Gå til innhold

CO2-laser mot rynker og oppstramming

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med co2Laser for oppstramming av huden og for å minske rynker rundt øyne og/eller munn?

Og er det noen som har erfaring med hvor lenge resultatet varer, og hvor ofte man bør ta behandlinger for å vedlikeholde resultatet?

Anonymkode: 5dfb1...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok bokstavelig talt flere år før det så bra ut igjen på meg igjen. Veldige merker jeg aldri trodde skulle forsvinne, heldigvis gjorde det det til slutt. Oppstrammingen ble ca tilsvarende 5 år.

Anonymkode: af68c...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tok bokstavelig talt flere år før det så bra ut igjen på meg igjen. Veldige merker jeg aldri trodde skulle forsvinne, heldigvis gjorde det det til slutt. Oppstrammingen ble ca tilsvarende 5 år.

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener? Fikk du oppstramming eller fikk du flere linjer? Eller hva slags merker mener du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener? Fikk du oppstramming eller fikk du flere linjer? Eller hva slags merker mener du? 😊

Merker etter selve laserbehandlingen, måtte i minst 2 år dekke det med tykt lag sminke… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får blødende sår, sårskorper og svært sår og rød/brun hud mye lenger tid enn det de sier er standard garantert hvertfall, det er en grunn til at mange ikke anbefaler denne behandlingen til huden rundt øynene, men heller f.eks panne og kinn som tåler det mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får blødende sår, sårskorper og svært sår og rød/brun hud mye lenger tid enn det de sier er standard garantert hvertfall, det er en grunn til at mange ikke anbefaler denne behandlingen til huden rundt øynene, men heller f.eks panne og kinn som tåler det mye bedre.

Aha! Jeg tok det forrige uke, og har bare bittesmå prikker og ingen skorper. Har bare litt i panna, men ingen sår. Det meste har flasset av til nå, men jeg ser ingen oppstramming enda.  Håper det kommer etter hvert. Husker du om bedringen kom med én gang, eller om det strammet seg opp etter hvert? 
Huk brukte en ny type laser som skulle gi veldig mye kortere nedetid. Var kun rød og hoven noen dager, og noen få punktvlødninger. Jeg ser ikke ut sånn kjøttkakeaktig som man ser på en del bilder på nett heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Aha! Jeg tok det forrige uke, og har bare bittesmå prikker og ingen skorper. Har bare litt i panna, men ingen sår. Det meste har flasset av til nå, men jeg ser ingen oppstramming enda.  Håper det kommer etter hvert. Husker du om bedringen kom med én gang, eller om det strammet seg opp etter hvert? 
Huk brukte en ny type laser som skulle gi veldig mye kortere nedetid. Var kun rød og hoven noen dager, og noen få punktvlødninger. Jeg ser ikke ut sånn kjøttkakeaktig som man ser på en del bilder på nett heldigvis. 

Så helt ekstremt «kjøttkake» ut i flere mnd, så kunne dermed ikke se resultatet akkurat heller før det begynte å leges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tok du? Og hvem? Pris? Vurderer selv, men flere hudleger som driver med dette har sagt det ikke er verdt det:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Følger! Har veldig lyst til å ta dette under øynene selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 16.25):

Dette gjelder vel når du tar ablativ CO2 laser, ikke fraksjonert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...