AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Min hadde aldri sett dette før hun traff meg. Hun hadde og aldri sett en så stor i tillegg. Etter noen år lot jeg håret gro, og hun var klar i talen at nei hår det ville hun ikke ha. Andre menn som opplever dette? At hun ønsker hårløs manndom. Anonymkode: 3d2e3...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg ønsker helst trimmet eller barbert ja. Det er mer følsomhet når vi begge er glatt, og det er bedre oralt. Opp til han selvfølgelig men her er vi begge glatt Anonymkode: 80d75...367 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg liker når han trimmer det. Sex er bedre med hår. Underlivet blir faktisk mer følsomt av det. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Absolutt ikke. Men trimmet er viktig. Det er forøvrig veldig sjelden jeg stiller helt uten hår der nede selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Christel A skrev (11 minutter siden): Absolutt ikke. Men trimmet er viktig. Det er forøvrig veldig sjelden jeg stiller helt uten hår der nede selv Hos oss er det glatt hver dag. Anonymkode: 3d2e3...a0d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Tvert i mot. Bortsett fra hvis han ønsker å bli slikket og sugd på pungen, da vil jeg gjerne at den er barbert. Er ikke det så viktig for ham, så trives jeg best med behåring. Anonymkode: 7b01e...cbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #7 Del Skrevet 28. desember 2024 Motsatt. Jeg har svart at han bestemmer helt selv, men at jeg foretrekker at han ikke er glattbarbert. Jeg syntes ikke det ser bra ut. Litt usexy. Anonymkode: 06078...b38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #8 Del Skrevet 28. desember 2024 Nei. Ser ut som en ribba kalkunhals når den er glatt. Og så stygt med nupper og ikke godt når det blir stikkende hårstubber. Hater glattbarbert. Anonymkode: 6eb74...131 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg vil helst at han beholder hårene, det liker jeg best. Men det er selvsagt opp til ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Ikke helt glatt, men helst trimmet om jeg skal gi han en bj. Anonymkode: 09e76...52d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 28. desember 2024 #11 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min hadde aldri sett dette før hun traff meg. Hun hadde og aldri sett en så stor i tillegg. Etter noen år lot jeg håret gro, og hun var klar i talen at nei hår det ville hun ikke ha. Andre menn som opplever dette? At hun ønsker hårløs manndom. Anonymkode: 3d2e3...a0d Jeg krever det faktisk ja 😆 skal jeg være clean, får han være clean! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. desember 2024 #12 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har helst ikke lyst til at det skal se ut som om han har grodd skjegg der nede, men har ALDRI bedt han om å gjøre noe som helst barberingsmessig-sett - det er opp til han hva han liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #13 Del Skrevet 28. desember 2024 Nei takk, bedre med hår, men trimmet. Glatt ser bare rart ut. Anonymkode: 53c07...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #14 Del Skrevet 28. desember 2024 Jepp! Skal sies at hun har en hudsykdom i underlivet, da. Hvis jeg har hår, blir huden så irritert at hun kan få store sår. Anonymkode: 4b17d...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #15 Del Skrevet 29. desember 2024 Her er vi begge naturlig behåret. Det er det som er meningen, og så er det selvsagt mer hygienisk. Anonymkode: 52e9f...f88 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #16 Del Skrevet 29. desember 2024 Glattbarbert mann ser idiotisk ut, og antagelig spesielt min mann siden han har ganske mye hår ellers. Og så skal det være en blank flekk på midten? Han har prøvd å barbere litt, men det blir skjeggstubb på få timer og jeg blir sår. Så jeg foretrekker at han lar det være. Anonymkode: 0a60c...e18 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. desember 2024 #17 Del Skrevet 29. desember 2024 Nah, hans kropp hans valg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #18 Del Skrevet 29. desember 2024 Han tenker på det selv heldigvis 😄 eller så hadde jeg nok spurt om han kunne fjernet det siden jeg foretrekker glatt på begge. Anonymkode: ebd77...e30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #19 Del Skrevet 29. desember 2024 Foretrekker at mannen min ser ut som en mann og ikke en prepubertal gutt. Hår er naturlig og sexy. Anonymkode: 9dbe6...cb2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #20 Del Skrevet 29. desember 2024 Foretrekker trimmet der nede og glatt pung for oral. Opplwver dog sjelden dette. Heller menn som mener jeg skal ordne underlivet uten at de tenker på seg selv engang. Weird. Anonymkode: 4ea0b...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå