AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #21 Del Skrevet 28. desember 2024 Finnes det voksne som tror på slikt? At du er den beste på jobben og bare får skryt? Anonymkode: c1866...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er i juleselskap nå, og en av gjestene skryter av at hun er den flinkeste på jobben, at hun har veldig høy arbeidsmoral og at hun kun få positive tilbakemeldinger. Jeg jobber i et selskap som samarbeider med hennes jobb, og jeg samarbeider tett med hennes leder. Jeg er ikke sikker på om hun vet det. Jeg føler at det er veldig pinlig å sitte her og høre på henne skryte sånn når jeg kjenner historien fra den andre siden. Hennes leder og kolleger har flere ganger klaget høyt iver henne. Leder har tatt flere samtaler med henne om at hun må forbedre seg, må ha høyere kvalitet på arbeidet, må slutte å komme for sent på jobb m.m. Jeg føler meg på en måte uredelig som ikke prøver å tone henne ned nå, men samtidig blir det også helt feil at jeg skal si noe bare fordi hun har et dårlig rykte i bransjen. Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, tror bare jeg trengte å lufte meg litt for jeg følte meg så ekkel som bare satt der og lot henne dumme seg ut. Anonymkode: 80590...c50 Tror aldri en leder fra et annet selskap ville utlevert så mye info om en ansatt til en annen leder i et annet selskap, hva for noe troll er dette? Hvis dette har skjedd så har sjefen brutt taushetplikten isåfall Anonymkode: 3c3ef...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 . Anonymkode: c69e7...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå