LiseTV Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Ser at Magnus ikke får spille sjakk i olabukse. Hva slag samfunn er sjakken kommet i? Gamelkonservative menn i dress som står bak? Hva er galt med olabukse da? Ikke det jeg liker olabukse og ikke har en selv, men en burde få gå i det en føler seg bar i . Transer er utesteng fra sjakk da sikkert, ville vert oppstyr om en møtte opp i kjole. Jeg tar sterk avstand fra en slik holding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 LiseTV skrev (23 timer siden): Ser at Magnus ikke får spille sjakk i olabukse. Hva slag samfunn er sjakken kommet i? Gamelkonservative menn i dress som står bak? Hva er galt med olabukse da? Ikke det jeg liker olabukse og ikke har en selv, men en burde få gå i det en føler seg bar i . Transer er utesteng fra sjakk da sikkert, ville vert oppstyr om en møtte opp i kjole. Jeg tar sterk avstand fra en slik holding. Det er ren og skjær propaganda. Rett og slett. Det er for at spillerne skal fremstå som politisk konservative. Les Anti-Ødipus av Baudrillard og bli skremt. Anonymkode: e1b4f...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ren og skjær propaganda. Rett og slett. Det er for at spillerne skal fremstå som politisk konservative. Les Anti-Ødipus av Baudrillard og bli skremt. Anonymkode: e1b4f...a10 *Deleuze mente jeg. Jeg er ikke så stødig i fransk 😂 Anonymkode: e1b4f...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 LiseTV skrev (23 timer siden): Ser at Magnus ikke får spille sjakk i olabukse. Hva slag samfunn er sjakken kommet i? Gamelkonservative menn i dress som står bak? Hva er galt med olabukse da? Ikke det jeg liker olabukse og ikke har en selv, men en burde få gå i det en føler seg bar i . Transer er utesteng fra sjakk da sikkert, ville vert oppstyr om en møtte opp i kjole. Jeg tar sterk avstand fra en slik holding. Hadde du fulgt hele prosessen dirkete på nrk så hadde du forstått saken. Magnus fikk først korreks for å ha kommet i jeans, en bot og beskjed om å bytte bukser. Det gjorde han ikke og ble innkalt på teppet igjen. Fordi han ikke hadde byttet bukse på ti minutter eller deromkring. Da valgte Magnus å si takk for seg, fordi begeret var fullt, ikke bare med jeans nekt, men med mye annet i tillegg. Der er gitt regler for påkledning, disse er der dog rom for å tolke. En annen bruker fikk ikke bot, han hadde ikke jeans men bukser! I bunn og grunn kom det frem at dette ikke handler om bare «jeans» men om langt mer. Du kan jo sammmenligne med annen idrett, tenk deg at svømmerne stiller i spring istedenfor speedo. Eller man går på bankett i jeans. Anonymkode: 69921...372 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ren og skjær propaganda. Rett og slett. Det er for at spillerne skal fremstå som politisk konservative. Les Anti-Ødipus av Baudrillard og bli skremt. Anonymkode: e1b4f...a10 Sludder. Den ene. Som gikk i bukser og ikke jeans, slapp igjennom, saken handler om mer enn bukser og jeans. Meningsløst å diskutere med noen som ikke har fulgt med på saken. Anonymkode: 69921...372 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sludder. Den ene. Som gikk i bukser og ikke jeans, slapp igjennom, saken handler om mer enn bukser og jeans. Meningsløst å diskutere med noen som ikke har fulgt med på saken. Anonymkode: 69921...372 Verden for noen er bare en rekke saker avbrutt av ens egen uunngåelige død. Anonymkode: e1b4f...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 19.35): Hadde du fulgt hele prosessen dirkete på nrk så hadde du forstått saken. Magnus fikk først korreks for å ha kommet i jeans, en bot og beskjed om å bytte bukser. Det gjorde han ikke og ble innkalt på teppet igjen. Fordi han ikke hadde byttet bukse på ti minutter eller deromkring. Da valgte Magnus å si takk for seg, fordi begeret var fullt, ikke bare med jeans nekt, men med mye annet i tillegg. Der er gitt regler for påkledning, disse er der dog rom for å tolke. En annen bruker fikk ikke bot, han hadde ikke jeans men bukser! I bunn og grunn kom det frem at dette ikke handler om bare «jeans» men om langt mer. Du kan jo sammmenligne med annen idrett, tenk deg at svømmerne stiller i spring istedenfor speedo. Eller man går på bankett i jeans. Anonymkode: 69921...372 Hva om en mann kom i kjole da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå