Gå til innhold

Ber du din mann barbere vekk alle kjønnshår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

. For oss som foretrekker et glatt underliv finnes det ingen positive egenskaper med kjønnshår

Da ser du bort fra biologiske positive egenskaper, men skjønner at preferanser trumfer vitenskap.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen preferanser, legger knapt merke til sånt også jeg. Det er som det er. 

Anonymkode: 71cc4...965

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke glatt på menn. Samme med de som shaver brystet. Ser ut som guttunger

Anonymkode: b6e89...bd2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidhun skrev (1 minutt siden):

Snakk om å misse poenget. 😂

Men det er jo tydelig at du ikke vil forstå hva de mener med naturlig, de som sier hår er naturlig. Og det er helt umulig å snakke med folk som har så barnslig argumentasjon som du viser her. 

Men ja, folk bør bare si hva de foretrekker og la det være med det. Og det burde du også gjøre, i stedet for å komme med fjortis- argumentasjon om at folk som ikke barberer må la være å stelle tenner og gå uten klær.. 🤦‍♀️

Skjønner ikke hvorfor et spørsmål om hår eller ikke hår må bli så utrolig steil hver gang, er jo helt håpløst fra begge sider😂

Jeg argumenterer på samme måte som de, de bør de tåle så de kan se svart på hvitt hvor koko det høres ut. 🤣😅

Anonymkode: 80d75...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et tema jeg heldigvis aldri har behøvd å ta opp med min mann, han skjønner heldigvis poenget. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 4545 skrev (2 minutter siden):

Da ser du bort fra biologiske positive egenskaper, men skjønner at preferanser trumfer vitenskap.

Newsflash: Det er det tråden handler om:opplyser: Tråden ligger på seksualitet og den handler om preferanser. Det er det temaet handler om. 

En gang var vi neandertalere også og hadde mye mer hår, i dagens samfunn er det ikke nødvendig på samme måte.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har alopecia universalis, så det har vi aldri trengt å diskutere. 

Anonymkode: 5729c...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Newsflash: Det er det tråden handler om:opplyser: Tråden ligger på seksualitet og den handler om preferanser. Det er det temaet handler om. 

En gang var vi neandertalere også og hadde mye mer hår, i dagens samfunn er det ikke nødvendig på samme måte.

Seksualitet og biologi henger nøye sammen. Skal ikke irritere videre med fakta. God kveld!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 4545 skrev (1 minutt siden):

Seksualitet og biologi henger nøye sammen. Skal ikke irritere videre med fakta. God kveld!

Og da er vi tilbake til at det er like naturlig å barbere seg som det er å bruke deodorant. Noen gjør det og noen gjør det ikke, unaturlig begge deler og det er fullstendig på bærtur å bruke det argumentet i det hele tatt.

Ha en forsatt fin kveld😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker trimmet/frisert. Glattbarbert får meg bare til å tenke på en ribbet kalkun:fnise:

Anonymkode: 40170...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 19.20):

Min hadde aldri sett dette før hun traff meg. Hun hadde og aldri sett en så stor i tillegg. Etter noen år lot jeg håret gro, og hun var klar i talen at nei hår det ville hun ikke ha. 

Andre menn som opplever dette? At hun ønsker hårløs manndom.

Anonymkode: 3d2e3...a0d

Jeg vokser meg så det er ikke noe problem. da varer det lenge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi andre snakker om personlig preferanse. Den skal ingenting. Vi har ørevoks også fra naturens side, betyr ikke at vi ikke kan fjerne det😊 Ingen ville latt være å fjerne ørevoks og skyldt på at det er det som er meningen

Ågud er det dere igjen, som sammenligner hår med alt som er ekkelt. Lol.

Anonymkode: 4ea0b...036

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og de fleste klarer helt fint å leve uten i 2024 slik vi klarer helt fint å leve uten hår under armene eller på leggene. Noen foretrekker hår og noen synes det er mest behagelig uten. Det er ikke noe feil eller rett, tro det eller ei. Det er helt greit å foretrekke så lite Kjønnshår på seg selv og partner som mulig eller så mye som mulig. For oss som foretrekker et glatt underliv finnes det ingen positive egenskaper med kjønnshår. Så vanskelig er det ikke å respektere at vi liker ulike ting, eller?

""""Personlige preferanser""""". Hilsen alle mennesker med klisslike preferanser som tror det er personlig 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

""""Personlige preferanser""""". Hilsen alle mennesker med klisslike preferanser som tror det er personlig 😅

Å er det deg som blir så sur i slike tråder🤣 Jo du pleier jo alltid å dukke opp før eller seinere  "alle skal like hår!!!!!!!!"😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste gjør det fordi han liker det best slik selv, når vi skal være intime. Vi gjør det begge to. Vet ikke om det bare er fordi han har komplekser for å komme fra et land med "hårete menn" og han hater å være hårete (han er ikke veldig hårete).  Men jeg liker såklart et velfrisert matfat så jeg klager ikke.

Anonymkode: 9b95f...538

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...