Gå til innhold

Dr greve

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som bruker hudpleieprodukter fra dr greve? Fornøyd? Prisene er jo greie 

Anonymkode: 4273c...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greie produkter og for det meste gode ingredienser. Hvis man ikke har spesielle problemområder eller trenger aktiv hudpleie, er de helt fine å bruke.

Retinol-produktene inneholder forøvrig ikke retinol, men et såkalt retinol ester kalt retinyl palmitate. Dette er en veldig populær ingrediens, men dessverre ikke av den mest effektive sorten. Retinyl palmitate absorberes veldig sakte av huden og kan, fordi den absorberer tregt, bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler, som kan skade cellene våre. Det anbefales dermed å bruke andre typer retinol esters enn retinyl palmitate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 20.18):

Noen som bruker hudpleieprodukter fra dr greve? Fornøyd? Prisene er jo greie 

Anonymkode: 4273c...c6f

Bruker dem i kombinasjon med andre produkter for variasjon. 

Savner Dr. Greve såpestykkene. La o skal videreføres, men Dr Greve har de fjernet :sur:

Anonymkode: 3d7f8...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker flere og jeg er fornøyd. Greie produkter til grei pris. De jeg bruker er body lotion, ansiktskrem (den med hyaluronsyre beregnet på normal/tørr hud). Jeg kan av og til reagere på kremer, men denne er ok. Kjøpte en skumrens,  og den virket litt utørrende på huden, men har ikke avskrevet den helt enda. Tenker den heller kan brukes til sommeren når huden ikke er like tørr. Har normal, moden hud.  Jeg går litt lei etter å bruke samme produkt, så bruker innimellom litt andre produkt. 

Anonymkode: 037a3...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...