AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Må bare sjekke dette med dere. Vi er gift, han ville ha sex. Vi var egentlig trøtte og hadde lagt oss til å sove. Han strøk meg overalt. Jeg lagde misfornøyde lyder, siden jeg var trøtt sa jeg ikke fra så kraftig. Jeg prøvde også å dytte han bort forsiktig. Jeg sa etterhvert; "jeg prøver å si nei." Han svarte, ja men er det ordentlig nei? Jeg sa ja. Han holdt meg fast og stimulerte meg. Jeg ble da kåt og sluttet å stoppe han, så vi hadde sex. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 9c953...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må bare sjekke dette med dere. Vi er gift, han ville ha sex. Vi var egentlig trøtte og hadde lagt oss til å sove. Han strøk meg overalt. Jeg lagde misfornøyde lyder, siden jeg var trøtt sa jeg ikke fra så kraftig. Jeg prøvde også å dytte han bort forsiktig. Jeg sa etterhvert; "jeg prøver å si nei." Han svarte, ja men er det ordentlig nei? Jeg sa ja. Han holdt meg fast og stimulerte meg. Jeg ble da kåt og sluttet å stoppe han, så vi hadde sex. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 9c953...a85 Ikke noe særlig og noe du bør ta opp med han på dagtid, om ikke du liker den form for...sengeaktivitet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Tenker at du ikke burde vært gift. Med noen. Anonymkode: d77c7...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker at du ikke burde vært gift. Med noen. Anonymkode: d77c7...57c Hvorfor? Anonymkode: 9c953...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Voldtekt. Anonymkode: 91b52...724 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Du endret jo mening og ville til slutt? Anonymkode: d3888...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du endret jo mening og ville til slutt? Anonymkode: d3888...689 Så det er greit at gubben tok seg til rette da hun i første omgang sa nei? Hva med når han en gang tar seg til rette, og hun ikke forandrer mening, hun har jo forandret mening ved tidligere anledninger. Jeg tviler på at ts hadde laget tråd på KG om situasjonen hvis hun hadde tenkt at dette var helt ok. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden C8H10N4O2 skrev (18 minutter siden): Så det er greit at gubben tok seg til rette da hun i første omgang sa nei? Hva med når han en gang tar seg til rette, og hun ikke forandrer mening, hun har jo forandret mening ved tidligere anledninger. Jeg tviler på at ts hadde laget tråd på KG om situasjonen hvis hun hadde tenkt at dette var helt ok. Nei jeg syntes ikke det. Samtidig skammer jeg meg over at jeg lar meg overkjøre, og kroppens reaksjon. Anonymkode: 9c953...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Han holdt deg fast og stimulerte deg etter at du hadde sagt nei. Det er voldtekt. Anonymkode: 9c04c...126 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): "jeg prøver å si nei." Det eneste han lærte av denne episoden, er at om han pusher lenge nok, får han det som han vil. Du må enten være enda klarer. Å prøve er ikke nok, du må si nei, omså skrike høyt, fysisk gå vekk, slå til han eller hva det enn som skal til. Det er da om du skal fortsette å være i forhld med en som driver og flytter på dine grenser på denne måten. Det er innafor det norske regelverket, men andre land vil si at dette er voldtekt, såkalt sexual coercion. Jeg synes det er absolitt ikke greit. Anonymkode: 641d5...eb7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei jeg syntes ikke det. Samtidig skammer jeg meg over at jeg lar meg overkjøre, og kroppens reaksjon. Anonymkode: 9c953...a85 Du har ingenting å skamme deg over her. Det er ikke du som har "latt deg overkjøre", men mannen har overkjørt deg. Det er han som burde skamme seg! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Det og beføle deg når du sier nei er ikke greit! Forstår at det følles vanskelig, det er jo per definasjon overgrep. Har du prøvd å snake med han om dette i en ikke sexuel situasjon? Om han forsetter med slik oppføresel så tror jeg ikke du har godt av å være med han. Kan du snake med noen andre om dette? Eventuelt oppsøke en sexolog, fastlegen eller terapaut? Denne typen tråden får frem det vørste i KG, som man kan se på mange av svarene du allerede har fått. Så kansje det vill være bedre for deg TS å slutte å lese her. Lykke til❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det eneste han lærte av denne episoden, er at om han pusher lenge nok, får han det som han vil. Du må enten være enda klarer. Å prøve er ikke nok, du må si nei, omså skrike høyt, fysisk gå vekk, slå til han eller hva det enn som skal til. Det er da om du skal fortsette å være i forhld med en som driver og flytter på dine grenser på denne måten. Det er innafor det norske regelverket, men andre land vil si at dette er voldtekt, såkalt sexual coercion. Jeg synes det er absolitt ikke greit. Anonymkode: 641d5...eb7 Det er da ikke hennes skykd at han ikke hører på henne. Hun sier nei, det er ikke inafor norsk loverk og beføle menesker som sier de ikke vil beføles! Man må ikke være voldelig eller skrike for at loverket skal tilegne deg bestemelses rett over egen kropp!!! Egentlig ganske sykt det du skriver her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Du lot det jo skje. Er jo lov å ombestemme seg. Siden dere er gift ser jeg ikke helt problemet, dere burde jo kjenne hverandre og være trygge på hverandre. Hadde dette derimot skjedd med ONS synes jeg det hadde stilt seg helt annerledes. Anonymkode: ecd7c...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han holdt deg fast og stimulerte deg etter at du hadde sagt nei. Det er voldtekt. Anonymkode: 9c04c...126 Takk. 💜 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det eneste han lærte av denne episoden, er at om han pusher lenge nok, får han det som han vil. Du må enten være enda klarer. Å prøve er ikke nok, du må si nei, omså skrike høyt, fysisk gå vekk, slå til han eller hva det enn som skal til. Det er da om du skal fortsette å være i forhld med en som driver og flytter på dine grenser på denne måten. Det er innafor det norske regelverket, men andre land vil si at dette er voldtekt, såkalt sexual coercion. Jeg synes det er absolitt ikke greit. Anonymkode: 641d5...eb7 Takk. Jeg syntes det er vanskelig å måtte si fra så sterkt. C8H10N4O2 skrev (39 minutter siden): Du har ingenting å skamme deg over her. Det er ikke du som har "latt deg overkjøre", men mannen har overkjørt deg. Det er han som burde skamme seg! Tusen takk. 💜 Pippi Lotta skrev (38 minutter siden): Det og beføle deg når du sier nei er ikke greit! Forstår at det følles vanskelig, det er jo per definasjon overgrep. Har du prøvd å snake med han om dette i en ikke sexuel situasjon? Om han forsetter med slik oppføresel så tror jeg ikke du har godt av å være med han. Kan du snake med noen andre om dette? Eventuelt oppsøke en sexolog, fastlegen eller terapaut? Denne typen tråden får frem det vørste i KG, som man kan se på mange av svarene du allerede har fått. Så kansje det vill være bedre for deg TS å slutte å lese her. Lykke til❤️ Jeg har allerede gått til psykolog hvor vi har snakket om grenser. Jeg syntes derfor jeg har blitt flinkere til å si fra. Men så skjer det sånn som dette. Pippi Lotta skrev (35 minutter siden): Det er da ikke hennes skykd at han ikke hører på henne. Hun sier nei, det er ikke inafor norsk loverk og beføle menesker som sier de ikke vil beføles! Man må ikke være voldelig eller skrike for at loverket skal tilegne deg bestemelses rett over egen kropp!!! Egentlig ganske sykt det du skriver her... Tusen takk. 💜 TS Anonymkode: 9c953...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Jeg tåler forresten alle svar, jeg klarer å sortere. Anonymkode: 9c953...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du lot det jo skje. Er jo lov å ombestemme seg. Siden dere er gift ser jeg ikke helt problemet, dere burde jo kjenne hverandre og være trygge på hverandre. Hadde dette derimot skjedd med ONS synes jeg det hadde stilt seg helt annerledes. Anonymkode: ecd7c...8a9 Det har ingenting med ekteskap å gjøre, ærlig talt. Man har ikke mer rett til å voldta ektefellen sin. Anonymkode: 9c04c...126 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Pippi Lotta skrev (39 minutter siden): Det er da ikke hennes skykd at han ikke hører på henne. Hun sier nei, det er ikke inafor norsk loverk og beføle menesker som sier de ikke vil beføles! Man må ikke være voldelig eller skrike for at loverket skal tilegne deg bestemelses rett over egen kropp!!! Egentlig ganske sykt det du skriver her... Jeg er helt enig. Det er helt sykt. Lovverket er helt sykt. Det er innafor loven det han har gjort. Det er lov å voldta i Norge. Hun sa til han: jeg prøver å si nei. Hun må si nei, hun må rope, om så utøve vold for å understreke at det er nei hun sier. For hvis ikke, så er det innafor loven. Hun kan ikke si kanskje. Anonymkode: 641d5...eb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du lot det jo skje. Er jo lov å ombestemme seg. Siden dere er gift ser jeg ikke helt problemet, dere burde jo kjenne hverandre og være trygge på hverandre. Hadde dette derimot skjedd med ONS synes jeg det hadde stilt seg helt annerledes. Anonymkode: ecd7c...8a9 Han mener tydeligvis at han bare kan ta for seg. Om det ONS eller om man er gift, så er grenser noe man skal respektere! Selv om de er gift, så betyr det ikke at han har krav på kroppen hennes når han selv ønsker det! Hva faen!? Anonymkode: 641d5...eb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig skammer jeg meg over at jeg lar meg overkjøre, og kroppens reaksjon. Anonymkode: 9c953...a85 Kunne ignorert kroppens reaksjon og holdt fast på nei. Anonymkode: ae7fd...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå