Gå til innhold

Bar-kart

Fremhevede innlegg

Gjest Piper
Skrevet

Vi hadde barkart i bryllupet vårt, og de som sto i baren mente det var ca 3-4 stk som brukte det ellers bestilte folk bare ut i fra hva de vanligvis drakk. Vi hadde utrolig mye mixe greier igjen, og visse ting var ikke rørt i det hele tatt.

Det gikk ikke en eneste strawberry daiquiri, Long Island, cosmopolitan og andre drinker vi også hadde.

Men det gikk mye av:

vodka og sitronbrus

øl

gin og tonic

San fransisco

Barkartet var rett og slett en flopp, selv om enkelte syns det var stilig. Folk vet rett og slett hva de liker, og behøver derfor ikke sjekke barkart. ;) Vi brukte mye tid på det, og jeg ville ikke valgt det igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjellbekk, Cosmopolitan og Strawberry Daiqury hadde det blitt på med

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for mange gode tips!!!

Tror og det kan være lurt å huske på at du vil få svar på typiske dame drinkernår du spør her.Kanskje du burde legge utt en tråd på Guttas rom for å få litt mannfolk svar?

Takk for tips, det skal eg jammen gjere!!

Skal dere ha 5-6 drinker i tillegg til baileys, cognac, etc. eller tilsammen 5-6?

Blir vel ein 5-6 utanom dei som ikkje treng å blandast, tenker eg...

Vi hadde barkart i bryllupet vårt, og de som sto i baren mente det var ca 3-4 stk som brukte det ellers bestilte folk bare ut i fra hva de vanligvis drakk. Vi hadde utrolig mye mixe greier igjen, og visse ting var ikke rørt i det hele tatt.

Det gikk ikke en eneste strawberry daiquiri, Long Island, cosmopolitan og andre drinker vi også hadde.

Men det gikk mye av:

vodka og sitronbrus

øl

gin og tonic

San fransisco

Barkartet var rett og slett en flopp, selv om enkelte syns det var stilig. Folk vet rett og slett hva de liker, og behøver derfor ikke sjekke barkart.  ;) Vi brukte mye tid på det, og jeg ville ikke valgt det igjen

*noterer tips*

Grunnen til at vi ser det naudsynt å ha barkart er jo at vi må vite kva slags ingredienser vi skal kjøpe inn.. Kjipt om folk bestiller drinkar vi ikkje har ingrediensene til, om du skjønner.. Heiter vodka og sitronbrus-drinken noko, forresten?

Gjest Gjesta
Skrevet

Strawberry daiquiri.

Lag en avstemning da vel ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Strawberry daiquiri.

Lag en avstemning da vel ;)

Det var lurt!!

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg ville valgt Cosmopolitan, San Francisco eller Long Island Ice Tea.

Tequila eller Hot Shot ville jeg IKKE servert i bryllupet (selv om det er godt), da risikerer du en haug med ravende fulle, dritings bryllupsgjester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...