AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Bare lurer på hvor mange her deler på felles utstyr og frakter det mellom samværskift og hvor mange som har hvert sitt utstyr i begge hjemmene? Jeg synes det er slitsomt å ha felles utstyr med barnefar… han klager konstant på at ting blir ødelagt hos meg (ungene leker og bruker de så selvfølgelig kan ting bli ødelagt) han klager over hvis det er glemt noe osv. jeg begynner å bli lei av konstant kjefting fra han. Men han nekter å ha dobbelt pga økonomien hans. Anonymkode: 8589a...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Min stesønn har dobbelt av det aller meste. Anonymkode: 95f82...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Brukt utstyr er ofte rimelig og stortsett lett å oppdrive. Kommer kanskje an på hva det er snakk om, men man kan finne det meste på Finn. Har dere 50/50? Isåfall er det jo ekstra slitsomt for barna også å dra med seg ting frem og tilbake hele tiden. Barna her tar kun med seg en liten veske ved behov og når det er spesifikke ting de selv ønsker å ha med seg. Sportsutstyr, uteklær og klær generelt, sko osv har de dobbelt opp av. Anonymkode: 969cb...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Det må jo være fra sak til sak, ting til ting? Sykkel bør man ha begge steder. Dyrt skiutstyr sendes etter behov. Play station får man tåle at man bare har en plass. Anonymkode: 2798c...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Her er det litt både og… De største/dyreste tingene har de vanligvis bare en av, men leker/ting og tang er det så mye av at de får klare seg med det som er tilgjengelig den uka. Så lenge det er sykkelføre sykler de mellom hjemmene ved bytte, da tar de bare med seg en liten sekk med iPad, telefon og evt annet de skulle ønske. Ski sender vi fram og tilbake ved behov (vi voksne som passer på, ikke ungene), samme med uteklær/dyre klær. Det gjør vel ting mye enklere at det er gangavstand mellom meg og far og at vi har et helt ok forhold/samarbeid. Foreløpig bryr ikke ungene seg noe særlig om hvilke klær de bruker, så hverdagsklær har de begge plasser. Vi får justere etterhvert om behovene endrer seg. Anonymkode: df72c...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): han klager konstant på at ting blir ødelagt hos meg (ungene leker og bruker de så selvfølgelig kan ting bli ødelagt) han klager over hvis det er glemt noe osv. Anonymkode: 8589a...368 Hva slags utstyr klarer ungene å ødelegge? Lag deg huskeliste på det som skal være med hit og dit. Anonymkode: f8e6d...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva slags utstyr klarer ungene å ødelegge? Lag deg huskeliste på det som skal være med hit og dit. Anonymkode: f8e6d...d65 Det var blant annet en sykkelhjelm som ble ødelagt, men når ting blir stappet i en pose og bært frem og tilbake så kan ting bli ødelagt. Det er krevende å frakte skiene, syklene og alt frem og tilbake. Jeg ønsker å ha egne ting her, merker at barna synes det er slitsomt også. Anonymkode: 8589a...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hvis du ønsker å ha eget utstyr hos deg, men barnefaren er uenig, så kan du jo bare kjøpe det du ønsker å ha hos deg? Anonymkode: 1785e...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det var blant annet en sykkelhjelm som ble ødelagt, men når ting blir stappet i en pose og bært frem og tilbake så kan ting bli ødelagt. Det er krevende å frakte skiene, syklene og alt frem og tilbake. Jeg ønsker å ha egne ting her, merker at barna synes det er slitsomt også. Anonymkode: 8589a...368 Det å flytte mellom to hjem er slitsomt. Det å ha med seg det man trenger, og at foreldrene passer på det, er en selvfølge når de først er i denne situasjonen. Og slutt å "stappe" ting i poser... Kjøp en skikkelig bag, pakk inn gjenstandene skikkelig. Ikke send barnet frem og tilbake med dårligere utstyr enn en gjennomsnitlig uteligger har. Anonymkode: 2798c...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Her blir ski sendt mellom hjemmene. Og andre store ting. Siden jeg uansett må hente med bil, så har vi løst det med at far putter tingene i bilen, han parkerer på en pendlerparkering jeg uansett kjører forbi, og jeg har reservenøkkelen for å hente tingene. Sykkel og hjelm har vi dobbelt opp av, samme med sparkesykkel og akebrett. Det meste av klær er dobbelt opp. Barnet trenger kun å tenke på seg selv, pluss drikkeflaske. Resten tar vi oss av. Anonymkode: bf71a...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå