8ilver8nake Skrevet 7. februar #161 Del Skrevet 7. februar Apropos dans så begynte jeg på 7 ukers kurs i Høst, og mange kjekke damer der. Usikker på hvor åpne og naturlig det blir med noe mer, men for meg er det å delta mest mulig på sosialt etter timen med kurs, delta på sosial dans og andre arrangement i tillegg for å være med i miljøet og da også gradvis bli bedre kjent med de forskjellige. Deltar på mitt andre nybegynner kurs men har også havnet med på viderekommende kurs samtidig, utfordrende men veldig kjekt og er ei som er enda kjekkere på det kurset. Kan ikke si noe om det vil bli noe mer etterhvert med noen men uansett kjekt miljø og kjekke mennesker å omgås. Generelt så har i hvertfall jeg hatt litt suksess med dating gjennom aktiviteter. Meldte meg på turleder kurs i DNT, der var det ei som var kjempekjekk og kom godt over ens med. Når kurset var ferdig var det krav til minst en tur som turleder for å være helt bestått, så sa til henne jeg kunne godt være med på hennes tur som turleder. Og fra der ble vi gode venner og holdt på i en god stund før vi gradvis avsluttet det fysiske forholdet siden vi fant ut vi var alt for forskjellige, men var en veldig kjekk og positiv tid. Har hatt litt tilsvarende gjennom jobb og andre type ting, og er der jeg ofte har truffet de beste personene og det som har blitt venner til slutt. Nettdating føler jeg har blitt litt annerledes siste tiden, vet ikke om det er på grunn av tiden med covid eller om det er fordi jeg har blitt eldre og det da kanskje er en ny dynamikk. Før jeg ble sammen med eks forloveden var det ganske lett å finne dater og alle var mye åpnere, mens nå fremstår det mye vanskeligere å få de man kommer i kontakt med til å ta en skikkelig date eller komme seg vekk fra app/chat og faktisk bli kjent i virkeligheten. Frustrerende for meg som er veldig utadvendt og kjekkest i virkeligheten, men følger kanskje med når man dater i godt voksen alder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 10. februar #162 Del Skrevet 10. februar Jeg har blitt forkjølet og får ikke truffet daten min, skulle møtes igår men jeg måtte avlyse. Håper å bli frisk til onsdag, da har vi ny date. Jeg blir jo redd han glemmer meg eller gir opp, selv om jeg realistisk sett bør tenke at det er normalt å bli syk og måtte avlyse av og til 🙈🤯 Jeg har altfor god tid til å tenke. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #163 Del Skrevet 11. februar Rart hvordan man venner seg til å sove sammen med noen. Ensom i natt. Møtes igjen tirsdag (dvs praktisk talt i dag) kveld. Avstandsforhold er ikke enkelt, særlig ikke med barn involvert. Får bare gjøre det beste ut av det ❤️ Vi har klart 2 mnd nå, det har vært en fantastisk start 🥰 Anonymkode: 3f57d...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. februar #164 Del Skrevet 11. februar Calaska skrev (På 7.2.2025 den 2.10): Da sier jeg om man intet våger... Osv.. Den første jeg "møtte" et halvt år etter skilsmissen, var en mann som tok kontakt med meg. Han var innflytter og sendte meg rett og slett en lang melding om at han kunne tenke seg å bli bedre kjent og om jeg ville så var det bare å ta kontakt. Fin tilnærming og jeg har tatt kontakt på dette viser selv. Om det ikke er interesse så er det ikke interesse. MEN det kan jo være at det er interesse og en person i andre enden som er glad for at du tør! ❤️ Jeg har gjort det samme tidligere selv, og har forsåvidt god erfaring fra det (kort dating, men varig vennskap), men var det ikke en jeg må omgås såpass mye... Da hadde jeg ikke noe å tape, det føler jeg derimot at jeg kan ha nå. Selv om jeg regner med at han bare ville tatt det som et kompliment om han ikke er interessert altså. Er egentlig mer redd for at det er interesse der, men det viser seg at vi ikke passer sammen. Får se det an litt til, og prøve bli bedre kjent med han. Jeg merker jo at han liker meg, men vanskelig å si om det er mer enn vennskapelig. Og er litt usikker på om det er mer enn det fra min side også...🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. februar #165 Del Skrevet 11. februar Calaska skrev (På 10.2.2025 den 13.07): Jeg har blitt forkjølet og får ikke truffet daten min, skulle møtes igår men jeg måtte avlyse. Håper å bli frisk til onsdag, da har vi ny date. Jeg blir jo redd han glemmer meg eller gir opp, selv om jeg realistisk sett bør tenke at det er normalt å bli syk og måtte avlyse av og til 🙈🤯 Jeg har altfor god tid til å tenke. 😆 Jeg tenker det bare er sunt at du ikke alltid er tilgjengelig. Det går nok helt bra! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. februar Forfatter #166 Del Skrevet 11. februar Ikke så mye å melde her. Jeg har nok med meg selv.. mer enn nok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. februar Forfatter #167 Del Skrevet 11. februar Engel skrev (1 time siden): Jeg tenker det bare er sunt at du ikke alltid er tilgjengelig. Det går nok helt bra! Enig! Veldig sunt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 11. februar #168 Del Skrevet 11. februar Blått skrev (24 minutter siden): Enig! Veldig sunt. Dere har jo rett. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 11. februar #169 Del Skrevet 11. februar Hjelpes meg! Til uka igjen skal jeg på date for første gang på 20 år! 😳 1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #170 Del Skrevet 11. februar KaffekoppQueen skrev (3 timer siden): Hjelpes meg! Til uka igjen skal jeg på date for første gang på 20 år! 😳 Gøy. Husker min første date etter 25 år 🥰 Anonymkode: 3f57d...2bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. februar #171 Del Skrevet 12. februar Ja, det er en måned siden jeg skrev i denne tråden. Jeg har fått ryddet opp i endel saker og springer rundt frisk midt i virusvinteren. Jeg skal på 1. date med to forskjellige karer nå denne uka. Jeg lurer veldig på hvordan det blir, jeg er tross alt ikke «ferdiggått» med en mengde prosesser. Samtidig har jeg erfaring fra tidligere der det kan være tilstrekkelig å ha startet og være i gang før en møter mennesker hvor det blir en stabil relasjon ut av det. For eksempel, sluttet å dra til elskeren min, testet meg for kjønnssykdommer, begynte i terapi og møtte han som lenge var kjæresten min i løpet av en 4 måneder. Det tok et halvt år før vi ble kjærester, terapien var ferdig tre måneder etter det. Men tilbake til nåtiden, ønsk meg gjerne lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 13. februar #172 Del Skrevet 13. februar Hater virkelig dating. Nå er usikkerheten tilbake for fullt. Er sikkert ingenting, bare humør og tilfeldigheter, men blir jo helt nervevrak 😵 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #173 Del Skrevet 13. februar Okapi skrev (5 minutter siden): Hater virkelig dating. Nå er usikkerheten tilbake for fullt. Er sikkert ingenting, bare humør og tilfeldigheter, men blir jo helt nervevrak 😵 Synd det er trist at noe som skal være koslig går litt negativt utover deg. Føler du dette er riktig person, eller er du redd for å miste, fordi dating er vanskelig å det blir som et tilbakeslag å avslutte? Anonymkode: 77bd2...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #174 Del Skrevet 13. februar Sparkling_Pink skrev (18 timer siden): Ja, det er en måned siden jeg skrev i denne tråden. Jeg har fått ryddet opp i endel saker og springer rundt frisk midt i virusvinteren. Jeg skal på 1. date med to forskjellige karer nå denne uka. Jeg lurer veldig på hvordan det blir, jeg er tross alt ikke «ferdiggått» med en mengde prosesser. Samtidig har jeg erfaring fra tidligere der det kan være tilstrekkelig å ha startet og være i gang før en møter mennesker hvor det blir en stabil relasjon ut av det. For eksempel, sluttet å dra til elskeren min, testet meg for kjønnssykdommer, begynte i terapi og møtte han som lenge var kjæresten min i løpet av en 4 måneder. Det tok et halvt år før vi ble kjærester, terapien var ferdig tre måneder etter det. Men tilbake til nåtiden, ønsk meg gjerne lykke til! Hvorfor møter du to stk samme uka? Det virker jo litt desperat. Anonymkode: 7601b...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #175 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor møter du to stk samme uka? Det virker jo litt desperat. Anonymkode: 7601b...6cd Ofte smart å ta flere førstedates på rad for å sammenlikne litt «vibe» og for å ikke legge for mye i det på en første date greit å holde de korte da, typ 1-2 timer Anonymkode: de3ec...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #176 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ofte smart å ta flere førstedates på rad for å sammenlikne litt «vibe» og for å ikke legge for mye i det på en første date greit å holde de korte da, typ 1-2 timer Anonymkode: de3ec...22b Det bruker jeg også å gjøre når jeg møter en jeg liker ansikt til ansikt. Not! Vet du så vet du, ingen grunn til å måtte teste fler. Du har kun lagt opp til å ikke klare å åpne deg skikkelig for nunner 1, fordi du vet en nummer 2 kommer. Så selv om man liker nummer 1 ligger det kanskje skyld, kleine følelser der for neste date. Nysgjerrighet også. Å om jeg var date 1, har jeg avslått og blitt såret av å vite det var aldri en sjangse, det kunne aldri bli bare oss du er fortapt i dating avhengighet. Anonymkode: 77bd2...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 13. februar #177 Del Skrevet 13. februar Folkens, lykke til! Og husk: Livet leker også efter 60. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. februar #178 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor møter du to stk samme uka? Det virker jo litt desperat. Anonymkode: 7601b...6cd Jeg møter to stykker samme uke fordi jeg fikk kontakt med og fikk avklart at det ble muntlige samtaler og det passet for begge denne uka. Dette er kontakter fra nett, hvor stemme, lukt og hud først kommer når vi møtes. Jeg bruker nå to - tre uker på å fordøye inntrykkene fra første møte, det i dag var et fantastisk møte der tiltrekning og personlighet ser ut til å kunne fungere for meg. Det er for meg helt i orden å ha et til første møte nå denne uka, kjemi og greier trenger avklaring og jeg lever generelt ikke isolert uansett. Om andre beskriver det som desperasjon så er det meg helt uvedkommende. Jeg flørter gjerne! Jeg snakker en to timers tid med hver mann, avklarer foreløpig intensjoner og ønsker og videre gang i å bli kjent. De blir ikke akkurat tatt med hjem for en helaften med hud og klaskelyder på første forsøk. Jeg er tydelig på hva jeg er motivert av og hva jeg ønsker av et forhold. Det er helt tilfeldigheter som gjør at det er to denne uka. Tilsiget av helt nye kontakter er veldig knapt. Jeg er ikke tilgjengelig for å bli kontaktet på nett og alle andre får jeg jo testet kjemien med siden jeg har møtt de i virkeligheten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #179 Del Skrevet 13. februar Sparkling_Pink skrev (47 minutter siden): Jeg møter to stykker samme uke fordi jeg fikk kontakt med og fikk avklart at det ble muntlige samtaler og det passet for begge denne uka. Dette er kontakter fra nett, hvor stemme, lukt og hud først kommer når vi møtes. Jeg bruker nå to - tre uker på å fordøye inntrykkene fra første møte, det i dag var et fantastisk møte der tiltrekning og personlighet ser ut til å kunne fungere for meg. Det er for meg helt i orden å ha et til første møte nå denne uka, kjemi og greier trenger avklaring og jeg lever generelt ikke isolert uansett. Om andre beskriver det som desperasjon så er det meg helt uvedkommende. Jeg flørter gjerne! Jeg snakker en to timers tid med hver mann, avklarer foreløpig intensjoner og ønsker og videre gang i å bli kjent. De blir ikke akkurat tatt med hjem for en helaften med hud og klaskelyder på første forsøk. Jeg er tydelig på hva jeg er motivert av og hva jeg ønsker av et forhold. Det er helt tilfeldigheter som gjør at det er to denne uka. Tilsiget av helt nye kontakter er veldig knapt. Jeg er ikke tilgjengelig for å bli kontaktet på nett og alle andre får jeg jo testet kjemien med siden jeg har møtt de i virkeligheten. Så hvis han første du møtte var veldig bra, så møter du likevel han andre for «han kan jo være bedre.» Akkurat slik datingkulturen er. Hele tiden på let etter det som er litt bedre. Anonymkode: 7601b...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 13. februar #180 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvis han første du møtte var veldig bra, så møter du likevel han andre for «han kan jo være bedre.» Akkurat slik datingkulturen er. Hele tiden på let etter det som er litt bedre. Anonymkode: 7601b...6cd Akkurat det som er helt feil med datingkulturen idag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå