GrønnNellik68 Skrevet tirsdag kl 21:08 #441 Skrevet tirsdag kl 21:08 DeLorean skrev (7 timer siden): Jeg heier på deg 😊 Du har vært her lenge. På tide at du finner noe seriøst. Jeg skal se etter ei som er hypp på fly snarest! 😉 he he tusen takk.. jeg traff han i kveld og i blest og vind og regn..vi satt under tak på småbåt havna i kveld i kveld måtte vi ty til varme fra hverandre for det var kaldt ass men han er jo så omtenksom. Passer på at jeg ikke fryser osv osv. Kan ikke si jeg kjenner noe gnist men samtidig virker han som en snill og omtenksom kar. For meg virker det som han er forelsket allerede, men dit har ikke jeg kommet da. Han har fått med seg alt jeg har lagt ut på fb ting jeg selv ikke husker. Vi snakker så lett om alt og ingenting lissom. Ler av dumme vitser. Han stryker på meg hele tiden og kysser meg litt innimellom det er jo så koselig å sitte sånn. Så nå skal vi møtes på torsdag. he he he. Ja jeg heier på alle.. ingen av oss forutså at vi skulle møtes på en flyspotter rampe da. Det var vel siste stedet jeg tenkte jeg skulle møte noen som kunne like meg lissom fra start ha ha ha. DeLorean nå må du få ut finger'n sommmer'n har starta.. he he he. Ja jeg er spent på forstettelsen jeg og. 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:27 #442 Skrevet tirsdag kl 21:27 Skjønner følelsen! Han jeg har datet fra Oslo er så bra, men samtidig går det ikke fremover. Har mye kontakt, har vært på tur sammen. Begge er enig at dette er bra, men det er nok dessverre bare ikke ment to be - enda man er mer eller mindre perfekt match. Vi har nå kontakt så får jo se, men… Møtte en annen mann her da. En del yngre. Han kjørte meg hjem og stemningen var god. Fikk nummeret og vi sendte meldinger. La meg til å Snapchat og snakket i en uke. Han var veldig på. Poff stille. Han er aktiv og ser han ser mine storyer, men hører niks. Aner ikke om han er hard to get eller hva det er, men det var litt dumt. Absolutt interessant var han. Jeg har ingenting spennende ellers på hånden, men skulle gjerne hatt det! Anonymkode: bd0a4...b9f
GrønnNellik68 Skrevet onsdag kl 06:15 #443 Skrevet onsdag kl 06:15 uff nå begynner jeg å tvile. Jeg har møtt han 3 ganger og vært sammen i timesvis.. jeg har kyssa og sånne ting men jeg føler ingenting. Ingen gnist. Er bare at han har vært snill og omtenksom. Hvordan blir det på sikt når man ikke har noe gnist? Vet han kommer til å bli såra nå hvis jeg sier at jeg ikke føler noe. Jeg hadde ønsket meg en kar som fikk sommerfuglene til å røre på seg da ikke at man føler seg helt død innvendig lissom. Nei vanskelig skal det være. Trodde at ting kom til å gå seg til men har tenkt halve natta på det her nå. Så har du disse som bare liker meg for noe å ha sex med der jo veldig på banen nå da når jeg fortalte at jeg hadde møtt en mann som var snill og omtenksom. Jeg er heller ikke interessert i dem. Det ble mye mas nå plutselig fra alle hold. Flere som har opplevd det at de er villig til å prøve med en som er snill og grei og alt det der men du selv føler ingenting men de føler så mye mer for deg? hva gjør dere? Liker ikke å såre en som er bare snill og god lissom. 1
Engel Skrevet onsdag kl 06:50 #444 Skrevet onsdag kl 06:50 GrønnNellik68 skrev (30 minutter siden): uff nå begynner jeg å tvile. Jeg har møtt han 3 ganger og vært sammen i timesvis.. jeg har kyssa og sånne ting men jeg føler ingenting. Ingen gnist. Er bare at han har vært snill og omtenksom. Hvordan blir det på sikt når man ikke har noe gnist? Vet han kommer til å bli såra nå hvis jeg sier at jeg ikke føler noe. Jeg hadde ønsket meg en kar som fikk sommerfuglene til å røre på seg da ikke at man føler seg helt død innvendig lissom. Nei vanskelig skal det være. Trodde at ting kom til å gå seg til men har tenkt halve natta på det her nå. Så har du disse som bare liker meg for noe å ha sex med der jo veldig på banen nå da når jeg fortalte at jeg hadde møtt en mann som var snill og omtenksom. Jeg er heller ikke interessert i dem. Det ble mye mas nå plutselig fra alle hold. Flere som har opplevd det at de er villig til å prøve med en som er snill og grei og alt det der men du selv føler ingenting men de føler så mye mer for deg? hva gjør dere? Liker ikke å såre en som er bare snill og god lissom. Men har det fungert når du har kjent på gnist tidligere da? Kan det tenkes at du har et litt skakk-kjørt mønster som gjør at du tiltrekkes av feil type menn? Det er selvfølgelig bare du som kan vite om noe er riktig for deg, men sommerfugler er ikke et tegn på varig kjærlighet...(De kommer gjerne av rent begjær eller usikkerhet og spenning) De forholdene som blir varig har gjerne vokst fram fra vennskap. Du kan jo være ærlig med han og si at du trenger tid? Og at du ikke kan love noe, men fortsette å bli kjent? 4
Engel Skrevet onsdag kl 07:25 #445 Skrevet onsdag kl 07:25 Fjompenisse skrev (22 timer siden): Når man dater, så gjør man seg jo sårbar, enten man avviser eller blir avvist. For man blir jo kjent med folk på apper og dater en periode og så viser det seg at de riktige følelsene uteblir og man avslutter. Men det er mulig å avslutte dating uten at det må bli noe drama ut av det. Om man selv er inneforstått med at man treffer ikke blink hver gang. Jeg er jo håpløst forelsket om dagen selv om vi bare har datet i 3 måneder. Vi tror jo begge at dette er den store kjærligheten, vi snakker om hvor perfekte vi er for hverandre og drømmer om en fremtid sammen. Vi møttes på app, er blitt meget godt kjent og har delt ting med hverandre som vi ikke har delt med andre før. Skulle ting skjære seg, blir jeg såret, veldig såret. Men uansett vil jeg være glad for at jeg har turt å kaste meg ut i det og la følelsene ta overhånd. Det har vært en reise på rosa skyer som jeg uansett ikke ville vært foruten. Gud bedre som jeg har kost meg nå i disse tre månedene. Og det samme sier hun. Den som intet våger osv. Lykke til med en spennende sommer. Selv har vi avtalt at vi skal fortsette å treffes også i juli 😅 Du har helt rett selvfølgelig. Man må jo gjøre seg sårbar. Og det pleier ikke bli drama i mine avslutninger heldigvis. Og det er bare en kort stund til vi ikke er kollegaer mer og strengt tatt ikke trenger ses noe mer. Men kommer ikke unna at jeg faktisk syns dette er skummelt🙈 noe jeg ikke syns vanligvis. Men det er vel fordi det faktisk betyr noe for meg vil jeg tro, noe som vel egentlig er et godt tegn. Må få avtalt den daten snart så jeg blir ferdig med det tror jeg😅 Har bare klart å bli småsyk, og vil jo gjerne være frisk først.🤪 Og så er jeg jo selvfølgeig en mester til å overtenke også da.... Han vet at jeg ikke er helt frisk, men har ikke sendt noen meldig for å høre hvordan det går. Og det kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle ønske at han gjorde... 🙈🤪😅 Men jeg vet også at han har det veldig travelt for tiden. Og vi er jo faktisk bare kollegaer fortsatt.😅 Og jeg mistenker at jeg ubevisst leter etter tegn på at vi ikke vil passe sammen nå... 1
GrønnNellik68 Skrevet onsdag kl 07:28 #446 Skrevet onsdag kl 07:28 Engel skrev (34 minutter siden): Men har det fungert når du har kjent på gnist tidligere da? Kan det tenkes at du har et litt skakk-kjørt mønster som gjør at du tiltrekkes av feil type menn? Det er selvfølgelig bare du som kan vite om noe er riktig for deg, men sommerfugler er ikke et tegn på varig kjærlighet...(De kommer gjerne av rent begjær eller usikkerhet og spenning) De forholdene som blir varig har gjerne vokst fram fra vennskap. Du kan jo være ærlig med han og si at du trenger tid? Og at du ikke kan love noe, men fortsette å bli kjent? hei takk for svar, greia mi er jo at jeg aldri har blitt gjengjeldt følelser jeg har hatt for menn og tiltrekning alltid gått bare en vei. Eller at de har likt meg og jeg ikke har følt noe for dem. Og nå samme med han her og. Så jeg vet jo ikke om de jeg har følt tiltrekning til er det riktige lissom? Jeg vil heller ikke ha en jeg ikke har lyst på seksuelt da, det blir jo bare feil av. Jeg spurte Chatgpt og den kom med dette svaret: Spør deg selv: Gleder du deg til å møte han? Ja forsåvidt. Kunne du savne ham hvis dette tok slutt nå? Nei Frister det å være fysisk nær ham mer enn kyssing? Nei Kunne du sett for deg å ha ham i livet ditt over tid? Ja for å ha noen å finne på noe med utenom det intime. Det blir mine svar på det. Og like forvirret.
Engel Skrevet onsdag kl 07:28 #447 Skrevet onsdag kl 07:28 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner følelsen! Han jeg har datet fra Oslo er så bra, men samtidig går det ikke fremover. Har mye kontakt, har vært på tur sammen. Begge er enig at dette er bra, men det er nok dessverre bare ikke ment to be - enda man er mer eller mindre perfekt match. Vi har nå kontakt så får jo se, men… Møtte en annen mann her da. En del yngre. Han kjørte meg hjem og stemningen var god. Fikk nummeret og vi sendte meldinger. La meg til å Snapchat og snakket i en uke. Han var veldig på. Poff stille. Han er aktiv og ser han ser mine storyer, men hører niks. Aner ikke om han er hard to get eller hva det er, men det var litt dumt. Absolutt interessant var han. Jeg har ingenting spennende ellers på hånden, men skulle gjerne hatt det! Anonymkode: bd0a4...b9f Er det pga avstand/tid dere sliter?
Yesgirl Skrevet onsdag kl 07:36 #448 Skrevet onsdag kl 07:36 Eg har tidligere tenkt at æ ikke vil tilbringe resten av mitt liv som singel. Men ettersom årene går, har fokuset endret seg. Behovet for noen som er der for meg, har forsvunnet. Tidligere følte eg meg sårbar som enslig, men har nå funnet både ro og livsglede. Tenker at skulle den store kjærligheten dukke opp, så vil eg satse. Men inntil da, koser eg meg. Apper er ikke for meg, eg klarer ikke å finne nok interesse online. Siden eg ikke er mye ute, foruten jobb og venninner, så er nok ikke sjansen så himla stor. Hyggelig å se at andre faktisk både finner og forelsker seg. Lykke til, alle sammen🥰 K snart 54, singel i 4 år 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:00 #449 Skrevet onsdag kl 17:00 GrønnNellik68 skrev (9 timer siden): Spør deg selv: Gleder du deg til å møte han? Ja forsåvidt. Kunne du savne ham hvis dette tok slutt nå? Nei Frister det å være fysisk nær ham mer enn kyssing? Nei Kunne du sett for deg å ha ham i livet ditt over tid? Ja for å ha noen å finne på noe med utenom det intime. Det blir mine svar på det. Og like forvirret. Gå videre til du finner en mann som gjør at du svarer ja på de to spørsmålene. Anbefaler deg å teste ut dating uten å havne til sengs tidlig. Jeg får mer lyst på mannen når den spenningen er bevart litt lenger, og så blir man bedre kjent med personligheten før man blir kjent med kroppen. Anonymkode: 585ca...e06 1
enkefru Skrevet onsdag kl 17:06 #450 Skrevet onsdag kl 17:06 (endret) Yesgirl skrev (11 timer siden): Eg har tidligere tenkt at æ ikke vil tilbringe resten av mitt liv som singel. Men ettersom årene går, har fokuset endret seg. Behovet for noen som er der for meg, har forsvunnet. Tidligere følte eg meg sårbar som enslig, men har nå funnet både ro og livsglede. Tenker at skulle den store kjærligheten dukke opp, så vil eg satse. Men inntil da, koser eg meg. Apper er ikke for meg, eg klarer ikke å finne nok interesse online. Siden eg ikke er mye ute, foruten jobb og venninner, så er nok ikke sjansen så himla stor. Hyggelig å se at andre faktisk både finner og forelsker seg. Lykke til, alle sammen🥰 K snart 54, singel i 4 år Dette kunne jeg nesten skrevet selv, men jeg har vært single i nærmere 12 år nå (er 55 år). Tenker jeg har blitt for sær og vant med singletilværelsen nå, så prøv å ikke la det gå så lang tid 😅 Endret onsdag kl 19:29 av enkefru
GrønnNellik68 Skrevet onsdag kl 18:50 #451 Skrevet onsdag kl 18:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå videre til du finner en mann som gjør at du svarer ja på de to spørsmålene. Anbefaler deg å teste ut dating uten å havne til sengs tidlig. Jeg får mer lyst på mannen når den spenningen er bevart litt lenger, og så blir man bedre kjent med personligheten før man blir kjent med kroppen. Anonymkode: 585ca...e06 ja enig jeg har ikke hatt sex med han her for det frister jo ikke da. Så skal møte han imorgen så får jeg se det an litt. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #452 Skrevet onsdag kl 19:06 Å reise bort en måned tre uker etter man har funnet noen er brutalt. Jeg visste at jeg skulle bort, men ba ham ut likevel, og det er virkelig ikke lett å holde kontakten over nett gjennom en travel sommerferie. Anonymkode: e5360...40a
Fjompenisse Skrevet onsdag kl 21:58 #453 Skrevet onsdag kl 21:58 Engel skrev (14 timer siden): Og så er jeg jo selvfølgeig en mester til å overtenke også da.... Han vet at jeg ikke er helt frisk, men har ikke sendt noen meldig for å høre hvordan det går. Og det kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle ønske at han gjorde... 🙈🤪😅 Men jeg vet også at han har det veldig travelt for tiden. Og vi er jo faktisk bare kollegaer fortsatt.😅 Og jeg mistenker at jeg ubevisst leter etter tegn på at vi ikke vil passe sammen nå... Nå overtenker du igjen 😉 Send ham en melding og si at du gjerne vil bli helt frisk og rask før dere avtaler å treffes. Kanskje han tror at interessen din har dalt siden han ikke hører noe fra deg? Og tenk at det bare er en date og mulighet til å bli kjent med ham på en litt mer uformell måte. Må ikke klaffe og uansett har du kanskje hatt en hyggelig kveld? 1
KaffekoppQueen Skrevet onsdag kl 22:07 #454 Skrevet onsdag kl 22:07 Engel skrev (14 timer siden): Er det pga avstand/tid dere sliter? Neh, er egentlig ikke pga avstanden heller. Oi, ser forrige ble skrevet anonymt. Det mente jeg ikke! Kjemien er der, sexen er skikkelig bra, lik humor osv. Vi fullfører liksom boksene til hverandre, men nei, jeg vet ikke. Kjenner jeg venter litt på å høre fra han andre da, litt sånn for spenningen, men.. han lar seg vente på 😝
MissStiles Skrevet i går, 13:49 #455 Skrevet i går, 13:49 Blått skrev (På 17.6.2025 den 15.58): Jeg tenker at man må ikke legge for mye i ting. Det kan ha skjedd noe ☺️ om han tar kontakt igjen så kan du se hva du føler og om du har lyst til å snakke med han videre. Det er det jeg tenker og. Siden det var en grunn til at det ble stille sist gang og. Også har vi jo begge barn så da vet man jo at hverdagen er litt travel. Jeg har ikke hørt noe mer enda. Kjenner at jeg ikke har stor forhåpninger heller. Hører jeg noe, så er det bare hyggelig og hvis ikke, neivel…. Jeg fikk match med en annen fyr for et par dager siden og han sendte melding, så blitt noen meldinger frem og tilbake men han bor i en annen by så er litt usikker på om det vil funke når jeg har barn og han har ikke. 1
Blått Skrevet i går, 14:14 Forfatter #456 Skrevet i går, 14:14 MissStiles skrev (23 minutter siden): Det er det jeg tenker og. Siden det var en grunn til at det ble stille sist gang og. Også har vi jo begge barn så da vet man jo at hverdagen er litt travel. Jeg har ikke hørt noe mer enda. Kjenner at jeg ikke har stor forhåpninger heller. Hører jeg noe, så er det bare hyggelig og hvis ikke, neivel…. Jeg fikk match med en annen fyr for et par dager siden og han sendte melding, så blitt noen meldinger frem og tilbake men han bor i en annen by så er litt usikker på om det vil funke når jeg har barn og han har ikke. Syns det virker som om du har en fin innstilling til det☺️ 2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:18 #457 Skrevet i går, 20:18 Stormende forelsket enda her, og det uvirkelige er at hun sier det samme! 🥰 Hun er bare så fantastisk, og vi har så god kjemi. Litt intern humor allerede 😁 Det eneste som legger en demper på ting er at jeg sikkert har fått seksuelle bivirkninger av en medisin. Både ekstremt flaut og frustrerende når utstyret ikke oppfører seg som det burde! 😥 Skal til legen, og håper han går med på at jeg kan slutte med den medisinen. Er visst en veldig vanlig bivirkning, så jeg håper for guds skyld det er den som forårsaker det. Ellers går ting veldig bra (kremt), vi har planlagt flere dates, snakker om ferie sammen og greier. Når er det vanlig å si man er kjærester, vertfall halvoffisielt? For det føles som vi er det nå ❤️😍 Anonymkode: 0760d...fd9 2
DeLorean Skrevet 6 timer siden #458 Skrevet 6 timer siden GrønnNellik68 skrev (På 17.6.2025 den 23.08): he he tusen takk.. jeg traff han i kveld og i blest og vind og regn..vi satt under tak på småbåt havna i kveld i kveld måtte vi ty til varme fra hverandre for det var kaldt ass men han er jo så omtenksom. Passer på at jeg ikke fryser osv osv. Kan ikke si jeg kjenner noe gnist men samtidig virker han som en snill og omtenksom kar. For meg virker det som han er forelsket allerede, men dit har ikke jeg kommet da. Han har fått med seg alt jeg har lagt ut på fb ting jeg selv ikke husker. Vi snakker så lett om alt og ingenting lissom. Ler av dumme vitser. Han stryker på meg hele tiden og kysser meg litt innimellom det er jo så koselig å sitte sånn. Så nå skal vi møtes på torsdag. he he he. Ja jeg heier på alle.. ingen av oss forutså at vi skulle møtes på en flyspotter rampe da. Det var vel siste stedet jeg tenkte jeg skulle møte noen som kunne like meg lissom fra start ha ha ha. DeLorean nå må du få ut finger'n sommmer'n har starta.. he he he. Ja jeg er spent på forstettelsen jeg og. Jeg skal sette en rakett i rævva, så blir det fart på den 👍😁 1
Sparkling_Pink Skrevet 5 timer siden #459 Skrevet 5 timer siden Om jeg orker møter jeg kanskje en i morgen.
DeLorean Skrevet 4 timer siden #460 Skrevet 4 timer siden Sparkling_Pink skrev (36 minutter siden): Om jeg orker møter jeg kanskje en i morgen. Masse lykke til 😊🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå