AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvis han ikke klarte å behandle deg bra under graviditeten. Se for deg at dere flytter sammen og du er 6-7 måneder på vei, og han bryr seg kun om ett rom. Rommet der han skal ha pc-en sin som han spiller dataspill på. Du står på for å få ting ut av esker, poser og vasker huset. Du står på fra morgen til kveld. Imens han ikke gjør stort. Han forventer at maten er klar etter jobb, og at det er du som lager middag. Etter han har spist så setter han tallerken på vasken og venter på at den går selv inn i oppvaskmaskinen. Du gjør alt hjemme, dvs klesvask, vaske, fikse leiligheten. Han kastet klær over det DU har ordnet av ting til babyen (vogn og seng). Og bruker det som oppbevaring. Ser på at du har vondt i bekkenet og korsryggen men du må spørre om litt massasje. Og hvis du spør «kan du vær så snill å massere leggene mine før du setter deg på PC-en» så svarer han kanskje med «kan gjøre det etterpå». Etter han har spilt på PC-en. Selvom han vet du har bekkenledsmerter og vann i hele kroppen. Og at dette er mye verre etter du har stått på for at hus og hjem skal bli hyggelig. Du spør om han kan lage frokost for begge en dag, men sier nei at han vil lage sammen fordi han ikke vet hvordan din eggerøre skal lages. Han har sagt at han skal ta deg med på å kjøpe gravidklær siden du føler deg dårlig i egen kropp. Men den dagen han skulle ta deg med så orker han ikke likevel fordi han er sliten. Og han tar deg ikke med påfølgende dagene heller. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ed5fe...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Gått fra han. Herregud for en dårlig partner. Anonymkode: c5d0a...a20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Så det vanlige spørsmål...ble han plutselig slikt? Heller har han vært slukt heletiden? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Flyttet asap! Snart har du 2 barn... Anonymkode: 37c63...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Kasta han på hue og rævva ut. Helt utrolig at noen menn kan være så bedritne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Jeg ville ikke fått barn med en mann jeg ikke kjente, så det haddd heldigvis aldri skjedd. Det jeg da hadde gjort hvis jeg var gravid med en sånn mann var å ta abort. Siden det er for sent når man er 6-7 mnd på vei så får man vel bli alenemor da. Anonymkode: 9c17d...b4f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Hadde belaget meg på at det var sånn det ville bli i vårt samliv. Hadde nok flyttet ut så fort det lot seg gjøre. Anonymkode: a0603...1b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Se for deg at dere flytter sammen og du er 6-7 måneder på vei Anonymkode: ed5fe...39f Dere har ikke bodd sammen eller kjent hverandre spesielt godt før du ble gravid? Anonymkode: 4623b...9f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har ikke bodd sammen eller kjent hverandre spesielt godt før du ble gravid? Anonymkode: 4623b...9f7 Har stolt litt for mye på ordene, men handlingene uteblir. Jeg er den type person som gir sjanser på sjanser og tror på at alt vil løse seg. Før jeg en dag, som nå får nok Anonymkode: ed5fe...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har stolt litt for mye på ordene, men handlingene uteblir. Jeg er den type person som gir sjanser på sjanser og tror på at alt vil løse seg. Før jeg en dag, som nå får nok Anonymkode: ed5fe...39f Du svarte ikke på det brukeren spurte deg om. Du fikk spørsmål om du ikke har bodd sammen med vedkommende før du ble gravid? Anonymkode: 9c17d...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du svarte ikke på det brukeren spurte deg om. Du fikk spørsmål om du ikke har bodd sammen med vedkommende før du ble gravid? Anonymkode: 9c17d...b4f Nei. Anonymkode: ed5fe...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Det er vanskelig å si. Jeg tenker at han fremstår lat og hensynsløs, men kanskje han har flere positive egenskaper som du ikke forteller om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Anonymkode: ed5fe...39f Så hvor lenge har dere vært sammen om dere ikkje bor sammen og har du er 6 mnd på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Tror du heller bør stille deg selv spørsmål om det er slik du vil ha det resten av livet ditt….. Han kommer ikke til å endre seg, ting blir ikke bedre, det er som å tro på julenissen🫠 Anonymkode: 250c2...dd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Hadde pakket tingene mine og babyen sine å reist! Han kommer aldri til å forandre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis han ikke klarte å behandle deg bra under graviditeten. Se for deg at dere flytter sammen og du er 6-7 måneder på vei, og han bryr seg kun om ett rom. Rommet der han skal ha pc-en sin som han spiller dataspill på. Du står på for å få ting ut av esker, poser og vasker huset. Du står på fra morgen til kveld. Imens han ikke gjør stort. Han forventer at maten er klar etter jobb, og at det er du som lager middag. Etter han har spist så setter han tallerken på vasken og venter på at den går selv inn i oppvaskmaskinen. Du gjør alt hjemme, dvs klesvask, vaske, fikse leiligheten. Han kastet klær over det DU har ordnet av ting til babyen (vogn og seng). Og bruker det som oppbevaring. Ser på at du har vondt i bekkenet og korsryggen men du må spørre om litt massasje. Og hvis du spør «kan du vær så snill å massere leggene mine før du setter deg på PC-en» så svarer han kanskje med «kan gjøre det etterpå». Etter han har spilt på PC-en. Selvom han vet du har bekkenledsmerter og vann i hele kroppen. Og at dette er mye verre etter du har stått på for at hus og hjem skal bli hyggelig. Du spør om han kan lage frokost for begge en dag, men sier nei at han vil lage sammen fordi han ikke vet hvordan din eggerøre skal lages. Han har sagt at han skal ta deg med på å kjøpe gravidklær siden du føler deg dårlig i egen kropp. Men den dagen han skulle ta deg med så orker han ikke likevel fordi han er sliten. Og han tar deg ikke med påfølgende dagene heller. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ed5fe...39f Mannen ble slik etter at barnet kom til verden, så jeg løste det med å bare slutte å gjøre noe for han. Da flyttet han ut fordi han ikke følte seg velkommen i eget hjem. Etter hvert hadde han samvær hos meg og ble værende lengre og lengre. Så da ga jeg han en liste med 4-5 gjøremål, denne gangen utførte han. Da sa jeg "hadde du kunne gjort disse tingene mens vi var sammen så hadde vi fungert mye bedre." Han ble overrasket og mente at han ikke hadde gjort stort. Nei, det er kanskje ikke så mye, men det er 4-5 ting som må gjøres og da slapp jeg å ha overskudd til det og. Vi ble aldri sammen igjen, men det gikk opp et lys for han. Så streik med glede. Anonymkode: 1c073...ee2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Det der vil jo aldri endre seg. Bare å flytte først som sist Anonymkode: 02c09...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden mommyaka skrev (35 minutter siden): Så hvor lenge har dere vært sammen om dere ikkje bor sammen og har du er 6 mnd på vei Ganske lenge. Men vi har bodd hver for oss før vi fant ett hjem vi begge trives med. Takk for svar alle sammen! Setter pris på det☺️ Anonymkode: ed5fe...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden Tror du situasjonen blir bedre eller verre med søvnunderskudd, gulp og skrikende baby i hverdagen? Anonymkode: 3ff6b...8bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Hadde ikke blitt gravid i utgangspunktet, men om skaden likevel hadde skjedd hadde jeg gått fra dette mannebarnet. Anonymkode: 4d463...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå