Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har ikke noe å tape på det, tenker jeg. Kanskje er han mer interessant når du blir litt bedre kjent med ham. Ikke sikkert du får følelser eller det blir noe mer, men går jo an å sjekke det ut. Godt tegn at han er kapabel til å skrive vertfall. Skulle tro han da klarer å snakke brukbart for seg også. Kanskje han var nervøs sist? 

Anonymkode: 0760d...fd9

Han snakker helt greit gjorde han. Sindig trønder vil jeg beskrive han som, vi får se har nå avtalt å møtes i kveldinga. 

Anonymkode: 6b8a1...a2c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han snakker helt greit gjorde han. Sindig trønder vil jeg beskrive han som, vi får se har nå avtalt å møtes i kveldinga. 

Anonymkode: 6b8a1...a2c

Opps d var meg😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (20 timer siden):

Jeg vurdere å treffe han igjen, selv om jeg ikke følte noe gnist,

Det er ikke alle som føler en gnist første gangen. Hvorfor stresse så med det? Om en mann/dame er hyggelig og grei og dere har det fint sammen og praten går lett - møt dem igjen! Se litt hva som skjer. Er det fortsatt ingenting etter tre treff, da er det greit å si. Men gi folk - og deg selv, en sjanse. Veldig sjelden ting klaffer 100% på første treff altså 

Anonymkode: 092c3...60e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle som føler en gnist første gangen. Hvorfor stresse så med det? Om en mann/dame er hyggelig og grei og dere har det fint sammen og praten går lett - møt dem igjen! Se litt hva som skjer. Er det fortsatt ingenting etter tre treff, da er det greit å si. Men gi folk - og deg selv, en sjanse. Veldig sjelden ting klaffer 100% på første treff altså 

Anonymkode: 092c3...60e

ja han kom en tur i kveld. Jeg ble sjenert. Jeg syns han var triveligere i kveld. Vi pulte og han dro ganske fort etterpå så regner med jeg blir dumpa nå da.. men men.. gjør ikke så mye når en ikke føler noe veldig mye for dem da men ja likte han bedre og bedre og håper han tar kontakt igjen.. føler jeg har hatt en ONS ha ha ha.. 

• Liker 3
Skrevet

Tips til damer hvor møte menn i den virkelige verden .. "flyspotting"  jeg liker fly og var på en rampe der jeg bor for å se på fly. Der sto det en kar og jeg spurte om det var plass til en til og han sa ja. Endte med at man ble sittende å skravle i 5 timer se på fly .. han var ekspert i forhold til meg. 

Ikke min type sånn romantisk sett da men hyggelig kar. Han inviterte meg inn på en gruppe for dette temaet og har nå tatt kontakt på messenger om at han håpet vi møttes igjen for han syns jeg var så hyggelig å prat med.. jeg er jo en skravlebøtte da men ja det ble da noen hyggelige timer selv om jeg skravla bare for å være hyggelig. 

Så begynn å se på fly.. der er det menn. 

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (14 timer siden):

Tips til damer hvor møte menn i den virkelige verden .. "flyspotting"  jeg liker fly og var på en rampe der jeg bor for å se på fly. Der sto det en kar og jeg spurte om det var plass til en til og han sa ja. Endte med at man ble sittende å skravle i 5 timer se på fly .. han var ekspert i forhold til meg. 

Ikke min type sånn romantisk sett da men hyggelig kar. Han inviterte meg inn på en gruppe for dette temaet og har nå tatt kontakt på messenger om at han håpet vi møttes igjen for han syns jeg var så hyggelig å prat med.. jeg er jo en skravlebøtte da men ja det ble da noen hyggelige timer selv om jeg skravla bare for å være hyggelig. 

Så begynn å se på fly.. der er det menn. 

Gøyt! Og jeg som digger flymekanikere og fly.

Skrevet

Tre ganger har jeg vært i kontakt med en. Og en time på telefonen. Jeg er bortevekk forelsket og nå er det å vente på å finne ut hva han vil.

• Hjerte 1
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (12 timer siden):

Gøyt! Og jeg som digger flymekanikere og fly.

da bør du starte med det.. jeg syns og fly er morsomt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal på ny date i morgen, og gleder meg 🥰 Følelsene har virkelig blomstret siden sist gang vi møttes. Framstår som en skikkelig god og lun person, litt uvirkelig at hun liker meg. En slik gjensidighet som jeg føler på her har jeg aldri vært borti før. Tiden bare flyr når vi er sammen, iallfall for min del 😅

Så nå er det bare å håpe på at det fortsetter slik, at jeg ikke gjør eller sier noe som skremmer henne bort. For akkurat nå ser det jævlig lovende ut, og jeg tenker på framtidige planer med henne involvert. 

Sykt at lynet kan plutselig slå ned på denne måten 🥰

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skal på ny date i morgen, og gleder meg 🥰 Følelsene har virkelig blomstret siden sist gang vi møttes. Framstår som en skikkelig god og lun person, litt uvirkelig at hun liker meg. En slik gjensidighet som jeg føler på her har jeg aldri vært borti før. Tiden bare flyr når vi er sammen, iallfall for min del 😅

Så nå er det bare å håpe på at det fortsetter slik, at jeg ikke gjør eller sier noe som skremmer henne bort. For akkurat nå ser det jævlig lovende ut, og jeg tenker på framtidige planer med henne involvert. 

Sykt at lynet kan plutselig slå ned på denne måten 🥰

Blir dette tredje daten eller har dere møttes etter pickinken?

For Fjompenisse sin del så blomstrer kjærligheten som aldri før. Tilbragte hele pinsen hos meg sammen med "jenta mi" hvor vi laget mat sammen, traff flere av hennes venner på en tur til byen, gikk lange turer og var nesten usunt lenge i senga med uhorvelige mengder sex og kos.

Blir overøst med komplimenter, nesten så jeg blir forlegen. Fjompenisse er visstnok en magisk mann... Jeg har aldri opplevd sånt fra en dame før.
Men også veldig lett å gjengjelde komplimentene, for en fantastisk dame 😍 Pen, sexy, hysterisk morsom og et tvers igjennom godt menneske. Jeg opplever følelser jeg ikke har kjent på på maaaaange år.

Selv om vi kan snakke om en fremtid sammen, så har vi ikke definert noe. Men det blir noen freudian slips som når hun sier "at sånn er det å finne seg en yngre kjæreste" eller jeg sier "ja, nå har du fått deg en (sånn) mann" 😅

Nå får vi en periode hvor livet skjer for begge og vi nok ikke kommer til å møtes så ofte og i alle fall ikke med muligheter for overnatting. Men så kommer det ferietid hvor vi har lagt noen planer for å være litt mer sammen. Det er både godt og vondt samtidig å kjenne på savnet, men den som gleder seg osv 🥰

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
Fjompenisse skrev (15 minutter siden):

For Fjompenisse sin del så blomstrer kjærligheten som aldri før. Tilbragte hele pinsen hos meg sammen med "jenta mi" hvor vi laget mat sammen, traff flere av hennes venner på en tur til byen, gikk lange turer og var nesten usunt lenge i senga med uhorvelige mengder sex og kos.

Blir overøst med komplimenter, nesten så jeg blir forlegen. Fjompenisse er visstnok en magisk mann... Jeg har aldri opplevd sånt fra en dame før.
Men også veldig lett å gjengjelde komplimentene, for en fantastisk dame 😍 Pen, sexy, hysterisk morsom og et tvers igjennom godt menneske. Jeg opplever følelser jeg ikke har kjent på på maaaaange år.

Selv om vi kan snakke om en fremtid sammen, så har vi ikke definert noe. Men det blir noen freudian slips som når hun sier "at sånn er det å finne seg en yngre kjæreste" eller jeg sier "ja, nå har du fått deg en (sånn) mann" 😅

Nå får vi en periode hvor livet skjer for begge og vi nok ikke kommer til å møtes så ofte og i alle fall ikke med muligheter for overnatting. Men så kommer det ferietid hvor vi har lagt noen planer for å være litt mer sammen. Det er både godt og vondt samtidig å kjenne på savnet, men den som gleder seg osv 🥰

Ahhh! Den følelsen er uvurderlig! Hvor man er umettelig på hverandre, sant. Nå har jeg vært godt etablert noen år. Fant han på danskebåten av alle ting i covid tiden, akkurat rett før lockdown. Eller han fant meg 😂! Jeg reiste til han, på andre kanten av landet for første gang et par måneder etter treffet på båten. Planen var ingen date da vi møttes, annet enn vennskap å bli kjent som venner. Vel, gikk ikke helt som planlagt. Vi bare smeltet sammen der å da.. og etter det har det vært oss. giftet oss altfor raskt, men angrer ikke! Vi har stått sammen i tykt og tynt, i gode og onde dager. Vi har opplevd dødfødsel i tilegg, mistet vårt første felles barn da vi har mine og dine fra før... Så den tiden vi mistet henne sto vi midt i verdens livskrise og holdt på å miste hverandre på veien. Men vi fant hverandre igjen❤️... Vi fikk barn til etterpå, og nyforelskelse blomstret som deres. Levde i skyer. Og nå venter vi vårt tredje felles 🌹... Selv fem år etter er vi intense, og ekstremt lidenskapelige selv i travle hverdager. Ja, vi har noen perioder hvor vi er helt uttørka og utmatta. Men henter oss raskt inn. Og spesielt på ferier er vi som to nyforelskelse tenåringer, glade og lykkelige barn 🥰, som er drit flaue over oss.😂... Vi holder hender, og ja. Oppfører oss som ungdommer selv om vi er godt oppi åra. Jeg er nærmere 40 og han er over 50 🥰.... Mitt livs kjærlighet 🥰.... Det som reddet ekteskapet vårt etter dødfødsel var sykling. Begynte å sykle sammen, og gjør det enda. Tre år etterpå 🥰 så nyt den forelskelsen 🥰🥰🥰... 

Anonymkode: 87490...9d0

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
Fjompenisse skrev (25 minutter siden):

Høres nydelig og lovende ut. Slike Freudian slips er herlig, haha. Kan bare være positivt at dere begge tenker på en framtid sammen, og i det minste planlegger i deres indre sinn. Er liksom ikke så nøye med å definere ting når dere ikke klarer å holde fingrene av hverandre, og brygger på store sommerfuglfarmer. 

For min del så blir det faktisk femte gang vi treffes. Litt småflaut å skrive her i tilfelle hun skulle titte innom og forstå hvem jeg er, Norge kan være lite, men skitt au. Det lengste treffet (date høres litt rart ut i mitt hode) var på 9 timer, og vi har ikke engang kysset enda 😅 enten har jeg ikke turt, eller så har det føltes som feil sted og tid. Vil ikke bare "få det overstått", vil at det skal være magisk. Sett for mye film kanskje, men har en stor romantiker i magen 👀 Trangt der med alle sommerfuglene, så han må få komme ut litt mer.

Ting føles veldig bra hittil, og håper vi ser hverandre mye i sommer, og at vi blir et par. Har trolig aldri følt det slik som med henne, vi har så mye til felles, og hun framstår så god og snill. Det føles trygt og naturlig å snakke med henne. Med fare for litt idealisering, vi kjenner hverandre tross alt ikke så godt, så føles det som en venn jeg kjenner men ikke har møtt før.

Klisjé? Kanskje. Men det føles bare riktig. Forelskelse er kraftige saker, og jeg prøver å tenke rasjonelt også. Men vil egentlig bare være i hennes selskap. En fantastisk deilig følelse i hele kroppen 🥰

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres nydelig og lovende ut. Slike Freudian slips er herlig, haha. Kan bare være positivt at dere begge tenker på en framtid sammen, og i det minste planlegger i deres indre sinn. Er liksom ikke så nøye med å definere ting når dere ikke klarer å holde fingrene av hverandre, og brygger på store sommerfuglfarmer. 

For min del så blir det faktisk femte gang vi treffes. Litt småflaut å skrive her i tilfelle hun skulle titte innom og forstå hvem jeg er, Norge kan være lite, men skitt au. Det lengste treffet (date høres litt rart ut i mitt hode) var på 9 timer, og vi har ikke engang kysset enda 😅 enten har jeg ikke turt, eller så har det føltes som feil sted og tid. Vil ikke bare "få det overstått", vil at det skal være magisk. Sett for mye film kanskje, men har en stor romantiker i magen 👀 Trangt der med alle sommerfuglene, så han må få komme ut litt mer.

Ting føles veldig bra hittil, og håper vi ser hverandre mye i sommer, og at vi blir et par. Har trolig aldri følt det slik som med henne, vi har så mye til felles, og hun framstår så god og snill. Det føles trygt og naturlig å snakke med henne. Med fare for litt idealisering, vi kjenner hverandre tross alt ikke så godt, så føles det som en venn jeg kjenner men ikke har møtt før.

Klisjé? Kanskje. Men det føles bare riktig. Forelskelse er kraftige saker, og jeg prøver å tenke rasjonelt også. Men vil egentlig bare være i hennes selskap. En fantastisk deilig følelse i hele kroppen 🥰

Vi opplever det begge og sier det høyt til hverandre, at vi er stormforelsket. Men vi kjenner begge på at det ikke er noe poeng å definere noe "så tidlig". Vil ikke jinxe det...

Når det gjelder det første kysset, så har jeg ved tidligere dater med litt alkohol inneabord tatt mot til meg på første date, men med hun her, så skjedde det i edru tilstand på andre date. Jeg hadde dog ymtet frempå spøkefullt på Snap om at jeg ville invitere henne på en andre date med kino og kanskje litt klining på bakerste rad, som de fjortissene vi er...

Det ble ikke kino, men en lengre skogstur hvorpå hun hadde respondert spøkefullt med at dersom jeg oppførte meg pent så kunne det kanskje hende at det kunne bli et kyss.

Så ved slutten av turen, når det ble tid for å si takk for daten og vende hjemover til hvert vårt, spurte jeg om jeg hadde oppført meg pent. Dette kunne hun bekrefte og da spurte jeg om et kyss. Det ble mange minutter med klining på en innfartsparkering med mye folk rundt oss.

Ikke spesielt romantisk, men akkurat der og da glemte jeg tid og sted og det var magisk for oss begge.

Krysser fingrene for deg, med eller uten klining på daten din 😉

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Fjompenisse skrev (9 timer siden):

Vi opplever det begge og sier det høyt til hverandre, at vi er stormforelsket. Men vi kjenner begge på at det ikke er noe poeng å definere noe "så tidlig". Vil ikke jinxe det...

Når det gjelder det første kysset, så har jeg ved tidligere dater med litt alkohol inneabord tatt mot til meg på første date, men med hun her, så skjedde det i edru tilstand på andre date. Jeg hadde dog ymtet frempå spøkefullt på Snap om at jeg ville invitere henne på en andre date med kino og kanskje litt klining på bakerste rad, som de fjortissene vi er...

Det ble ikke kino, men en lengre skogstur hvorpå hun hadde respondert spøkefullt med at dersom jeg oppførte meg pent så kunne det kanskje hende at det kunne bli et kyss.

Så ved slutten av turen, når det ble tid for å si takk for daten og vende hjemover til hvert vårt, spurte jeg om jeg hadde oppført meg pent. Dette kunne hun bekrefte og da spurte jeg om et kyss. Det ble mange minutter med klining på en innfartsparkering med mye folk rundt oss.

Ikke spesielt romantisk, men akkurat der og da glemte jeg tid og sted og det var magisk for oss begge.

Høres strålende ut, og jeg er veldig glad på dine og deres vegne. Og synes skogstur og klining høres ganske så romantisk ut. Håper dere finner tid til å være sammen mye i sommer også 😊

Vi hadde det veldig koselig sammen i dag, i gud vet hvor mange timer. Fikk pratet godt sammen. Hun er redd for å bli såret etter å ha blitt det mange ganger før, og jeg fikk sagt litt av det jeg hadde på hjertet. Ble kanskje litt store følelser og komplimenter, men ønsker å være ærlig og åpen. Tid har vi. Og hun løp ikke av gårde. 

Så endte vi opp med å smelte sammen i et heidundrende lidenskapelig kyss i en pub vi hadde søkt tilflukt i. Garantert en del som så oss, men der og da eksisterte bare vi to, så de fikk tenke sitt 😂

Føles lenge å vente i flere dager til neste treff, men nå er vertfall den fysiske grensa sprengt i fillebiter. Vi hadde sikkert tenkt på det øyeblikket lenge begge to, og når det først skjedde, så var det utrolig deilig og frigjørende 🥰

Krysser alt jeg har for at forelskelsen varer hos begge to, og at dette blir klaff på lengre sikt. Vi tar tiden til hjelp, og så håper jeg begge to blir tryggere. Er tross alt bare to uker siden vi traff hverandre første gang. Tusen ting å snakke om enda.

Blir glad bare av å tenke på henne, og det gjør jeg mye. 16 år eller 40+ har ikke noe å si. Det er sterkt som pokker uansett alder! ❤️

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi var forresten dønn edru og drakk ikke øl der inne. Tiden var nok rett for begge to 🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
Fjompenisse skrev (12 timer siden):

Jeg er så glad på dine vegne 😊 Måtte kjærligheten fortsette å blomstre mellom dere ❤️ 

Selv har jeg truffet daten min hver helg de siste ukene 🥰 Det har vært kjempefint 🥰 Jeg trives utrolig godt sammen med han. I morgen tar jeg meg også en tur til han, for å feire bursdagen min 😁 Da blir det film, god mat og forhåpentligvis en god armkrok 😍 Han er flink til å invitere meg med på ting og inkludere meg 😁 Jeg er virkelig betatt og håper og tror at dette er en mann jeg kan få det godt sammen med 🥰 Han "ser" meg og tar godt vare på meg. Eller vi tar godt vare på hverandre 😊 Han er en uvurderlig støtte for meg på de dagene jeg ikke har det så bra ❤️ Jeg synes rett og slett at han er fantastisk 🥰 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg blir så glad på dine vegne, samme med @Fjompenisse😍

Og så er det så herlig å se menn uttrykke slik glede over følelser og det å være forelsket, det å savne noen så sterkt. Som en som har hatt min del av dårlige erfaringer med menn så gir det litt håp å se menn kunne uttrykke seg så fint om en person de har i livet sitt.  Så takk for det, dere og andre menn i tråden som bidrar til å snakke om følelser og dele tanker rundt dette med dating . Godt å se at noen lykkes og at det går an å skape gode relasjoner i et ellers litt skakkkjørt samfunn :)

Heia dere og heia kjærligheten ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
Fjompenisse skrev (21 timer siden):

Jeg syns det kysset hørtes romantisk ut som bare det jeg!😉 Mye bedre en klining i fylla i alle fall. Har faktisk hatt flere tilsvarende første kyss som det du beskriver, har vært veldig fint😊 Kos deg videre!🥰

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

6 mnd nå til søndag, det føles helt uvirkelig. Tiden flyr i godt selskap. 

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig bestemt meg for det her allerede, men ikke 100% på antallet. 

Skal på date i helgen, nr 6, sannsynligvis med overnatting. Ønsker å ta med en liten gave, og det føles mest naturlig med røde roser. 3 stk betyr strengt tatt "jeg elsker deg", som er litt heavy. 1 stk er "jeg begjærer deg" eller lignende. Tenker likevel 3 stk. Liker henne veldig godt (har skrevet noen innlegg i det siste 😍), og håper det blir oss. Stormforelsket er dekkende, haha

Aner ikke om hun liker blomster eller roser, men noen sjanser må man ta 🥰

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...