AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har lyst å komme meg videre i livet og finne den rette for meg. Er en skikkelig kjæresteperson selv om jeg også trives i eget selskap. Er alenemor og i full jobb, har ikke mange fridager i måneden da barnefar bor en del timer unna. Føler livets plikter spiser meg opp til tider og døgnet har for få timer selv om barna snart er tenåringer. Hvor og hvordan skal jeg kunne finne meg en ny mann? Synes Tinder er skummelt og er samtidig redd for å bli såret. Kanskje har jeg også blitt noe skeptisk, sær og kresen på disse årene alene. Har tidligere fått litt panikk når en mann har forsøkt å legge ann på meg, men disse har vært gift og nyseparert. En av de har jeg kjent siden ungdomsårene. Har ikke interesse for sånt, så jeg har vært hyggelig men avvisende. Vil virkelig ikke være noens rebound eller at det skal bli krangel med en fersk x, med barn involvert og alt som er. De fleste av mine venner har samboer eller er gift og har barn. Vanskelig å skulle gå ut med de for å treffe en ny, så hvordan gjør man det idag? Føler meg skikkelig dum, men i tiden før barn var vi jo mye mer sosiale og det var jo helst igjennom venner eller bekjente en kunne treffe en eventuelt ny partner. Har heller ikke verdens beste selvtillit etter mye tid alene og skammen over å være alenemor .. men jobber med meg selv for dette. Er lei av å gjøre alt alene nå, vil ha noen å dele livet mitt med💕 hjelp! Dere som har vært i samme situasjon eller lignende, hvor traff du din mann? Anonymkode: c1189...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Prøve nettet? Finnes andre sider enn Tinder, men mye av de samme folkene da. Sukker, Match, Turvenn Fordelen med Tinder er at ingen kan skrive til deg uten at dere begge har likt hverandre (match) Anonymkode: 4ec1e...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Det har jeg ingen svar på - men du skal i allefall ikke skamme deg for å være alenemor. Fikk litt vondt av deg da jeg leste det. Folk, og spesielt menn, som får deg til å skamme deg skal i allefall holde deg langt unna ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Er det mye innvandrere der du bor? Om så bli frivillig på språk-cafe. Der blir man fort kjent med nye mennesker. Du får trenging på å bli kjent med nye mennesker samtidig som du hjelper folk å lære språket. Du møter nødvendigvis ikke drømmemannen der. Men det er en arena for å komme deg ut på en trygg måte, det er ikke noe ut å drikke seg dritings, men ut å bli kjent med nye folk. Her kan du jobbe deg opp et lite nettverk, og plutselig møter du rette vedkommende. (Du blir kjent med nye folk, både norske og fra andre kulturer) Bare ikke stress, er du desperat så merkes dette og du kan tiltrekke deg feile folk eller skremme vekk rette mannen. Så ta det med ro og ting vil løse seg. Datingapper og datingsider er kjøttmarkeder, der eierne bak bare vil tjene penger på deg. Vi får fremdeles mange både flykninger, innvandrere og studenter til Norge som bruker språk-cafe for å lære seg norsk i praksis. Anonymkode: ef44b...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordelen med Tinder er at ingen kan skrive til deg uten at dere begge har likt hverandre (match) Tøv. Om en er villig til å betale kan dem fint sende deg melding uten at du har likt dem. Alt kan kjøpes på tinder Anonymkode: ef44b...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Synes ikke du skal skamme deg over å være alenemor. Selv er jeg en singel pappa, og min sønn gjør meg stolt som en hane. Forstår tristheten en kan kjenne på av å ikke ha fått til familien as med to foreldre som holder sammen, men du har absolutt mye å være stolt over tenker jeg. Respekter andre og forvent respekt tilbake. La idioter få være idioter, og ikke fall for fristelsen å hate menn basert på egne forenklede og feilaktige overbevisninger. Mitt beste råd etter en del år på leting er å møte den andre ved å by på deg selv og være åpen. Kast deg bare ut i det, Tinder kan være bra eller dårlig, alt etter hva du velger å fokusere på Anonymkode: b05c4...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Prøv å finne singel, sosial eller turgrupper i det område du bor i på fjesboka. Anonymkode: 576c7...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå