks hadde erfaring med å ta sine tidligere partnere med strap on og tente på dette. Hun tok dette forsiktig opp med meg, men jeg var meget skeptisk da jeg hadde null erfaring. Etter mye prat rundt tema følte jeg meg trygg og gave it a go. Gud bedre for noen organer jeg fikk, sterkere enn noe annet jeg hadde opplevd tidligere. Helt fullstendig utslitt mentalt og fysisk etterpå!! Vi begynte i det små og økte litt i størrelse, men ikke noe ekstremt.

Har ny kjæreste nå og har ikke introduserer dette for henne.... Tror rett og slett ikke hun har det i seg da hun er ganske konservativ seksuelt. Det hender jeg leker litt med meg selv når hun er ute av huset og tenker på eks, men litt for å bli oppdaget. 

Må si jeg ble litt tatt på senga bokstavelig tatt over hvor mye nytelse det gav av å stimulere prostata under sex. Anbefaler alle menn å prøve dette, men forstår at for noen er det uaktuelt

Anonymkode: b29d0...354

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Må si jeg ble litt tatt på senga bokstavelig tatt over hvor mye nytelse det gav av å stimulere prostata under sex. Anbefaler alle menn å prøve dette, men forstår at for noen er det uaktuelt

Anbefaler absolutt alle å være utprøvende. Plutselig finner man noe man elsker.

Selv får jeg ingen nytelse av å direkte stimulere prostata. Kun ubehag. Dessverre.

Anonymkode: b18d1...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Min eks hadde erfaring med å ta sine tidligere partnere med strap on og tente på dette. Hun tok dette forsiktig opp med meg, men jeg var meget skeptisk da jeg hadde null erfaring. Etter mye prat rundt tema følte jeg meg trygg og gave it a go. Gud bedre for noen organer jeg fikk, sterkere enn noe annet jeg hadde opplevd tidligere. Helt fullstendig utslitt mentalt og fysisk etterpå!! Vi begynte i det små og økte litt i størrelse, men ikke noe ekstremt.

Har ny kjæreste nå og har ikke introduserer dette for henne.... Tror rett og slett ikke hun har det i seg da hun er ganske konservativ seksuelt. Det hender jeg leker litt med meg selv når hun er ute av huset og tenker på eks, men litt for å bli oppdaget. 

Tror nok du kommer lengre med å ta det opp med henne forsiktig enn å bli fersket mens du holder på, for jeg antar jo at det er det du prøver på. Ville ikke gått rett på med ønske om strapon, men luftet det forsiktig som at du ønsker noe anal stimulering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 20.30):

eg har lyst til å knulle rumpa til mannen med en litt stor dildo. 

Har dere noen tips til hvordan jeg kan legge frem dette?  Gjerne kvinner sitt svar. 

Har du tidligere prøvd å rimme/fingre ham?

Hvis det er første gang, foreslår jeg at du først "fører/viser" interesse fra din side, ved å for eks. røre over "hullet" mens du suger, så fortsetter du å fingre dersom han ikke nekter. Da vet du om han har lyst eller ikke.

Men å prøve en stor dildo allerede på første forsøk, kan være stopp på dette leke. Først prøv med en, to så tre fingre...

Endret av cmd
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anbefaler absolutt alle å være utprøvende. Plutselig finner man noe man elsker.

Selv får jeg ingen nytelse av å direkte stimulere prostata. Kun ubehag. Dessverre.

Anonymkode: b18d1...de6

Samme her. Aldri fått noe ut av prostatastimulering, men en finger, tunge eller liten vibrator som leker i åpningen er en helt magisk orgasmegaranti for min del🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å knulle rumpa til mannen med en litt stor dildo. 

Har dere noen tips til hvordan jeg kan legge frem dette?  Gjerne kvinner sitt svar. 

K43

Anonymkode: 809a8...411

Hvis han er hetero, så hjelper det kanskje å bruke en dildo som ikke ser ut som en pikk. Og i så fall en som ikke er større enn han egen. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K43

Hilsen Per

Gutt 14, med lite å gjøre, siden det er skoleferie. 

Anonymkode: 9188d...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hilsen Per

Gutt 14, med lite å gjøre, siden det er skoleferie. 

Anonymkode: 9188d...1e0

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K43

Bare ikke glem å gi oss tilbakemelding når du har spurt han da😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du enn gjør så spør først. Jeg er glad i rumpekos og strap-on, men om noen hadde "tatt seg til rette" med en finger under blowjob for eksempel uten at det var avklart først hadde det vært no go. Det handler om å føle seg trygg, være forberedt, og generelt være klar for det som skal skje. Å stryke over rumpa er greit, å putte fingeren inn er ikke greit. Stryk på rumpa når du suger ham, se an reaksjonen jo nærmere rumpehullet du kommer, og om han ikke protesterer spør du forsiktig om det du gjør er godt. Om/når han svarer ja spør du om det er greit om du leker med rumpa hans. Så tar dere det derfra, men om han ikke er vant til analstimulering er dette noe dere bør ta sakte og steg for steg. Ikke regn med at du får pult ham i rompa med dildoen din hverken første kvelden eller første uka, liksom. Det kan også være at han er av de uvitende stakkarene som forbinder anal stimulering med homofili, så det kan hende det er noe dere bør snakke om i etterkant for eksempel. At du sier at du tenner på det og synes han er sexy når du gjør det på ham er for de fleste ganske viktig. Er han usikker trenger han kanskje trygging på at du ikke synes han er mindre mann for deg bare fordi han nyter det du gjør med ham. Om utforskingen tas sakte og trygt med fokus på "dette er spennende og gøy" så kommer dere helt sikkert til strap-on og større dildo etterhvert. Om han slapper av er det gode sjanser for at han liker det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 20.32):

Denne 🤭

K43

Screenshot_20241228_203216_Chrome.jpg

Wow! Kjøp harness for å ha den dinglende mellom beina. Mannen din vil betvile sin legning og du kan derfra begynne å eksperimentere med å ha med en ekstra mann etter hvert 😉

Anonymkode: a33e3...235

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...