AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Vi har vært sammen i 9 mnd, og bor nå sammen. Da vi først ble sammen, var forholdet veldig fint. Han overøste meg med komplimenter, skrev fine meldinger til meg. Han sa til og med til meg at jeg var en av de peneste damene han har sett noen gang. Jeg fikk høre hver dag om hvor pen og søt jeg er. Nå plutselig etter flere måneder som kjærester, har han blitt veldig sint. Han er kontrollerende, blir fort sjalu. Ser rart på meg når jeg snakker med kasserer i butikken. Han har begynt å kalle meg stygge ting at jeg ser stygg ut og at jeg ikke er attraktiv, likevel når vi er borte fra hverandre så skriver han at han savner meg og at han skulle ønske at jeg kysset og koset med meg. Kan ikke tro dette Anonymkode: e3720...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen i 9 mnd, og bor nå sammen. Da vi først ble sammen, var forholdet veldig fint. Han overøste meg med komplimenter, skrev fine meldinger til meg. Han sa til og med til meg at jeg var en av de peneste damene han har sett noen gang. Jeg fikk høre hver dag om hvor pen og søt jeg er. Nå plutselig etter flere måneder som kjærester, har han blitt veldig sint. Han er kontrollerende, blir fort sjalu. Ser rart på meg når jeg snakker med kasserer i butikken. Han har begynt å kalle meg stygge ting at jeg ser stygg ut og at jeg ikke er attraktiv, likevel når vi er borte fra hverandre så skriver han at han savner meg og at han skulle ønske at jeg kysset og koset med meg. Kan ikke tro dette Anonymkode: e3720...57f Dette er ikke bra! Er du villig til å være sammen med han lenge nok til at begynner å bli fysisk mot deg ? Hele mannen er et rødt flagg ! 🚩🚩 Anonymkode: c3802...c7a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Klassisk misbrukeradferd. Dette kommer bare til å bli verre. Les litt om «lovebombing» Håper du kommer deg ut av dette. Anonymkode: af190...ee0 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Sånn skal det ikke være. Håper du har styrke til å vite at du fortjener bedre ❤️ han kommer mest sannsynlig til å bli helt fra seg om du prøver å slå opp. Og det er jo også bare skuespill for å få deg til å bli sånn at han kan fortsette å gaslighte deg.. Anonymkode: 29ea4...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Et klassisk forhold du må ut av. Dette er slik han er, de fine ord osv er bare et skalkesjul for hvem han egentlig er. Du hadde neppe blitt sammen med han om ddt var denne siden han vise starten. Dette kalles psykisk mishandling. Det han sier er bare tull , for å få kontroll på deg. Og han er tydeligvis sjalu og eiesyk. Eneste medisin på det er å GÅ Anonymkode: 9dd09...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Du må gjøre det slutt.. og ta med deg en lærepenge- 9 måneder og allerede samboere, alt for tidlig! Folk skjuler de utroligste sider i starten, de kommer snikende frem i løpet av de første 12-15 månedene.. Masken faller etterhvert, og det er fint å kunne ta en avgjørelse da på om man vil leve med personen eller avslutte det uten mye styr. Anonymkode: 0f03e...c82 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #7 Del Skrevet 28. desember 2024 Dette er typisk forhold som ikke ender bra. Jeg var også sammen med en fyr som var veldig snill og hyggelig i starten, men som endte opp som et monster mot meg. Husk at et forhold skal dere være på samme lag, inne mot hverandre. Selv om ting kan være bra i blandt så er det bare minimun. Ha dine standar høye. Anonymkode: 2b5c2...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #8 Del Skrevet 28. desember 2024 Flytt ut igjen. Kontakt venner og familie og spør om hjelp. Ikke sitt alene med dette. La så mange som mulig få vite hvordan du har det. Dette er ikke din skyld. Anonymkode: db4cf...a47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 Hvor lenge har dere bodd sammen? Anonymkode: b3465...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Du er nødt til å komme deg ut av dette forholdet, for han der er ikke god i hodet. Snakk med noen du stoler på slik at du får hjelp til å komme deg ut så fort som mulig! Det er slike menn vi leser om i avisa når de har drept partneren sin. Den atferden blir bare værre og værre helt til det i værste fall får fatale følger.. Anonymkode: ae00d...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Dette er stygt av meg å si, men kom deg unna så fort som mulig å håp t han treffer ei ny ei ganske snart. På den måten kan det være en sjanse for at du ikke har satt så dyoe spor at han faktisk lar deg gå uten at han terroriserer deg i lang tid etter bruddet.. Lykke til ❤️ Dette skal du ikke leve i. Anonymkode: 44c37...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Kom deg ut av forholdet så snart du kan!! Dette vil ødelegge deg bit for bit. Prat med familie og venner om hvordan du har det. Allier deg med folk rundt som passer på deg. Flytt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå