AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Tråd etter tråd dukker opp om gravide kvinner og ubrukelige mannfolk. Mannfolk som ikke gjør den skitt hjemme, ikke hjelper med barn, ikke ser at søppelposen snart er sprengt. Og enda verre disse ubrukelige mannfolka, de har mødre, altså svigermor til ts erne som er enda mer ubrukelige. De slår seg ned i hjemmet til ts, de lager middag klokken 20 om kvelden, og når ts lager middag til sine barn så setter vertskapet seg til bordet og spiser opp ungenes mat. Ubrukelige mannfolk har gjerne mødre som er ubrukelige, ser ingen sammenhengen? Ser ingen kvinner at de mennene de kryper under ullteppet med og blir gravide med er ubrukelige i heimen, før morgenkvalmen melder seg? Eller er alle disse håpløst ubrukelige gravide kvinnenes mannfolk og blivende fedrene bare underholdning for oppfinnsomme brukere? Eller kanskje dette er kvinner 8 panikkalderen der den biologiske klokken tikker på høygir, så de tar hva som helst i håp om å bli gravide? Når de så er blitt gravide, så ser de at spermgiveren ikke duger til noe som helst annet enn å bidra med litt sperm i heimen? Anonymkode: 071b4...892 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det er vel heller at det store flertallet, som har menn som duger og stiller opp og fungerer som normale mennesker, ikke ser det helt store behovet for å lage tråder på Kvinneguiden om det. Anonymkode: a6b63...a44 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Ja...og alle har plutselig forandre seg dagen de blir gravid. Eller at kvinner skriver...jo de var litt sånn for vi ble gravid..men jeg håper at db baby skulle fikse dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har ingenting negativt å skrive om min mann. Så hvorfor skal jeg lage tråder om han? Anonymkode: 7b467...303 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Frivillig barnløs dame her, så nei Anonymkode: ac730...cd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har ikke fått barn med den typen. Det var litt strevsomt, men jeg fikk hindret graviditet. Både nødprevensjon og abort har blitt brukt her, da ikke alle mannfolk har bidratt med preventiver. Spesielt abort var hardt og jeg håper å aldri måtte oppleve det igjen. Anonymkode: 4706e...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Halvparten oppdiktede historier og halvparten dumme kvinner som valgte dumme menn. Anonymkode: d31cc...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Det er vel heller at det ikke er like mye respons i skryte-trådene. Anonymkode: 51f2d...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Tror det er for enkelt å si at kvinner er duster fordi de blir gravide med feil mann. Det er nok like ofte at mennene er noen duster som blir gravide med feil dame. Kanskje er det ikke noe egentlig galt med noen av dem, men de passer bare ikke sammen. Det er nok en del som burde holdt litt igjen med sex og graviditet til de ble litt bedre kjent med partneren. Trenden med sex fra første date innebærer en veldig stor risiko for trøbbel senere. Det ser ut til at veien fra å møtes til å bli gravid og flytte sammen er litt for kort for mange. Man går rett på samboerskap og graviditet mens man fortsatt er i forelskelsesrusen, og det viser seg for mange å være en tabbe når hverdagen kommer og paret på begge sider viser sitt sanne jeg. Derfor er mitt soleklare råd å holde musa og pikken bak lås og slå fram til du faktisk kjenner den personen du har sex med godt nok til å være trygg på at du ikke gjør noe dumt. Anonymkode: 02cc8...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Halvparten oppdiktede historier og halvparten dumme kvinner som valgte dumme menn. Anonymkode: d31cc...107 Ja, for det må være kvinnen som er dum. Her så giftet jeg meg med en flott mann, fikk barn med han, og han var en god far. Så fikk vi barn nummer 2, da hadde vi vært sammen i 10 år. Da endret han seg fullstendig, og jeg måtte gå. Og foreldrene hans er begge flotte mennesker, som jeg har god kontakt med. De skjønner overhodet ikke hva som har skjedd med sønnen sin. For de og kjenner han bare som den gode mannen han var. Anonymkode: 57067...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Jeg var i ett forhold med en jeg fikk barn med. Han var super før jeg ble gravid, men etter jeg ble gravid så stupte det nedover. Han var utro, skjulte ting for meg og var plutselig ikke den jeg trodde han var. Så å kalle damer «duster» blir i mine øyne feil. Jeg visste ikke hvordan han var, og kan ikke si at jeg var en dust som ikke var smart nok til å gjennomskue slik oppførsel. Det var vel heller at jeg var lettlurt og trodde det beste om han. Og han var en mester på å skjule. Mye av det som blir skrevet på ett gravidforum er skrevet med en god dose hormoner og en større helhet enn det som blir lagt ut. Ikke døm boka på utseende, mye vi ikke vet. Anonymkode: 93814...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Det slutter aldri å forbause meg at kvinner får barn med menn som: Ikke lager mat Ikke vasker opp Ikke rydder etter seg Er på fylla i stedet for å ta seg av barn Ikke hjelper til med husarbeid etter at mor har født Vil heller jobbe overtid i stedet for å være hjemme med mor og barn Var de så forelsket før de fikk barn, at de ikke klarte å legge to og to sammen, og se at mannen ikke ville bli en bra far og ektemann? Jeg mener, det kan umulig ha manglet røde flagg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Det er nok mange som opplever at mannen endrer seg. Realiteten slår hardt ned når de innser at det er ikke bare å snu, derfor blir de mer barn selv. Merkelige greier. Det er en grunn til at slike memes blir laget. Anonymkode: cd0bb...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Nei, alle kvinner får ikke barn med ubrukelige menn, men mener du at jeg skal opprette en tråd om hvor fantastisk mannen er og hva han bidrar med? Man oppretter vel stort sett tråder fordi man har et problem og ønsker råd. Hvis man ikke har et problem er det gjerne ikke noen grunn til å lage en tråd. Anonymkode: 74b8e...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Haha jeg føler meg (på en måte) truffet. Skrev innlegg tidligere om svigermor og overnatting. Men vi er ikke dust og tufs altså. Mannen er veldig oppegående/dreven på alle områder, unntatt når det kommer til familien hans. Der er det en underlig dynamikk som jeg fremdeles ikke forstår. Vi var sammen i 7 år før vi fikk barn, men jeg ser dette med familiedynamikken bedre og bedre ettersom årene går. Ikke at jeg hadde valgt noe annerledes om jeg hadde sett det før. Jeg syns nesten han er et slags mobbeoffer i egen familie, uten at jeg aner hvorfor. Derfor er han ikke god på å sette grenser eller ta plass i situasjoner med sin side av familien. Heldigvis bor de langt unna og det er noe helt annet i vår egen lille familie. Og heldigvis klarte vi å løse problemet med svigers på en grei måte her i dag da. Men det er ikke alltid så enkelt med familie Anonymkode: e71ad...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Jeg fikk barn med en slik dust, ja. Jeg trodde ikke han var så dust og hjelpesløs, men det kom virkelig for en dag da vi også hadde ansvaret for et lite, levende vesen. Vi ble sammen som veldig unge, ingen av oss hadde bodd for oss selv før. Så det ble jo kanskje feil fra starten.. Han kom rett fra en mor som gjorde alt for han, jeg kom fra et hjem der vi alltid hadde tatt i et tak og bidratt, så jeg gjorde alt. Jeg var vant til å gjøre mye fra før og ønsket at han skulle synes at det var hyggelig å bo med meg. Han ble aldri vant til å gjøre noe, jeg ser jo at jeg også la opp til det fra starten. Selv om jeg og synes det er rart at han aldri ønsket å bidra med noe. Da han begynte å klage på mangelen på rene klær og at det var rot over alt, mens jeg satt med en nyfødt så gikk det opp for meg at det her er helt fullstendig uaktuelt.. Anonymkode: 261f8...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Også, når de har fått ett barn, så skal kvinnen plutselig ha to tette, og mannens innsats på hjemmebane blir enda verre, om mulig. Men alt er mulig på nettet. Anonymkode: 071b4...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå