AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden jeg fant ut for noen dager siden at jeg er gravid og usikker på å om jeg skal ta abort eller beholde. barne far vill ikke at jeg skal beholde og vil at jeg skal ta abort på nyttåsaften om det er mulig. jeg sier jeg vill venter hverfall til nytårsaften er over helst da samme uken men ikke den dagen da jeg vil kose meg litt og ikke forbinde nyttår med smerte og abort Anonymkode: f2f06...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden https://amathea.no/ Anonymkode: ee966...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hvis du velger abort er det ikke sikkert at du får time så raskt som nyttårsaften uansett. Hvor gammel er du, og hva føler du selv? Anonymkode: 6ebca...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du velger abort er det ikke sikkert at du får time så raskt som nyttårsaften uansett. Hvor gammel er du, og hva føler du selv? Anonymkode: 6ebca...8cb ts her. jeg er 23 år og han er 26. jeg vill egentlig beholde men han mener det vill ødelegger hele livene våres Anonymkode: f2f06...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ts her. jeg er 23 år og han er 26. jeg vill egentlig beholde men han mener det vill ødelegger hele livene våres Anonymkode: f2f06...e85 Skjønner, vanskelig da. Hvis du er kort på vei, må du ikke bestemme deg med en gang. Tenk gjennom fordeler og ulemper, og med innstillingen hans må du være åpen for at du kan bli alenemor. Lurt å snakke med amathea. Anonymkode: 6ebca...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå