Airam. Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hva synes du er det beste med jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden At jeg har fri i helgene. Anonymkode: 5b530...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg får hjelpe mennesker i krise til å få et bedre liv ❤️ Opplever jobbhverdagen som veldig meningsfylt. Anonymkode: 24ae5...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Variasjon. Det er rolige perioder, og perioder der det virkelig brenner. Reiser. Ulike oppgaver. Og ofte noe nytt. Fleksibilitet. Så lenge leverer, og stiller opp når det trengs, legger de seg heller ikke opp i hvor jeg jobber fra, og når jeg jobber. Kollegaer. Vi jobber med det samme, har tilsvarende utdannelser, er like på mange måter. Så har mange nære relasjoner der. Raushet. Både i tilrettelegging, lønn og fordeler. Faglig utvikling. Både nødvendige, og interessante kurs. Akkurat nå er det stort fokus på bruk av AI, det er spennende, og føler det er en ny verden som åpner seg. Sentral beliggenhet og gratis parkering. Anonymkode: 38e52...a24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Lønn Anonymkode: d5630...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Fleksibilitet, sånn om jeg skal velge en enkelt ting. Jobbe hjemme et par dager i uken om jeg ønsker, greit å ta fri som jeg ønsker, kan ta ferie på litt uvanlige tider hvis jeg helst vil reise da. Har også gode kollegaer og ikke minst en god nærmeste leder, noe jeg ikke hadde i forrige jobb. Lønnen er også god nok til at jeg aldri bekymrer meg for økonomi og kan spare 10-15 000 i måneden til den gang jeg måtte trenge dem. Alt i alt er jobben min fullt forenlig med det livet jeg ønsker å ha utenom jobb. Det er det aller viktigste. Anonymkode: 440fe...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden 10-12 uker fri i strekk, oppleve verden, sole seg ved svømmebassenget året rundt, treningsrom, spise gratis på restaurant. Og så det vanlige: Lønn, flinke kollegaer, faglige utfordringer, variasjon i oppgaver, gratis helsehjelp på flekken hvis jeg trenger det, god forsikring og pensjon. Anonymkode: d7649...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hjemmekontor. Fleksible ferier, kan ta den ut når man vil, samme med avspaseringsdager. Arbeidsoppgavene. Eneste minuset er dårlig lønn. Anonymkode: d5fc9...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Hjemmekontor og fleksibel arbeidstid. Anonymkode: 9e3c2...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Lærer her, og det beste er uten tvil elevene. Både det at de er så fine i seg selv, også det at jeg får lov til å bety noe i livene deres. Anonymkode: cc221...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jobber på dagsenter. Det beste er varierte dager, sang og musikk i arbeidstiden, matlaging, sosialisering med brukerne. Slippe morgenstell, medisinering, ansvaret for økonomien deres, husarbeid. Slippe å tenke på dem/bekymre seg på kveld/helg for da er de hjemme i boligene sine og jobben min har stengt. Jeg har jobbet i bolig i mange år. Anonymkode: f307d...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Alle de gode klemmene daglig og at 1-3åringene er så glad for å se meg. (jobber i bhg) Anonymkode: 3c998...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden At jeg ikke har den lenger. Anonymkode: c7539...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Det beste er variasjon, ingen dager er like, alle de hyggelige brukerne og mine fantastiske kolleger. Jobber i hjemmesykepleien. Endret 9 timer siden av Phoenix Heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Alle dyrene og menneskene deres som jeg får lov å hjelpe til et bedre liv. Selv når de er helt i kjelleren. Spennende faglige utfordringer hver eneste dag. å se at mine kolleger blomstrer når de får dytt på veien til mer erfaring og at de bruker meg som et godt forbilde. Anonymkode: eaa2a...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Pasientene og kollegaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå