Gå til innhold

Forelsket i en som sitter i rullestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget blir vel regnet som ganske uvanlig.

Håper på svar fra noen som er kanskje erfaren med dette, jeg har blitt veldig forelsket i en nydelig mann og problemet er han har cp og sitter i rullestol. Men jeg synes han er verdens fineste og vil gjerne få det til.

Noen råd? Tenker hvordan blir det seksuelt osv? 

Anonymkode: 9c139...0bd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott. du er forelsket i mennesket bak diagnosen. Det kan by på endel utfordringer men så lenge man er forberedt på det kan det gå veldig fint. Om han har mye kroppslige hemninger må kanskje du ta mer ansvar sånn aktivt ift det seksuelle, ikke sikkert han kan være på topp osv  men det er jo noe dere finner ut av, en venninne av meg er ilag med en som er lam, de er det nydeligste paret, men krever jo tilrettelegging osv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette innlegget blir vel regnet som ganske uvanlig.

Håper på svar fra noen som er kanskje erfaren med dette, jeg har blitt veldig forelsket i en nydelig mann og problemet er han har cp og sitter i rullestol. Men jeg synes han er verdens fineste og vil gjerne få det til.

Noen råd? Tenker hvordan blir det seksuelt osv? 

Anonymkode: 9c139...0bd

Det kommer vel helt an på om han kun har fysiske utfordringer eller psykiske? Om det kun er fysisk så er det vel ingen problem

Anonymkode: 729b9...46b

Skrevet

Jeg kjenner en i rullestol. Han pratet noe om at de med god råd og funksjonshemninger som å sitte i rullestol ofte får snekret møbler som gjør sex litt lettere. Mannen har CP og har urolig nok et sexliv, uten at jeg har vært involvert på noen måte.

Her i Norge har mange personlige assistenter som legger til rette for et mer selvstendig liv, andre nasjonaliteter må i større grad belage seg på hjelp fra sine nærmeste.

Jeg havnet nesten på date med en i rullestol, han ønsket at jeg hadde sex med andre enn han, noe som er en original løsning som ikke helt passer meg. Jeg trakk meg fra daten da personligheta som etterhvert kom fram ved nærmere ettertanke ikke var tiltalende for meg, så jeg støtter veldig TS i å se på om dette er et menneske hun liker.

Anonymkode: 39356...f9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det kommer vel helt an på om han kun har fysiske utfordringer eller psykiske? Om det kun er fysisk så er det vel ingen problem

Anonymkode: 729b9...46b

Han sitter vel ikke i rullestol pga. psykiske utfordringer ..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...