AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei, jeg sliter en del med bekkenet mitt, eller symfysen. Det er vondt å gå bøye meg/stå på ett ben osv er kjempe vondt. Idag har jeg vært utsatt for en del stress, og har nå tak i korsryggen som kommer og går. Ikke opplevd det før.. kan det være bare bekkenet mitt, eller noe jeg burde ringe sykehuset for ? Er redd for å ringe, også er det ingenting 😕 Anonymkode: 48fe5...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Ring å få kvalifisert veiledning. Anonymkode: 5b072...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Ville ringt inn. Gjorde det selv, også i uke 28 faktisk , og ble bedt om å komme inn med en gang for undersøkelse. Ble tatt ultralyd og mer, alt var heldigvis bra, men fikk beskjed om å ta kontakt igjen om det skjedde flere ganger. Anonymkode: e35f1...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå