AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei, noen som har noen forslag til gode retter til en sen lunsj? Foreløpig har vi forskjellige pålegg (spekeskinke, roastbiff, røkelaks, julesylte, oster osv) kjøttboller i tomatsalsa, potetsalat, eggerøre, ovnsbakte poteter, rundstykker, lefser… Anonymkode: 1cd8f...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Dadler med bacon er det jo en del som liker. Kyllingklubber/vinger også. Jeg hadde gjerne godt for noen gode salater, både en enkel grønn en, men også gjerne en pastasalat. Ovnsbakte grønnsaker itillegg til poteter er gjerne noe? Jeg ville også hatt focaccia, men det er gjerne bare meg. Ser du har rundstykker. Oliven, soltørkede tomater, ulike dressinger, majones/remulade, ville jeg også hatt. Dere har alt tenkt på veldig my godt da 😋 Kommer langt det med det dere alt har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Karbonader er ofte veldig populært. Grønn salat, pastasalat. Focaccia med aioli. Et eller annet med kylling. Hvis mulighet til oppvarming,er det også populært med en varmrett feks en gryterett eller suppe. Anonymkode: 40e4e...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Daisy-love skrev (6 timer siden): Dadler med bacon er det jo en del som liker. Kyllingklubber/vinger også. Jeg hadde gjerne godt for noen gode salater, både en enkel grønn en, men også gjerne en pastasalat. Ovnsbakte grønnsaker itillegg til poteter er gjerne noe? Jeg ville også hatt focaccia, men det er gjerne bare meg. Ser du har rundstykker. Oliven, soltørkede tomater, ulike dressinger, majones/remulade, ville jeg også hatt. Dere har alt tenkt på veldig my godt da 😋 Kommer langt det med det dere alt har planlagt. Takk for tips! Lager en grønn pastasalat, det var lurt! Har massevis av forskjellige rundstykker, burde jeg ha focaccia i tillegg? Har majones, remulade, aioli, dressing, dijonsennep og sennepssaus. Tenkte også å varme en del medisterkaker, har masse hjemmelaget i fryseren, går vel greit med det i stedet for karbonader nå i julen🤭 -ts Anonymkode: 1cd8f...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips! Lager en grønn pastasalat, det var lurt! Har massevis av forskjellige rundstykker, burde jeg ha focaccia i tillegg? Har majones, remulade, aioli, dressing, dijonsennep og sennepssaus. Tenkte også å varme en del medisterkaker, har masse hjemmelaget i fryseren, går vel greit med det i stedet for karbonader nå i julen🤭 -ts Anonymkode: 1cd8f...d7c Bare hyggelig 😊 Om du har masse forskjellige rundstykker går det helt fint, og du har masse gode dressinger/sauser også. Hjemmelagede medisterkaker er jo kjempeflott, og passer perfekt nå i julen 😋 Litt syltet rødløk eller bare rødkål er godt sammen med medisterkake på rundstykket. Sånn om du har lyst på noe mer, men du har alt veldig mye godt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden pai med spinat, soltørket tomat og fetaost. Eller sånn julesalat med rødkål, appelsin og granateple Anonymkode: 4a2d1...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå