AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg var på en date med en fyr for 3 år siden. Etter det så holdt vi ikke kontakten, og flytting for min del. Etterpå flyttet jeg til samme som by som han, men vi møttes ikke og hadde hverandre kun på snap. Husker han fortalte meg hvor han jobber, jeg flyttet til et sted ikke så langt unna jobben hans Dette var helt tilfeldig, fant en flott bolig Nå ser jeg han har blokkert meg fra sosiale medier. Og syns det er rart. Og jeg tenkte han har sett meg ta kollektivt eller på butikken. Men jeg har aldri hatt noe kontakt med ham bare beholdt ham som venn på snap, så hvorfor blokkere meg? Anonymkode: 140c2...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Du er ikke lenger i hans omgangskrets, derfor blokkerte han deg, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre, kanskje hans nåværende kjæreste er en sjalu kjerring, og har bedt han om å blokkere deg nå som dere bor i samme by…? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Har han blokket deg eller bere slettet/unfriended? Anonymkode: c99e8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Hvordan får du med deg sånt? Anonymkode: fcc9b...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har han blokket deg eller bere slettet/unfriended? Anonymkode: c99e8...c73 Blokket ja Anonymkode: 140c2...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan får du med deg sånt? Anonymkode: fcc9b...619 La merke til det på snap. Anonymkode: 140c2...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Det beste du kan gjøre da er å ikke bevise at du gjør ved å leve videre uten å kontakte han. Anonymkode: d1326...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Han ønsker ikke at du skal ha mulighet til å kontakte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Har det noe å si da? Anonymkode: dbaed...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Han ønsker ikke å tenke på deg. Av en eller annen grunn. Ikke tenk på ham. Anonymkode: a8b42...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå