AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Føler kjæresten/samboer behandler meg som en hore!! Og er så sint og så lei meg nå at jeg vurderer å gå fra han!! Om det går for lang tid mellom hver gang vi har sex kommer han med små stikk- kommentarer. Om vi har vanlig sex, men ikke analsex, kommer han med kommentarer også om det. Kommentarer som han kamuflerer som «morsomme»- som f.eks «du er blitt så gammel, så kjedelig, må vel finne meg noen yngre, nå er det lenge siden jeg har kommet» osv osv. Som regel biter jeg i meg kommentarene. Men nå i julen har jeg virkelig fått nok!! Har har fått sex hele tiden når han har ønsket! Midt på natten mens jeg sover våkner jeg av han begynner å tafse. På morgenene er det samme mas. På sofaen mens barna er våkne i etasjen under. Og alle gangene har vi hatt sex!!! Jeg har latt han holde på og få gjør hva han vil- for å slippe disse kommentarene og dårlig stemning! Men i dag kokte det over for meg!! Han var på byen i natt, kom hjem og hadde sex med meg i natt. Hadde sex med meg i morgest, men kom ikke. Og da sier han at jeg kan la han sove en time til så kan jeg komme å vekke han og da få han til å komme!! Denne bestillingen får meg bare til å føle meg som en enda større hore, og gjør at han liksom bekrefter sine tanker om meg! Jeg er nå fly forbannet! Har sagt det til han! Akkurat hva jeg føler, at jeg føler meg som en hore, at jeg føler han tenker det om meg, og at jeg får totalt avsmak på å ha mer sex med han når han oppfører seg slik! Kjenner meg kvalm av han men også at jeg har latt han holde på slik! Spyr av tanken på mer sex med han. Spyr av tanken på være nær han! Og nå er det dårlig stemning! Fordi HAN føler seg urettferdig behandlet, og det «var jo ikke slik han mente det»…! Vi har hatt slike diskusjoner tidligere etter han har blitt «jentesur» og gitt meg silent treatment om han ikke kommer. Han har da sagt at han skal slutte med det, men alle disse «morsomme» kommentarene skjønner jo kommer fra en plass! Og de kommer ikke når han er tilfredsstilt og fornøyd! De kommer KUN når han er kåt og frustrert! Jeg har foreslått at vi kan legge oss tidligere. At han kan legge seg i det miste samtidig som meg. At han kan kose litt meg meg først osv. Men gjør han det? Nei! Han sitter våken til langt utpå natta, og når han så kommer å legger seg så forventer han jeg skal være klar og villig akkurat når han er det!! Men fan heller!!! Om han fortsatt kommer med de kommentarene når vi nærmest har hatt sex hver dag, og flere ganger om dagen- så får han heller runke i skapet alene!! Eller så får han bare gå å kjøpe seg en annen ordentlig (og yngre!!) hore- for nå har jeg fan meg fått nok!! Anonymkode: 82592...cba 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er selv gift med en mann som har store seksuelle behov. Men din er nok et hakk verre. Tror ikke menn skjønner at det kan bli for mye for oss kvinner. De tenker vel at vi bære burde vøre glad til at de ikke går andre steder for utløp. ( Noe det selvfølgelig er). Føler ofte fir å gå og hvile meg i sengen etter middag. Det gjør han også men da ender det ofte med at han tar initiativ til sex. Anonymkode: 62d8a...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Føler kjæresten/samboer behandler meg som en hore!! Og er så sint og så lei meg nå at jeg vurderer å gå fra han!! Om det går for lang tid mellom hver gang vi har sex kommer han med små stikk- kommentarer. Om vi har vanlig sex, men ikke analsex, kommer han med kommentarer også om det. Kommentarer som han kamuflerer som «morsomme»- som f.eks «du er blitt så gammel, så kjedelig, må vel finne meg noen yngre, nå er det lenge siden jeg har kommet» osv osv. Som regel biter jeg i meg kommentarene. Men nå i julen har jeg virkelig fått nok!! Har har fått sex hele tiden når han har ønsket! Midt på natten mens jeg sover våkner jeg av han begynner å tafse. På morgenene er det samme mas. På sofaen mens barna er våkne i etasjen under. Og alle gangene har vi hatt sex!!! Jeg har latt han holde på og få gjør hva han vil- for å slippe disse kommentarene og dårlig stemning! Men i dag kokte det over for meg!! Han var på byen i natt, kom hjem og hadde sex med meg i natt. Hadde sex med meg i morgest, men kom ikke. Og da sier han at jeg kan la han sove en time til så kan jeg komme å vekke han og da få han til å komme!! Denne bestillingen får meg bare til å føle meg som en enda større hore, og gjør at han liksom bekrefter sine tanker om meg! Jeg er nå fly forbannet! Har sagt det til han! Akkurat hva jeg føler, at jeg føler meg som en hore, at jeg føler han tenker det om meg, og at jeg får totalt avsmak på å ha mer sex med han når han oppfører seg slik! Kjenner meg kvalm av han men også at jeg har latt han holde på slik! Spyr av tanken på mer sex med han. Spyr av tanken på være nær han! Og nå er det dårlig stemning! Fordi HAN føler seg urettferdig behandlet, og det «var jo ikke slik han mente det»…! Vi har hatt slike diskusjoner tidligere etter han har blitt «jentesur» og gitt meg silent treatment om han ikke kommer. Han har da sagt at han skal slutte med det, men alle disse «morsomme» kommentarene skjønner jo kommer fra en plass! Og de kommer ikke når han er tilfredsstilt og fornøyd! De kommer KUN når han er kåt og frustrert! Jeg har foreslått at vi kan legge oss tidligere. At han kan legge seg i det miste samtidig som meg. At han kan kose litt meg meg først osv. Men gjør han det? Nei! Han sitter våken til langt utpå natta, og når han så kommer å legger seg så forventer han jeg skal være klar og villig akkurat når han er det!! Men fan heller!!! Om han fortsatt kommer med de kommentarene når vi nærmest har hatt sex hver dag, og flere ganger om dagen- så får han heller runke i skapet alene!! Eller så får han bare gå å kjøpe seg en annen ordentlig (og yngre!!) hore- for nå har jeg fan meg fått nok!! Anonymkode: 82592...cba Uff, ikke ødelegg deg selv på dette forholdet. Du virker som rene drømmedama, og burde møtt en helt annen respons. Hva gjør han for deg? Jeg har tro på god sex, for begge. Og aksept for at det kan gå litt opp og ned i frekvens, uten at det er krise. Tror dessverre at man må ha selvrespekt for å bli møtt med respekt. Ikke at det er noe galt med deg, men har selv god erfaring med å være tydelig på hva jeg vil ha. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Han truer med å gå fra deg fordi du er blitt for gammel og finne seg noen yngre? Det hadde vært dråpen for meg i alle fall! Makan til frekk og ufordragelig fyr! Skjønner godt at du er forbannet. Ekkelt. Han kan jo prøve seg som singel og se hvor lett det er for halvgamle geitebukker å få seg noe i dagens kjøttmarked... Tipper han hadde blitt ganske skuffet og desperat. Endret 13 timer siden av Million 14 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Æsj så utrolig kvalmt å lese, syns du skal fortsette slik du gjorde nå. Ikke ha mer sex med denne ekle mannen. Anonymkode: 8b2cf...499 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden At du gidder, å bli i det "forholdet" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): for nå har jeg fan meg fått nok!! Anonymkode: 82592...cba og det var jammen på tide. Anonymkode: e0818...eea 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Æsj, ble fysisk uvel av å lese innlegget ditt. Han høres avskylig ut. Håper du får det bedre, etter innlegget å dømme på egne ben. Anonymkode: a8517...524 15 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhiks Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler kjæresten/samboer behandler meg som en hore!! Og er så sint og så lei meg nå at jeg vurderer å gå fra han!! Om det går for lang tid mellom hver gang vi har sex kommer han med små stikk- kommentarer. Om vi har vanlig sex, men ikke analsex, kommer