AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Attraktiv kvinne 40+, liker, matcher og faktisk sender mld til alle menn som er match. Men dere svarer jo faen ikke! Hvorfor er dere på tinder??? Anonymkode: b78c5...612 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ta skjermdump av profilen din så kan vi si hvorfor Anonymkode: 246cf...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ta skjermdump av profilen din så kan vi si hvorfor Anonymkode: 246cf...854 Ikke noe galt med profilen, har mange hundre likes. For å stille et annet spørsmål da: hvorfor liker dere damer som dere matcher med? Hva er poenget med å like noen? Anonymkode: b78c5...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Som nevnt, uten skjermdump så er det umulig å si hvorfor. Et likerklikk koster ikke noe å gi, men å innlede til en samtale så forplikter det fokus og tid. Anonymkode: 246cf...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Attraktiv kvinne 40+, liker, matcher og faktisk sender mld til alle menn som er match. Men dere svarer jo faen ikke! Hvorfor er dere på tinder??? Anonymkode: b78c5...612 Har så langt bare opplevd én dame som har tatt kontakt først, hun fikk selvfølgelig svar og resten er så langt en lykkelig historie 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Attraktiv kvinne 40+, liker, matcher og faktisk sender mld til alle menn som er match. Men dere svarer jo faen ikke! Hvorfor er dere på tinder??? Anonymkode: b78c5...612 Da er du en av få kvinner som gidder å sende første melding. Hvis jeg ikke sender melding først, så er det 99% sjanse jeg aldri vil høre fra henne Anonymkode: 420fb...084 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Matcher du med mange yngre menn? De er nok bare ute etter å samle matcher, og chatter nok med jevnaldrende. Anonymkode: a1cc1...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Attraktiv kvinne 40+, liker, matcher og faktisk sender mld til alle menn som er match. Men dere svarer jo faen ikke! Hvorfor er dere på tinder??? Anonymkode: b78c5...612 Som man har jeg aldri opplevd at kvinner har sendt melding ved match. Derimot er det vell ca 90% sjangs for at jeg ikke får svart på sendte meldinger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden john81 skrev (13 minutter siden): Som man har jeg aldri opplevd at kvinner har sendt melding ved match. Derimot er det vell ca 90% sjangs for at jeg ikke får svart på sendte meldinger. Dette gjelder også denne mannen her Anonymkode: 28448...38f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Eneste "damer" som sender meldinger først er botter. Anonymkode: e3706...6ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har samme opplevelse. Fra Happn og facebook dateing. Sender gjerne melding først, men ingen som svarer. Har gitt opp nettdateing. Skjønner ikke poenget med å matche hvis man ikke skal sende mld eller svare når man får mld Anonymkode: ae834...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden At du får mange matcher betyr ingenting, menn sveiper ja på alle og sorterer etterpå. Umulig å si hvorfor du ikke får svar. Jeg får svar 50% sånn ca. Kanskje 10-20% av mennene skriver først, ellers skriver jeg først Anonymkode: cf594...1be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Du er ikke den eneste de matcher med! Anonymkode: 55bd0...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Hei jeg kan forklare deg dette ganske enkelt. Det er mye flere menn enn kvinner på apper. Vi menn swiper generelt mye til høyere og sorterer ut etterpå. Dere kvinner swiper som regel til venstre og de dere swiper til høyere får ofte veldig mange matcher. Problemet for deg er at du mest trolig har flask høy markedsverdi. Du tror du er mye mer ettertraktet enn du faktisk er og det skjønner jeg svært godt. Når du swiper til venstre opplever du at du får matcher med mange av de kjekkeste mennene på f.eks tinder og du måler din markedsverdi ut ifra det og det er ganske normalt. Problemet er at vi menn er villig til å ligge med deg men ønsker ikke noe mer. Kort oppsummert. du sikter for høyt Anonymkode: 562ea...6c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå