Gå til innhold

Sjakk og bukser.

LiseTV

Anbefalte innlegg

Ser at Magnus ikke får spille sjakk i olabukse. Hva slag samfunn er sjakken kommet i?  Gamelkonservative  menn i dress som står bak?

Hva er galt med olabukse da?  Ikke det jeg liker olabukse og ikke har en selv, men en burde få gå i det en føler seg bar i . Transer er utesteng fra sjakk da sikkert, ville vert oppstyr om en møtte opp i kjole.  Jeg tar sterk avstand fra en slik holding.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseTV skrev (23 timer siden):

Ser at Magnus ikke får spille sjakk i olabukse. Hva slag samfunn er sjakken kommet i?  Gamelkonservative  menn i dress som står bak?

Hva er galt med olabukse da?  Ikke det jeg liker olabukse og ikke har en selv, men en burde få gå i det en føler seg bar i . Transer er utesteng fra sjakk da sikkert, ville vert oppstyr om en møtte opp i kjole.  Jeg tar sterk avstand fra en slik holding.

Det er ren og skjær propaganda. Rett og slett. Det er for at spillerne skal fremstå som politisk konservative. Les Anti-Ødipus av Baudrillard og bli skremt.

Anonymkode: e1b4f...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ren og skjær propaganda. Rett og slett. Det er for at spillerne skal fremstå som politisk konservative. Les Anti-Ødipus av Baudrillard og bli skremt.

*Deleuze mente jeg. Jeg er ikke så stødig i fransk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (23 timer siden):

Hadde du fulgt hele prosessen dirkete på nrk så hadde du forstått saken. 

Magnus fikk først korreks for å ha kommet i jeans, en bot og beskjed om å bytte bukser. Det gjorde han ikke og ble innkalt på teppet igjen. Fordi han ikke hadde byttet bukse på ti minutter eller deromkring. 
Da valgte Magnus å si takk for seg, fordi begeret var fullt, ikke bare med jeans nekt, men med mye annet i tillegg. 

Der er gitt regler for påkledning, disse er der dog rom for å tolke. En annen bruker fikk ikke bot, han hadde ikke jeans men bukser! 

I bunn og grunn kom det frem at dette ikke handler om bare «jeans» men om langt mer. 

Du kan jo sammmenligne med annen idrett, tenk deg at svømmerne stiller i spring istedenfor speedo. Eller man går på bankett i jeans. 

Anonymkode: 69921...372

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sludder. Den ene. Som gikk i bukser og ikke jeans, slapp igjennom, saken handler om mer enn bukser og jeans. 

Meningsløst å diskutere med noen som ikke har fulgt med på saken. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sludder. Den ene. Som gikk i bukser og ikke jeans, slapp igjennom, saken handler om mer enn bukser og jeans. 

Meningsløst å diskutere med noen som ikke har fulgt med på saken. 

Verden for noen er bare en rekke saker avbrutt av ens egen uunngåelige død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 19.35):

Hadde du fulgt hele prosessen dirkete på nrk så hadde du forstått saken. 

Magnus fikk først korreks for å ha kommet i jeans, en bot og beskjed om å bytte bukser. Det gjorde han ikke og ble innkalt på teppet igjen. Fordi han ikke hadde byttet bukse på ti minutter eller deromkring. 
Da valgte Magnus å si takk for seg, fordi begeret var fullt, ikke bare med jeans nekt, men med mye annet i tillegg. 

Der er gitt regler for påkledning, disse er der dog rom for å tolke. En annen bruker fikk ikke bot, han hadde ikke jeans men bukser! 

I bunn og grunn kom det frem at dette ikke handler om bare «jeans» men om langt mer. 

Du kan jo sammmenligne med annen idrett, tenk deg at svømmerne stiller i spring istedenfor speedo. Eller man går på bankett i jeans. 

Hva om en mann kom i kjole da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...