Gå til innhold

Dildo på mannen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å knulle rumpa til mannen med en litt stor dildo. 

Har dere noen tips til hvordan jeg kan legge frem dette?  Gjerne kvinner sitt svar. 

K43

Anonymkode: 809a8...411

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start med en frekk liten finger under BJ rett før han kommer. Ta det derfra 

Anonymkode: 06e43...717

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mann. Du må være tydelig. Spørre direkte og være ærlig på at det er lov å si nei. Di må også kunne godta et nei.

Anonymkode: ee3a9...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig godtar jeg ett nei. Noe annet hadde blitt feil.

Mener du sånn ta den fram og si noe ala "jeg vil se denne gli inn i deg mens du ligger på ryggen og runker."? 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mener du sånn ta den fram og si noe ala "jeg vil se denne gli inn i deg mens du ligger på ryggen og runker."? 

TS

Har dere prøvd noe lignende før?

Eller snakket om slikt? 

Ville nok begynt der. Forklar han at det er noe som tenner deg. 

Og om ikke dere har gjort det ville jeg nok begynt med noe mindre. Har gjort dette før, og det skal mye trening til før en kan gå opp i en slik størrelse.

Anonymkode: 3904e...82d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne 🤭

K43

Screenshot_20241228_203216_Chrome.jpg

22,5 cm vil nok få de fleste menn, og kvinner, til å tenke, hvordan havnet vi her?

99% av menn vil være smågutt i forhold til denne. Demaskulinisert og degradert 😂.

Er det egentlig et subtilt signal til din mann at her må det større lut til?

Snakker vi en switch i forholdet? 

På tide å få inn en bull for å sette to streker under svaret.

Slutt på vaniljeisen.

Anonymkode: 08e9b...669

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har lyst til å knulle rumpa til mannen med en litt stor dildo. 

Har dere noen tips til hvordan jeg kan legge frem dette?  Gjerne kvinner sitt svar. 

K43

Om dere er voksne nok til å knulle, så er dere voksne nok til å snakke sammen også.

Spør han om han vil prøve og/eller fortell at du har lyst til å prøve. Er ikke vanskeligere en det.

Så må du være beredt på å forholde deg til svaret. Kanskje han ville svart det jeg hadde svart; «Jeg liker ikke å bli stimulert bak. Jeg syntes direkte stimuli av prostata er svært ubehagelig. Har forsøkt mange ganger med alt fra lillefinger til butplugs designet for formålet. Det er og blir ubehagelig»

Eller han kan svare: «ja. Det kan vi»

Anonymkode: b18d1...de6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Dette kan være en fantastisk opplevelse for mannen og for endel opplever de superorgasmen. Viktig med god kommunikasjon og kanskje ikke introdusere en på 22,5 cm første gangen, det kan nær skremme livet av de fleste. Men med øvelse og tilvenning kan og ganske store saker bli superdeilig for mannen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok begynne med noe mer moderat enn den der, du 😅

Først må du ta dette opp med ham. Sier han ja, så er det ok å starte med fingrene. Så kan man gå videre til f.eks buttplug eller liten dildo, og så øke i lengde og omkrets ettersom han blir klar for det.

Selv kunne jeg tenkt meg å ta mannen bakfra med strap on. Han sier kanskje når jeg spør, men det nærmeste jeg har kommet er å få lov til å pirre forsiktig med en finger ei gang iblant. Men, det er en start - og kanskje vil det ikke gå lenger enn det heller. Det må en jo bare akseptere, og så får det være en fantasi. 

Anonymkode: 93622...476

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Først må du ta dette opp med ham. Sier han ja, så er det ok å starte med fingrene. Så kan man gå videre til f.eks buttplug eller liten dildo, og så øke i lengde og omkrets ettersom han blir klar for det.

Selv kunne jeg tenkt meg å ta mannen bakfra med strap on. Han sier kanskje når jeg spør, men det nærmeste jeg har kommet er å få lov til å pirre forsiktig med en finger ei gang iblant. Men, det er en start - og kanskje vil det ikke gå lenger enn det heller. Det må en jo bare akseptere, og så får det være en fantasi. 

Heldig mann du har da. 

Men ja. Veldig viktig å akseptere om partner ikke er komfortabel med det heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde vært super hot å ta mannen med strap-on, gjerne mens jeg runker han til pikken vibrerer før han spruter, så suge han hard og tre meg nedpå og bruke han frem til han spruter igjen. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde vært super hot å ta mannen med strap-on, gjerne mens jeg runker han til pikken vibrerer før han spruter, så suge han hard og tre meg nedpå og bruke han frem til han spruter igjen. 

Du får si dette til han. Vet jo aldri hva han svarer ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Høres ut som noe særdeles deilig for både deg og han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt forskjellige leker i rumpa, før jeg traff kjæresten, så jeg har gladelig oppfylt hennes fantasier. Jeg hadde ikke tatt en dildo på nesten 5 cm diameter, uten veldig mye oppvarming. Rådet mitt er å kjøpe et par stykker til, i mindre størrelser, og et sett med buttplugger. 

Ikke forvent at han får magiske orgasmer av det, men håper du får oppfylt dine ønsker.

Anonymkode: 5bc71...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt forskjellige leker i rumpa, før jeg traff kjæresten, så jeg har gladelig oppfylt hennes fantasier. Jeg hadde ikke tatt en dildo på nesten 5 cm diameter, uten veldig mye oppvarming. Rådet mitt er å kjøpe et par stykker til, i mindre størrelser, og et sett med buttplugger. 

Ikke forvent at han får magiske orgasmer av det, men håper du får oppfylt dine ønsker.

Høres veldig riktig ut med tilnærmingen og bruk av typen leketøy på han.

Får du magiske orgasmer av det?

Typen får det helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (34 minutter siden):

Får du magiske orgasmer av det?

Typen får det helt vilt.

Ikke i det hele tatt. Det kan være behagelig, og en hjelp til å komme, men litt sånn mehh...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...