AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hva slags markløftvarianter liker du best og hvorfor? (konvensjonell/vanlig, sumo, rumensk?) Hvor mye vekt startet du med som nybegynner og hvordan var fremgangen? Anonymkode: 549e9...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden 50 kg er det jeg klarer max. Med stang, deadlift. Trent styrketrening ca et år. Da jeg var nybegynner startet jeg på 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg tok 100 kg etter 6 mnd med styrketrening, da vanlig markløft. Nå tar jeg Max 50-60 før ryggen streiker 😕 Møkkaøvelse ass. Endret 10 timer siden av BobbySocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Liker vanlig med stang, og vanlig med hex bar. Startet på 60kg og etter 1 år hadde jeg maksløft på 200kg. Anonymkode: dc2c2...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden BobbySocks skrev (1 minutt siden): Jeg tok 100 kg etter 6 mnd med styrketrening, da vanlig markløft. Nå tar jeg Max 50-60 før ryggen streiker 😕 Møkkaøvelse ass. Har du prøvd med hex bar? For meg er den varianten mer skånsom med ryggen. Anonymkode: dc2c2...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg trener som regel rumensk til vanlig, men er mest glad i vanlig markløft (med stang). Løfter mest i vanlig mark, og den krever mest teknisk, derfor jeg liker det best. Aner ikke hvor mange kg jeg begynte med en gang i tiden, så lite som var mulig med store skiver. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Jeg startet med vanlig markløft, men gikk over til rumensk etter tips fra fysioterapeut fordi jeg hadde utviklet tennisalbue. Rumensk var da mye mindre belastende på armen. Jeg var oppe i 25 kg i vanlig markløft. Jeg var forsiktig med å øke nettopp pga belastningen på armen. Nå med rumensk er jeg på 20 kg og er klar til å øke snart. Anonymkode: dea18...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du prøvd med hex bar? For meg er den varianten mer skånsom med ryggen. Anonymkode: dc2c2...66d Nei, aldri. Kanskje jeg burde prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå