AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Vi er i familieselskap; julemat og julesanger, slektninger over alt .. det eneste jeg tenker på er å få kjenne hendene hans rundt brystene mine, og pusen hans i øret. … hva gjør jeg nå? Anonymkode: 037e7...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er i familieselskap; julemat og julesanger, slektninger over alt .. det eneste jeg tenker på er å få kjenne hendene hans rundt brystene mine, og pusen hans i øret. … hva gjør jeg nå? Anonymkode: 037e7...ff2 Knuller? Anonymkode: facdb...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Vente til du kommer hjem... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Svigerfar du har lyst på? Anonymkode: a41e3...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Tar deg sammen og oppfører deg i selskap Anonymkode: 0f50e...882 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi er i familieselskap; julemat og julesanger, slektninger over alt .. det eneste jeg tenker på er å få kjenne hendene hans rundt brystene mine, og pusen hans i øret. … hva gjør jeg nå? Anonymkode: 037e7...ff2 Tenk så deilig det blir når dere kommer hjem 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå