Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal tørre å begynne jakten på (den nye) kjærligheten i 2025? :hjerte:  Jeg er i slutten av 30 årene, og begynner å kjenne på at det hadde vært fint å være to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til til alle her som skal finne kjærligheten i 2025. Håper vi får lese tråder om at dere fant lykken, som en motvekt til alle klage-trådene 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nevner det med å finne seg selv etter brudd. Jeg er på en eller annen form for oppdagelsesreise i meg selv. Jeg har en jobb å gjøre med hva og hvordan jeg kommuniserer, det handler ikke om å unngå meg eller mine åpenbare “feil”, om jeg skal få til stabilitet og kjærlighet til å vare må en del av mine tilkortkommenheter være tilstede helt fra starten. Så det er å feile oftere, men og gjøre meg forstått oftere. Jeg skal ut i en kaotisk verden og jeg gjør den ikke nødvendigvis mindre kaotisk.

Når vi bikker 2025 innser jeg at det er minst ett menneske som er i den formeninga at jeg er i forhold med vedkommende. Og jeg er ikke ening! Så har jeg en løselig avtale om å treffes med en - følelser er involvert - blir nok ikke et kjæresteforhold, en som skall inn i vennesonen og bidra til kaoset for det blir høy grad av nærhet og regelmessighet om vi får det til, en jeg har kontakt med og er forelsket i - initiativet ligger hos han og signalene hans er blandete og så en gammel flørt som har gjennopptatt kontakten med meg.

Så nå mangler jeg bare at jeg blir sjekket opp av noen jeg gir kontaktinfo til, og jeg tror jeg vil være klar for det i slutten av februar eller deromkring. Har jeg ingen eller for mange kandidater? Men nettdating frister ikke!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 50 år i år og var med i tråden for 2024. 

Nå tenker jeg at jeg gjerne vil finne kjærligheten, men akkurat nå føler jeg også at jeg må gi meg selv frihet til å bare være meg selv. 

Fritt fram for å sende meg DM her. 

Godt nyttår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel bli med i år og. 

Jula fikk jeg en skikkelig overhøvling og kjeft fra han jeg traff i november. Fullt forståelig det var min feil. Så han hadde all rett til å kjefte litt. Men jeg trodde at nå vil han kutte kontakten.

Grunnen var at jeg trodde han var gift. Noe han nå har bevist at han ikke er. Grunnen til at han ble sint var for at jeg hadde spurt noen annen og ikke trodde på han. Det var da jeg skjønte at I fucked up. 

Men det har snudd og jeg har ett håp om at ting kan ordne seg igjen.  For etter han hadde fått sagt sitt og jeg mitt så snudde han og sa at han ikke hadde noe planer om å kutte meg ut og at han fortsatt vil treffe meg igjen.  Jeg ble så glad for jeg har lyst til å møte han igjen og. 

Men vi får se hvordan det går. Han er fortsatt sykmeldt lenge enda.

Så holder fast på det enn så lenge da. Vet ikke hva dette blir. Om det blir en god venn med fordeler eller hva det blir men tar det som det kommer. 

Jeg har tenkt noen ganger.. da mener jeg generelt ikke bare i min sak.. tåler en forbindelse trøbbel og problemer og man klarer å løse deg så er det noe som tåler en trøkk og ikke brytes så lett.  Det er positivt. .

Jeg håper alle finner den store kjærligheten i 2025. 

Jeg skal i hvertfall ikke på noe dates eller noe før jeg finner ut hvordan dette vil utarte seg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (16 minutter siden):

Jeg får vel bli med i år og. 

Jula fikk jeg en skikkelig overhøvling og kjeft fra han jeg traff i november. Fullt forståelig det var min feil. Så han hadde all rett til å kjefte litt. Men jeg trodde at nå vil han kutte kontakten.

Grunnen var at jeg trodde han var gift. Noe han nå har bevist at han ikke er. Grunnen til at han ble sint var for at jeg hadde spurt noen annen og ikke trodde på han. Det var da jeg skjønte at I fucked up. 

Men det har snudd og jeg har ett håp om at ting kan ordne seg igjen.  For etter han hadde fått sagt sitt og jeg mitt så snudde han og sa at han ikke hadde noe planer om å kutte meg ut og at han fortsatt vil treffe meg igjen.  Jeg ble så glad for jeg har lyst til å møte han igjen og. 

Men vi får se hvordan det går. Han er fortsatt sykmeldt lenge enda.

Så holder fast på det enn så lenge da. Vet ikke hva dette blir. Om det blir en god venn med fordeler eller hva det blir men tar det som det kommer. 

Jeg har tenkt noen ganger.. da mener jeg generelt ikke bare i min sak.. tåler en forbindelse trøbbel og problemer og man klarer å løse deg så er det noe som tåler en trøkk og ikke brytes så lett.  Det er positivt. .

Jeg håper alle finner den store kjærligheten i 2025. 

Jeg skal i hvertfall ikke på noe dates eller noe før jeg finner ut hvordan dette vil utarte seg. 

Det høres litt alvorlig ut at han kjeftet på deg fordi du ikke trodde på han. 

Anonymkode: 77bd2...fe1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det høres litt alvorlig ut at han kjeftet på deg fordi du ikke trodde på han. 

Anonymkode: 77bd2...fe1

det kan høres sånn ut ja men tro meg han hadde all grunn..  pluss at jeg likte å bli satt på plass for det tolker jeg som at han bryr seg litt lell.. hvis ikke hadde han sletta og gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 30.12.2024 den 0.17):

Jeg har vært singel veldig lenge og grunnen til det er at jeg vokste opp i mye vold. For meg så har den volden føltes trygt så jeg har plukket meg menn som har vært lik, men samtidig så har jeg et godt hodet så jeg har løpt av gårde fordi at sånn skal det jo ikke være så jeg har bare hatt korte forhold. 

Jeg begynte med gaming under korona og traff for noen år siden da en britisk mann. Og hva skal jeg si om han? Første gang jeg snakket med han så syntes jeg han var  søt. Det utviklet seg sakte og rolig. Han er utrolig kjekk, varm, omsorgsfull, morsom. Å snakke med han og se på reaksjonene hans, se hvordan han formulerer setningene, se hvordan han snakker, den mannen driver hjertet mitt helt bananas på en måte jeg ikke visste var mulig. Så når jeg fant ut at han var gift så trakk jeg meg unna, for jeg vil ha en som bare er min ❤️ 

Men det gir meg håp for fremtiden, også ser jeg hva jeg trenger i en mann. Han, uansett hvor horrible og fæl jeg er til tider for alt jeg har gått gjennom, så er han der og viser at han bryr seg. 

Godt nyttår. Jeg har fått med meg at det er en britisk mann inn i bildet her.  Er ikke så rart man blir betatt av noen og liker noen man har mye kontakt med om det er i gaming eller hva det er. I sånne ting prates man ofte man spiller sammen og det lages bånd. Så den kan jeg skjønne godt.  Det er bare trist at han måtte være gift. Det er så typisk når man endelig finner noen man liker så godt. 

Men jeg ville bare si jeg heier på deg og ønsker deg alt godt for 2025 og håper at noe dukker opp for deg og i løpet av året. 

Stå på!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo inn i 2025 nyforelsket å lykkelig 😍 noe som selvsagt er helt fantastisk. Men jeg har et par FFforhold jeg må avslutte (jeg har ikke møtt de siden vi ble sammen altså, men det er jo ikke avsluttet sånn som det må) å det er vanskelig. Jeg skal/vil/må/ønsker å avslutte de men jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er følelser involvert selv om det bare har vært sex. Men nå har jeg mannen jeg vil ha å ønsker ikke å ødelegge det ❤️

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så suste det inn et tilbud om kortvarig glede, ei natt på et hotellrom. Jada. Jeg sitter ikke og ruller intenst med øynene. Om ikke annet bekrefter dette at jeg ikke lever helt isolert fra verden, selv om jeg ikke er på datingapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives godt i eget selskap og har vært singel i mange år nå. Har datet litt og hatt fine flere møter med menn disse årene, men ikke funnet noen jeg føler det klaffer hundre prosent med. Er litt rar og lengter etter å møte noen som er like "rar" som meg. Nå tror jeg at jeg har funnet han, på jobb av alle steder. En sjenert kar, som virker som verdens snilleste og som jeg deler mange like interesser med. En med samme type humor og en viss sårbarhet som skinner gjennom. En som kanskje kan forstå meg, og få samme forståelse tilbake. Problemet er bare at jeg ikke aner om han er interessert, og jeg er for feig til å ta den slags kontakt selv. Ikke aner jeg om han er den personen som jeg har "manifestert" oppi hodet heller. Håper 2025 blir året jeg finner ut av det, og blir ordentlig kjent med han.

Anonymkode: 26f88...f3f

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparkling_Pink skrev (8 timer siden):

Så suste det inn et tilbud om kortvarig glede, ei natt på et hotellrom. Jada. Jeg sitter ikke og ruller intenst med øynene. Om ikke annet bekrefter dette at jeg ikke lever helt isolert fra verden, selv om jeg ikke er på datingapper.

Hvordan og av hvem kom tilbudet? 

Anonymkode: 2512a...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan og av hvem kom tilbudet? 

Anonymkode: 2512a...eec

En jeg har hatt sporadisk kontakt med via nett i noe tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 1.1.2025 den 12.48):

Godt nyttår. Jeg har fått med meg at det er en britisk mann inn i bildet her.  Er ikke så rart man blir betatt av noen og liker noen man har mye kontakt med om det er i gaming eller hva det er. I sånne ting prates man ofte man spiller sammen og det lages bånd. Så den kan jeg skjønne godt.  Det er bare trist at han måtte være gift. Det er så typisk når man endelig finner noen man liker så godt. 

Men jeg ville bare si jeg heier på deg og ønsker deg alt godt for 2025 og håper at noe dukker opp for deg og i løpet av året. 

Stå på!

Jeg ønsker deg alt vell i år og🥰❤️ 

Ja, det irriterer meg over at han måtte være gift, men det er det som får meg til å tvile på om jeg ønsker dette også. Jeg prøver å være positiv i dette, men han har gått over streken med meg, mange, mange, mange ganger (før jeg visste at han var gift🙈). Han har en dame, som han er gift med, som sikkert forguder han av hele sitt hjerte. Hvordan kan man slippe noen inn og stole blindt på dem når det kan være så enkelt å svikte?

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sparkling_Pink skrev (21 timer siden):

De er overalt 😝 har bare skjedd en gang med meg og var en invitasjon til The Well..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (På 1.1.2025 den 9.02):

Jeg fyller 50 år i år og var med i tråden for 2024. 

Nå tenker jeg at jeg gjerne vil finne kjærligheten, men akkurat nå føler jeg også at jeg må gi meg selv frihet til å bare være meg selv. 

Fritt fram for å sende meg DM her. 

Godt nyttår! 

Synes jeg du skal. 

Å være seg selv er fundamentet for godt liv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ingen telefonperson med han her er det helt naturlig å snakke i 3-4 timer hver kveld på tlf før natta nå som vi ikke sees denne uka (pappauke) å vi begge teller ned å gleder oss til å sees igjen i starten av uka. Men jeg gleder meg til mer enn det ❤️

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...