AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:38 #61 Del Skrevet søndag kl 16:38 Blått skrev (16 minutter siden): Herr britisk har nå visst at jeg ikke er prioriteringslisten. Vi har alltid vært nærme, men det faller fra hverandre nå, mer og mer, og jeg vet ikke om det er han eller meg. Jeg lurer på om det er min skyld for jeg endrer meg mye. Jeg har vært litt trist, men når skolen begynner så vil det bli bedre! 🥰 Han er gift. Anonymkode: 77bd2...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:46 #62 Del Skrevet søndag kl 16:46 Blått skrev (23 minutter siden): Herr britisk har nå visst at jeg ikke er prioriteringslisten. Vi har alltid vært nærme, men det faller fra hverandre nå, mer og mer, og jeg vet ikke om det er han eller meg. Jeg lurer på om det er min skyld for jeg endrer meg mye. Jeg har vært litt trist, men når skolen begynner så vil det bli bedre! 🥰 Men han er gift sant? Det er en helt fryktelig ting å gjøre mot sin partner, og holde det skjult for deg. Skjønner at det er vondt, men du vil ha en mann som er bedre enn som så Anonymkode: 2512a...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet søndag kl 18:34 #63 Del Skrevet søndag kl 18:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er gift. Anonymkode: 77bd2...fe1 Tre ord som sier alt. Glem ham @Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet søndag kl 23:24 #64 Del Skrevet søndag kl 23:24 Jeg hadde jo to dater med en mann i fjor, likte han godt. Men så avsluttet han pga avstand mellom oss før en av ble såret som han sa. Jeg tenkte jo jeg skulle si til han at jeg er flyttbar, at hvis han ikke er interessert er det en ting, men at han sier det er avstand så kan det være en grunn for han å avslutte fordi han er redd for å bli såret selv. Vanskelig å forklare. Men jeg tør ikke ta kontakt. Jeg sendte god jul melding og da kom det svar ganske fort, med "god klem til deg" til slutt. Han virker som en litt firkanta kanskje langsom type, noe jeg liker. Samtidig er han aktiv og gjør masse, reist en del. Han er arbeidssom og holder på med noe hele tiden. Jaja. Jeg er litt ensom, men blir ikke deppa. Bare lengter etter en spesiell person og å ha sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet i går, 05:00 #65 Del Skrevet i går, 05:00 (endret) Søt tråd. Straks 33 her, og helt ærlig aldri hatt kjæreste, med mindre han jeg hadde i et par uker på barneskolen (13 år) tells😅 Ikke funnet noe som frister eller som har ledet til noe mer enn bare noen dater, og har fortsatt til gode å oppleve å gå på dater hvor man føler seg komfortabel, og at ting ikke blir påtatt eller kleint. Flere har vært interessert i meg, uten at jeg har følt noe mer, og hadde jeg vært veldig interessert tilbake og opptatt av kjærlighet i tenårene/ungdomsårene, kunne jeg sikkert fått kjæreste tidlig, men det toget kjørte forbi meg gitt..😅 Syns bare det var ubehagelig og skummelt.. det sitter kanskje fortsatt litt i. Endret i går, 05:07 av caroline.s 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 07:20 #66 Del Skrevet i går, 07:20 Calaska skrev (7 timer siden): Jeg hadde jo to dater med en mann i fjor, likte han godt. Men så avsluttet han pga avstand mellom oss før en av ble såret som han sa. Jeg tenkte jo jeg skulle si til han at jeg er flyttbar, at hvis han ikke er interessert er det en ting, men at han sier det er avstand så kan det være en grunn for han å avslutte fordi han er redd for å bli såret selv. Vanskelig å forklare. Men jeg tør ikke ta kontakt. Jeg sendte god jul melding og da kom det svar ganske fort, med "god klem til deg" til slutt. Han virker som en litt firkanta kanskje langsom type, noe jeg liker. Samtidig er han aktiv og gjør masse, reist en del. Han er arbeidssom og holder på med noe hele tiden. Jaja. Jeg er litt ensom, men blir ikke deppa. Bare lengter etter en spesiell person og å ha sex. Jeg synes du skal være ærlig og si det du mener så slipper det å henge en usikkerhet der. Og lykke til med letingen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #67 Del Skrevet i går, 07:24 Frøken Rosa skrev (På 28.12.2024 den 20.15): Håper også på å finne kjærligheten i 2025🥰 Lei av å være alene.Ønsker å finne meg en snill og god mann å bli gammel med. Jeg er ikke singel selv men jeg synes posten din så så god ut så jeg ønsker deg lykke til 🤞 Anonymkode: c7290...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #68 Del Skrevet i går, 07:26 Calaska skrev (8 timer siden): Jeg hadde jo to dater med en mann i fjor, likte han godt. Men så avsluttet han pga avstand mellom oss før en av ble såret som han sa. Jeg tenkte jo jeg skulle si til han at jeg er flyttbar, at hvis han ikke er interessert er det en ting, men at han sier det er avstand så kan det være en grunn for han å avslutte fordi han er redd for å bli såret selv. Det var nok en mild måte å si at han ikke var interessert. Anonymkode: c7290...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #69 Del Skrevet i går, 07:28 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 11.54): Det høres litt alvorlig ut at han kjeftet på deg fordi du ikke trodde på han. Anonymkode: 77bd2...fe1 Hvis jeg datet noen, sa at jeg var singel, så fikk høre at hun hadde gått bak min rygg og sjekket med venner av meg om jeg var gift så hadde jeg også blitt sint. Anonymkode: c7290...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 08:30 #70 Del Skrevet i går, 08:30 Henger meg på her, selv om jeg ikke helt er på "leter'n" akkurat nå. Det hadde jo likevel vært hyggelig å faktisk møte noen. Og det er person i livet mitt som jeg er litt nysgjerrig på, så hvem vet? Kanskje det skjer noe i 2025? Men ingen datingapper eller noe i alle fall, orker ikke det mer. Er i tankeboksen om å ta opp noen videre studier ved siden av jobb, hvis det skjer så blir det ikke noe tid til en kjæreste de nærmeste årene😅 Det er litt sånn nå eller aldri om jeg skal få skikkelig utbytte av det, begynner jo å bli voksen.😅 Så må få bestemt meg.🙈 Veldig hyggelig å se at de fleste nå har skrevet under brukernavnet sitt! Da er det mye lettere å følge med på folk og heie!❤️ Så det liker jeg.🙂 Jeg håper 2025 blir et skikkelig kjærlighetsår!🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 08:32 #71 Del Skrevet i går, 08:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg datet noen, sa at jeg var singel, så fikk høre at hun hadde gått bak min rygg og sjekket med venner av meg om jeg var gift så hadde jeg også blitt sint. Anonymkode: c7290...9e7 Hvis du hadde visst hvor mange menn som sier de er single, men viser seg å være gift eller samboer, så hadde du ikke tenkt sånn. Det er dessverre en ren nødvendighet å sjekke sånt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 12:47 Forfatter #72 Del Skrevet i går, 12:47 Unnskyld meg, men det var ikke meningen å ghoste alle i går. Jeg vet ikke hva som skjedde, men jeg kunne plutselig ikke lese noen tråder (fikk noe som «beklager her er det oppstått et problem, vennligst prøve igjen senere») så jeg fikk varsler om at noen hadde tagget meg, men kom meg ikke inn i tråden🙈 Jeg tenkte både det ene og det andre om dette, men jeg er enig - på tide å glemme og gå videre. Det som nok gjorde meg så trist er at det er så få mennesker som klarer å krype under huden på meg 🙈 Også må jeg si at jeg ble veldig rørt på responsen for alle svarte så hyggelig!❤️ Jeg var klar for å få skikkelig kjeft og nesten gruet meg litt til å lese kommentarene. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:50 #73 Del Skrevet i går, 15:50 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis jeg datet noen, sa at jeg var singel, så fikk høre at hun hadde gått bak min rygg og sjekket med venner av meg om jeg var gift så hadde jeg også blitt sint. Anonymkode: c7290...9e7 Så du er utro eller vi ha noen du lett kan lyve for? Det er det dette formidler. Hvordan våger du å finne ut at jeg er utro 😡 Utroskap er vanlig. Anonymkode: 77bd2...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet i går, 20:29 #74 Del Skrevet i går, 20:29 Engel skrev (11 timer siden): Hvis du hadde visst hvor mange menn som sier de er single, men viser seg å være gift eller samboer, så hadde du ikke tenkt sånn. Det er dessverre en ren nødvendighet å sjekke sånt. Dessverre må jeg bekrefte at det er helt nødvendig å spørre direkte etter at en har møttes i virkeligheta om han er i et forhold, hva relasjonen til barnemor er, om det er noen som er i en formening om at de er i et forhold med han. Jeg har lært på den harde måten, jeg. Blått skrev (7 timer siden): Unnskyld meg, men det var ikke meningen å ghoste alle i går. Jeg vet ikke hva som skjedde, men jeg kunne plutselig ikke lese noen tråder (fikk noe som «beklager her er det oppstått et problem, vennligst prøve igjen senere») så jeg fikk varsler om at noen hadde tagget meg, men kom meg ikke inn i tråden🙈 Jeg tenkte både det ene og det andre om dette, men jeg er enig - på tide å glemme og gå videre. Det som nok gjorde meg så trist er at det er så få mennesker som klarer å krype under huden på meg 🙈 Også må jeg si at jeg ble veldig rørt på responsen for alle svarte så hyggelig!❤️ Jeg var klar for å få skikkelig kjeft og nesten gruet meg litt til å lese kommentarene. 🙈 Jeg kom heller ikke inn på noen tråder i går. Noen mennesker er veldig vanskelige å avslutte med, det er noen ganger nesten bare det at de er gifte som er ulempen ved de. Jeg har en sånn en. Får meg ikke til å blokkere han. Det er slik sett enklere med de som er slik at forargelsen glir over i blokkeringsgrunner. Hadde jeg bodd i samme nabolag som han fyren og han hadde ringt på… så hadde prinsipper blitt lagt til side og dyp kontakt og begjær tatt over en liten time før jeg hadde kastet han ut igjen. Samvittigheten min hadde gnagd, men det er ingen glemsel som har kommet og satt noen av oss fri og det er gått 12 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #75 Del Skrevet 23 timer siden Var på date i går, men når har jeg ekstremt blandede følelser her. Var hun som ba meg ut, og det er ærlig talt evigheter siden sist, og vi hadde det veldig hyggelig. Bekjent av en venn og, så slapp appene for en gangs skyld. Men, det ligger kanskje også litt av problemet. Tenkte ikke egentlig på det der og da, men antok vel på et vis at hun var litt eldre, siden det var hun som viste interesse for meg, men så viser det seg at aldersforskjellen er et par hakk større enn jeg trodde. På sett og vis har jeg lyst til å sende henne en melding, men samtidig føler jeg litt på det gamle grisespøkelset her. Anonymkode: 079ee...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #76 Del Skrevet 22 timer siden Slenger meg på! Singel 6 år etter samlivsbrudd, med unntak av et kort forhold. Akkurat nå er jeg åpen for alt, har det gøy med useriøs flørt, men veldig klar for forhold med den rette. Anonymkode: e3b3e...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13 timer siden Forfatter #77 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Sparkling_Pink skrev (11 timer siden): Jeg kom heller ikke inn på noen tråder i går. Noen mennesker er veldig vanskelige å avslutte med, det er noen ganger nesten bare det at de er gifte som er ulempen ved de. Jeg har en sånn en. Får meg ikke til å blokkere han. Det er slik sett enklere med de som er slik at forargelsen glir over i blokkeringsgrunner. Hadde jeg bodd i samme nabolag som han fyren og han hadde ringt på… så hadde prinsipper blitt lagt til side og dyp kontakt og begjær tatt over en liten time før jeg hadde kastet han ut igjen. Samvittigheten min hadde gnagd, men det er ingen glemsel som har kommet og satt noen av oss fri og det er gått 12 år. ❤️ godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Jeg tror nok, dessverre, at jeg hadde gjort akkurat det samme som deg om han hadde stått på døren min. Bare kastet meg over han 🙈 så kastet han ut og samvittigheten min hadde gnagd på meg over at han var gift. Jeg har alltid vært så flink med dette, med å holde meg unna opptatte menn, men han har truffet et eller annet i meg som bare gjør at jeg smelter sammen. Jeg er ikke av den masete typen så om han blir stille en stund så holder jeg meg fint unna, så krysser fingrene 🤞 Endret 13 timer siden av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #78 Del Skrevet 7 timer siden Her kommer en liten oppmuntring til alle dere unge, single som har lett etter kjærligheten en stund. Jeg er 57 år, har vært single i nesten 8 år, og hadde ingen intensjon om å gå inn i et forhold igjen. Var bare fullstendig ferdig med menn. Har ikke verken datet eller hatt sex med noen på denne tiden. Før nå… Helt ut av det blå har jeg møtt en mann og vi er fullstendig borte vekk i hverandre. Han er alt jeg har håpet på, men ikke trodde fantes. Jeg klarer ikke engang beskrive den «connection» vi har, det er surrealistisk. Så det er aldri for sent, og det er håp for de fleste ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 5 timer siden Forfatter #79 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Her kommer en liten oppmuntring til alle dere unge, single som har lett etter kjærligheten en stund. Jeg er 57 år, har vært single i nesten 8 år, og hadde ingen intensjon om å gå inn i et forhold igjen. Var bare fullstendig ferdig med menn. Har ikke verken datet eller hatt sex med noen på denne tiden. Før nå… Helt ut av det blå har jeg møtt en mann og vi er fullstendig borte vekk i hverandre. Han er alt jeg har håpet på, men ikke trodde fantes. Jeg klarer ikke engang beskrive den «connection» vi har, det er surrealistisk. Så det er aldri for sent, og det er håp for de fleste ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Åååh! Dette varmet så mye å lese ❤️ ble skikkelig rørt.. dater dere? Kjærester? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #80 Del Skrevet 5 timer siden Blått skrev (19 minutter siden): Åååh! Dette varmet så mye å lese ❤️ ble skikkelig rørt.. dater dere? Kjærester? 🙈 Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå