GrønnNellik68 Skrevet i går, 15:52 #81 Del Skrevet i går, 15:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Er dere jevn gamle?? Gratulerer hyggelig å høre😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 15:56 Forfatter #82 Del Skrevet i går, 15:56 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Ååååh! Så koselig... Jeg elsker sånne møtes ut av det blå, ble helt tullerusk etter hverandre historier🙈🥰 det er helt nydelig! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 16:04 #83 Del Skrevet i går, 16:04 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig koselig 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #84 Del Skrevet i går, 16:04 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Er dere jevn gamle?? Gratulerer hyggelig å høre😊❤️ Tusen takk ❤️ Han er 5 år yngre enn meg. Anonymkode: 4d3e2...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #85 Del Skrevet i går, 16:05 Blått skrev (7 minutter siden): Ååååh! Så koselig... Jeg elsker sånne møtes ut av det blå, ble helt tullerusk etter hverandre historier🙈🥰 det er helt nydelig! ❤️ Tusen takk ❤️ Kjærlighet har ingen alder, og kan dukke opp når som helst ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #86 Del Skrevet i går, 16:06 Irak skrev (1 minutt siden): Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig koselig 💕 Tusen takk, det er rett og slett fantastisk ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23 timer siden Forfatter #87 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk ❤️ Kjærlighet har ingen alder, og kan dukke opp når som helst ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Virkelig sant det du sier! 🥰❤️ utrolig hyggelig at du tok deg tid og skrev i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21 timer siden #88 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har vert på noen dater her og der, men det er Ingen som fanger interessen min skikkelig. Er ett år siden jeg datet noen seriøst nå, men det går bra. Jeg har fortsatt lyst på en kjæreste, men ikke bare hvem som helst. Jeg og alle de skyhøye kravene mine😅 forblir vel singel i hele 2025 også. Slettet alle gamle matcher som har kokt ut i kålen så er blanke ark på Tinderen også, men så kjenner jeg at jeg ikke har så veldig lyst til å sveipe heller. Er litt trøtt på alle de første datene som aldri blir noe mer for kjemien stemmer bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #89 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var på date i går, men når har jeg ekstremt blandede følelser her. Var hun som ba meg ut, og det er ærlig talt evigheter siden sist, og vi hadde det veldig hyggelig. Bekjent av en venn og, så slapp appene for en gangs skyld. Men, det ligger kanskje også litt av problemet. Tenkte ikke egentlig på det der og da, men antok vel på et vis at hun var litt eldre, siden det var hun som viste interesse for meg, men så viser det seg at aldersforskjellen er et par hakk større enn jeg trodde. På sett og vis har jeg lyst til å sende henne en melding, men samtidig føler jeg litt på det gamle grisespøkelset her. Anonymkode: 079ee...526 Hvor stor aldersforskjell? Og hvilken alder er dere i? Jeg har prøvd meg på å invitere ut en som er 11 år eldre, men det er nesten så jeg tror han tenker han er for gammel for meg. Vi er over 40 begge. Anonymkode: 182de...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20 timer siden #90 Del Skrevet 20 timer siden Trek skrev (1 time siden): Jeg har vert på noen dater her og der, men det er Ingen som fanger interessen min skikkelig. Er ett år siden jeg datet noen seriøst nå, men det går bra. Jeg har fortsatt lyst på en kjæreste, men ikke bare hvem som helst. Jeg og alle de skyhøye kravene mine😅 forblir vel singel i hele 2025 også. Slettet alle gamle matcher som har kokt ut i kålen så er blanke ark på Tinderen også, men så kjenner jeg at jeg ikke har så veldig lyst til å sveipe heller. Er litt trøtt på alle de første datene som aldri blir noe mer for kjemien stemmer bare ikke. Hva slags krav har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #91 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor stor aldersforskjell? Og hvilken alder er dere i? Jeg har prøvd meg på å invitere ut en som er 11 år eldre, men det er nesten så jeg tror han tenker han er for gammel for meg. Vi er over 40 begge. Anonymkode: 182de...b1c Jeg er 41, hun er 22. Anonymkode: 079ee...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 17 timer siden #92 Del Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for avsporinger. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 16 timer siden #93 Del Skrevet 16 timer siden ajarRun skrev (På 29.12.2024 den 0.03): Straks 34 Straks 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11 timer siden Forfatter #94 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 41, hun er 22. Anonymkode: 079ee...526 Jeg tenker at hun har spurt deg ut, dere hadde en fin date. Om du har lyst til å sende henne en melding så gjør det 🥰 men jeg skjønner veldig godt hva du føler. Om en mann på 22 hadde lagt an på meg, så hadde jeg også følt på det samme 🙈 (og jeg er noen år yngre enn deg😌) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå