AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg hadde en spontanabort i slutten av november, og var på ultralyd den 2.desember hvor jeg fikk bekreftet det. Jeg begynte å blø litt rundt den 22. november, og det fortsatte i ca 2,5 uker. Jordmor anbefalte meg å ta en graviditetstest etter to uker, men jeg kom aldri så langt at jeg gjorde det, ikke før i dag, nesten fire uker etter ultralyden. Testen tok jeg i dag, fordi jeg har flere symptomer på graviditet igjen, og den viste et sterkt positivt resultat. Nå er jeg selvsagt usikker på om den er positiv fordi jeg fortsatt har hcg igjen etter spontanaborten, eller om jeg kan være gravid på nytt. Jeg skjønner at ingen kan vite sikkert om dette er et nytt svangerskap, men jeg er nysgjerrig på hva dere tenker 😅 jeg hadde forventet at en graviditetstest ville vært negativ nå, så lenge etter spontanaborten. Legger ved bilde av testen tatt i dag: Anonymkode: 5536d...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Kanskje du kan ta blodprøve hos legen, og se om hcg øker? Enig i at den ser sterk ut, men vanskelig å vite uten noe å sammenligne med. Anonymkode: d245b...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hva så du på ultralydundersøkelsen? Tom livmor? Den testen ser sterk ut til å være så lenge etter SA Anonymkode: 6e560...abd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Kjøp Clearblue med ukeindikator, og ta en ny etter en uke for å se om det har økt eller blitt mindre. Anonymkode: 15172...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden På ultralyd så vi en tom livmor ja, ingen fostersekk eller noe. Jordmor sa at det så ut som at den hadde tømt seg godt og at alt var ute, og sa at jeg kunne ta en graviditetstest etter to uker for å være sikker. Jeg blødde en del i en ukes tid, og det kom ut en del greier sammen med blodet, deretter avtok blødningen og menssmertene, og alle graviditetssymptomer ble borte. Derfor er jeg veldig optimistisk til at dette kan være en positiv test i et nytt svangerskap. Kan kjøpe med ukeindikator ja, eller måle hcg hos legen, er bare så utålmodig av meg 😅 TS Anonymkode: 5536d...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): På ultralyd så vi en tom livmor ja, ingen fostersekk eller noe. Jordmor sa at det så ut som at den hadde tømt seg godt og at alt var ute, og sa at jeg kunne ta en graviditetstest etter to uker for å være sikker. Jeg blødde en del i en ukes tid, og det kom ut en del greier sammen med blodet, deretter avtok blødningen og menssmertene, og alle graviditetssymptomer ble borte. Derfor er jeg veldig optimistisk til at dette kan være en positiv test i et nytt svangerskap. Kan kjøpe med ukeindikator ja, eller måle hcg hos legen, er bare så utålmodig av meg 😅 TS Anonymkode: 5536d...1bd En graviditetstest skal ikke være så sterk dersom SAen var fullstendig og skjedde for så lenge siden. Mest sannsynlig er det en ny graviditet 😀 Anonymkode: 6e560...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Jeg tror også det er en ny graviditet, men er redd for å få opp håpet for mye. Har mistet flere ganger på rad nå. Jeg har ikke fått tilbake mensen etter SAen, så aner jo ikke når eggløsning kan ha vært, men vi hadde sex rundt den 12.des som kan stemme med den positive testen i dag🤷🏼♀️ TS Anonymkode: 5536d...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå