Gå til innhold

Pleier dere å få orgasme under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Phitta Phjong skrev (På 29.12.2024 den 10.01):

Pleier alltid å komme. Skal ikke så mye til

Kult og ja åpenhet er tingen 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
A.eliasen skrev (På 28.12.2024 den 18.12):

Pleier dere å få orgasme under sex?

Partner min  stoppe opp noen sekunder med jevne mellomrom, for å hindre at han selv kommer for fort. Problemet med dette er at jeg aldri blir stimulert lenge nok av gangen, til at jeg rekker å komme selv. Jeg ender dermed opp med å be ham om ikke å bruke for langt tid på å komme selv, og sexen blir et ork for min del. Sexen kan kjennes god ut likevel, men det føles som rege ut som pliktsex.

Han er ikke fan av forplay...Han liker ikke å gå ned på meg. Før syntes jeg det var kjipt, nå forbinder jeg mitt eget kjønn med noe ekkelt siden jeg føler at han synes det....

Det ender egentlig opp med at jeg må bruke en vibrator på egenhånd når jeg er alene... føler det blir for dumt å introdusere vibratoren nå etter 7 år sammen... samtidig føler jeg meg ikke tilfreds med hvordan sexlivet er....

I tillegg maser han alltid om å få pentrere meg i anus, noe jeg alltid svarer er uaktuelt og ber han slutte å mase om... føler det ødelegger stemningen for min del.....

Hvorfor orker dere?? Jeg hadde aldri godtatt dette av en partner. 

Og hva -for-no 7 år sier du?!? I 7 år har du holdt ut. På tide å skifte ut denne fyren med en ekte god mann som elsker å se sin kvinne nyte og fokuserer mest på henne. De finnes ser du🙏

Anonymkode: 6aa52...e18

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 15.33):

Ja kan få mange orgasmer ved penetrering, fingring og slikking. Og Analt. Pluss squerting 👍 Fått en god gave fra Gud tror jeg 😜 Til og med fått til å komme ved kun berøring av brystvorter. Bare DEILIG.. 

Anonymkode: e1963...52a

Såå godt å se at kroppen og hjernen spiller på lag..
Og såå godt å se at du følger "Orgasmeloven".. det varmer mine biologiske svar❣️
Du kan gjerne takke gud.. Men jeg vil du skal takke deg selv, som er så riktig mentalt innstilt.. 
En hver orgasme er din belønning, for at du er såå flink med deg selv😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Svært sjelden eg kommer av penetrering🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...