Gå til innhold

Hvordan visste dere at dere skulle gå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når visste dere at dere skulle gå fra mannen deres? Synes det er utrolig vanskelig når man har barn. Men hvor surt miljø kan barna egentlig vokse opp i?

Vi har det superfint som familie, men som par er vi helt elendige. Jeg er en bra mamma og en ræva kone og er lei av å føle meg ræva og at jeg ikke kan utvikle meg til å bli et bra menneske, fordi jeg er fanget i rollen som masete kjerring pga. en mann som aldri henger med i svingene.

Anonymkode: ae0c2...834

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ingen råd, men er i samme båt 😮‍💨❤️

Anonymkode: a52b0...274

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tenk deg godt om. 

Å ha det superfint som familie er ingen selvfølge. Ta vare på det. 

Anonymkode: 1e3ff...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg selv var så fysisk og psykisk nedkjørt at jeg skjønte jeg måtte gå for å redde meg selv. Utallige prater,  sykemeldt et par måneder og runder på familievernkontoret. Ingenting førte til en endring. Jeg skjønte at jeg kunne ikke dra lasset alene i jobben med å redde forholdet. Den beste avgjørelsen jeg har tatt selv om jeg for det meste var alene med ungene.

Anonymkode: d517c...675

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

tenk deg godt om. 

Å ha det superfint som familie er ingen selvfølge. Ta vare på det. 

Anonymkode: 1e3ff...53c

Å ha det jævlig i parforholdet i 7 år er heller ingen glede. Barna lider av det, selv om vi har det fint som familie.

Anonymkode: ae0c2...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når jeg følte det samme som du føler nå, og forstod at det rett og slett ikke var noe forhold igjen å reparere. 

Anonymkode: 35155...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forhold går opp og ned. Jeg var nær med å forlate mannen min da jeg ikke følte det fungerte, og på et tidspunkt mislikte han. Men vi holdt sammen, og nå har vi det bedre enn noen gang. Etter den erfaringen vil jeg ikke råde noen til å forlate partneren sin uten at det er grundig gjennomtenkt hvertfall. 

Anonymkode: eaca9...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...