han med kommentarer også om det. Kommentarer som han kamuflerer som «morsomme»- som f.eks «du er blitt så gammel, så kjedelig, må vel finne meg noen yngre, nå er det lenge siden jeg har kommet» osv osv. Som regel biter jeg i meg kommentarene. Men nå i julen har jeg virkelig fått nok!! Har har fått sex hele tiden når han har ønsket! Midt på natten mens jeg sover våkner jeg av han begynner å tafse. På morgenene er det samme mas. På sofaen mens barna er våkne i etasjen under. Og alle gangene har vi hatt sex!!! Jeg har latt han holde på og få gjør hva han vil- for å slippe disse kommentarene og dårlig stemning! Men i dag kokte det over for meg!! Han var på byen i natt, kom hjem og hadde sex med meg i natt. Hadde sex med meg i morgest, men kom ikke. Og da sier han at jeg kan la han sove en time til så kan jeg komme å vekke han og da få han til å komme!! Denne bestillingen får meg bare til å føle meg som en enda større hore, og gjør at han liksom bekrefter sine tanker om meg! Jeg er nå fly forbannet! Har sagt det til han! Akkurat hva jeg føler, at jeg føler meg som en hore, at jeg føler han tenker det om meg, og at jeg får totalt avsmak på å ha mer sex med han når han oppfører seg slik! Kjenner meg kvalm av han men også at jeg har latt han holde på slik! Spyr av tanken på mer sex med han. Spyr av tanken på være nær han! Og nå er det dårlig stemning! Fordi HAN føler seg urettferdig behandlet, og det «var jo ikke slik han mente det»…! Vi har hatt slike diskusjoner tidligere etter han har blitt «jentesur» og gitt meg silent treatment om han ikke kommer. Han har da sagt at han skal slutte med det, men alle disse «morsomme» kommentarene skjønner jo kommer fra en plass! Og de kommer ikke når han er tilfredsstilt og fornøyd! De kommer KUN når han er kåt og frustrert! Jeg har foreslått at vi kan legge oss tidligere. At han kan legge seg i det miste samtidig som meg. At han kan kose litt meg meg først osv. Men gjør han det? Nei! Han sitter våken til langt utpå natta, og når han så kommer å legger seg så forventer han jeg skal være klar og villig akkurat når han er det!! Men fan heller!!! Om han fortsatt kommer med de kommentarene når vi nærmest har hatt sex hver dag, og flere ganger om dagen- så får han heller runke i skapet alene!! Eller så får han bare gå å kjøpe seg en annen ordentlig (og yngre!!) hore- for nå har jeg fan meg fått nok!! Anonymkode: 82592...cba du spyr av tanken på han? og du er sammen med han fordi,..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler kjæresten/samboer behandler meg som en hore!! Og er så sint og så lei meg nå at jeg vurderer å gå fra han!! Om det går for lang tid mellom hver gang vi har sex kommer han med små stikk- kommentarer. Om vi har vanlig sex, men ikke analsex, kommer han med kommentarer også om det. Kommentarer som han kamuflerer som «morsomme»- som f.eks «du er blitt så gammel, så kjedelig, må vel finne meg noen yngre, nå er det lenge siden jeg har kommet» osv osv. Som regel biter jeg i meg kommentarene. Men nå i julen har jeg virkelig fått nok!! Har har fått sex hele tiden når han har ønsket! Midt på natten mens jeg sover våkner jeg av han begynner å tafse. På morgenene er det samme mas. På sofaen mens barna er våkne i etasjen under. Og alle gangene har vi hatt sex!!! Jeg har latt han holde på og få gjør hva han vil- for å slippe disse kommentarene og dårlig stemning! Men i dag kokte det over for meg!! Han var på byen i natt, kom hjem og hadde sex med meg i natt. Hadde sex med meg i morgest, men kom ikke. Og da sier han at jeg kan la han sove en time til så kan jeg komme å vekke han og da få han til å komme!! Denne bestillingen får meg bare til å føle meg som en enda større hore, og gjør at han liksom bekrefter sine tanker om meg! Jeg er nå fly forbannet! Har sagt det til han! Akkurat hva jeg føler, at jeg føler meg som en hore, at jeg føler han tenker det om meg, og at jeg får totalt avsmak på å ha mer sex med han når han oppfører seg slik! Kjenner meg kvalm av han men også at jeg har latt han holde på slik! Spyr av tanken på mer sex med han. Spyr av tanken på være nær han! Og nå er det dårlig stemning! Fordi HAN føler seg urettferdig behandlet, og det «var jo ikke slik han mente det»…! Vi har hatt slike diskusjoner tidligere etter han har blitt «jentesur» og gitt meg silent treatment om han ikke kommer. Han har da sagt at han skal slutte med det, men alle disse «morsomme» kommentarene skjønner jo kommer fra en plass! Og de kommer ikke når han er tilfredsstilt og fornøyd! De kommer KUN når han er kåt og frustrert! Jeg har foreslått at vi kan legge oss tidligere. At han kan legge seg i det miste samtidig som meg. At han kan kose litt meg meg først osv. Men gjør han det? Nei! Han sitter våken til langt utpå natta, og når han så kommer å legger seg så forventer han jeg skal være klar og villig akkurat når han er det!! Men fan heller!!! Om han fortsatt kommer med de kommentarene når vi nærmest har hatt sex hver dag, og flere ganger om dagen- så får han heller runke i skapet alene!! Eller så får han bare gå å kjøpe seg en annen ordentlig (og yngre!!) hore- for nå har jeg fan meg fått nok!! Anonymkode: 82592...cba Her må jeg si at jeg synes du har vært med på å lage situasjonen. Du kan jo ikke ha sex med han for å unngå hans små stikk, for så å si at han behandler deg som en hore. Du skulle bare sagt i fra om at du ikke setter pris på slike stikk, selv om han syns det er gøy, så syns ikke du det. Tipper han tenker at dere er i en loop med mye lyst og sex, og derfor ba deg komme opp igjen om en times tid for å fullføre. Han burde ikke bli slik når han ikke får sex, og du burde ikke gi etter, for så å bli sint når han ønsker mer sex. Han vet jo ikke at du har hatt drøssevis med pliktsex. Anonymkode: 2469d...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her må jeg si at jeg synes du har vært med på å lage situasjonen. Du kan jo ikke ha sex med han for å unngå hans små stikk, for så å si at han behandler deg som en hore. Du skulle bare sagt i fra om at du ikke setter pris på slike stikk, selv om han syns det er gøy, så syns ikke du det. Tipper han tenker at dere er i en loop med mye lyst og sex, og derfor ba deg komme opp igjen om en times tid for å fullføre. Han burde ikke bli slik når han ikke får sex, og du burde ikke gi etter, for så å bli sint når han ønsker mer sex. Han vet jo ikke at du har hatt drøssevis med pliktsex. Anonymkode: 2469d...b13 Mulig jeg har vært med på å skape situasjonen iom at jeg ikke har sagt nei jeg vil ikke ha sex med deg, men jeg har forsøkt å «avvise» han på en fin måte m å si at jeg er sliten siden sist gang eller at jeg er øm.. Har det hjulpet? Nei? Har han respektert avvisningen? Nei. Har han fortsatt å tulle/ tafse videre? Ja! Har han kommet med kommentarer som «du er bitt så kjedelig, haha»? ja det har han også gjort! Ts Anonymkode: 82592...cba 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Vhiks skrev (5 minutter siden): du spyr av tanken på han? og du er sammen med han fordi,..? Fordi han vanligvis er ok. I hverdagen. Men virker som han i ferier kun vil snu døgnet og ha sex, og sier at det er fordi han tror JEG vil ha det! Enda jeg har sagt at jeg ikke har behov for å ha sex 3 ganger i døgnet! Jeg liker sex ja, men mye heller kvalitet fremfor kvantitet!! Ts Anonymkode: 82592...cba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Han virket veldig koselig fyr , neida . Jeg hadde blitt sur , lei og ikke minst sliten . Sex skal være nytelse for begge , en koselig greie. Så jeg forstår deg at du har fått nok. Både deg og kroppen din og jeg synes det er bra at du lytter til den. Jeg tror ikke han kommer til å bli noe bedre i og med dere har hatt noe alla samtalen før , og det gjør meg litt trist - at han har slags syn på deg , og sex. Itilegg så har dere barn. Synes skikkelig synd på deg . Han er ekkel, og ufin væremåte ovenfor deg . Jeg hadde gått , jeg ville lol følt meg så mye bedre vis jeg ikke var sammen med sånn dust som han er , da mener jeg på være måte og alt. Bra at du lytter til deg og kroppen din, ikke la deg bli overkjørt- selv om dere er sammen. Gå fra han, du vil ha det bedre - og du vil få mere sunnere forhold ang sex når du finner en som har respekt for deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig jeg har vært med på å skape situasjonen iom at jeg ikke har sagt nei jeg vil ikke ha sex med deg, men jeg har forsøkt å «avvise» han på en fin måte m å si at jeg er sliten siden sist gang eller at jeg er øm.. Har det hjulpet? Nei? Har han respektert avvisningen? Nei. Har han fortsatt å tulle/ tafse videre? Ja! Har han kommet med kommentarer som «du er bitt så kjedelig, haha»? ja det har han også gjort! Ts Anonymkode: 82592...cba Men du har jo bare kommet med unnvikende unnskyldninger. Du må jo klare å kommunisere i klartekst. «Nei, jeg vil ikke ha sex nå. Jeg er for sliten», om han da tøyser og tuller med slike kommentarer så må du si tydelig i fra. At dette liker du ikke, og du kommer ikke til å godta at han snakker sånn. Om han fortsetter med det så må han være klar over at det ender med at du mister følelser, og at han må være moden nok til å forstå det. Anonymkode: 2469d...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden jeg er sjokkert!!! æsj, er det mulig. han høres ut som en ekling som hører hjemme i en trailer park!! Anonymkode: 1d15f...53a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhiks Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi han vanligvis er ok. I hverdagen. Men virker som han i ferier kun vil snu døgnet og ha sex, og sier at det er fordi han tror JEG vil ha det! Enda jeg har sagt at jeg ikke har behov for å ha sex 3 ganger i døgnet! Jeg liker sex ja, men mye heller kvalitet fremfor kvantitet!! Ts Anonymkode: 82592...cba Ok skjønner. Jeg forstår det dithen at problemet er at han ikke hører på deg. sex er en vidunderlig greie som alle bør nyte. Men når han skal på død og liv mase på sex, må det nesten gå på hans kappe. jeg vil anbefale deg å ikke bruke mer tid på en som maser, men heller finne deg en som er mer på ditt ståsted. Livet er for kort til å ha pliktsex. De fleste er "ok" i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden Helt utrolig oppførsel hva enkelte av dere damer bare finner dere i "fordi han er en sån oppegående og fin fyr ellers" Blir sjelden overrasket lenger av å lese her inne. Dvs er jo relativt sjukt her inne sån generelt,så forventer vel etterhvert ikke noe annet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Så han vil finne seg en yngre fordi de godtar mer? Fy f for en type... Anonymkode: 65e58...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Æsj for en ekkel type.. Det der er så motbydelig oppførsel at jeg ikke hadde klart å være sammen med han.. Anonymkode: 59cf7...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Ts her. Han gir meg silent treatment. Oppholder seg i en annen etasje og snakker ikke med meg. Ikke det at jeg heller prøver å oppsøke kontakt med han. Men føler virkelig han burde beklaget seg mer og vist mer forståelse for følelsene mine iom jeg sa rett ut til han tidligere idag at jeg føler han behandler meg som en hore. Men ingenting fra hans side. Virker som her tar på seg offerbrillene iom at jeg konfronterte han, og «det var jo ik slik han mente det».. Hadde forventet mer fra han side. At han var mer lei seg for at jeg følte det slikt, at han viste meg mer kjærlighet og forståelse.. Men mangelen på akkurat dette beviser bare hvor egoistisk og narsissistisk han faktisk er!! Og at faktisk alt skal skje på hans premisser! Anonymkode: 82592...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå