AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Veivalg skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt i «finne meg selv»-fasen etter bruddet. Det er jo litt tomt og stille halvparten av tiden. Samtidig er det sikkert dumt å forte inn i et nytt forhold samtidig som såret er ferskt. Merker jeg gruer meg litt til alle aspekter rundt datingen. Jeg har liten tro på at jeg finner noen på «byen», butikken eller de fleste andre steder. Apper virker ganske brutale fra både mannens og kvinnens ståsted, men der er i alle fall single. Kanskje organiserte singel-treff? Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal lete en gang. M45 I mitt tilfelle kom det fra der jeg trodde det minst.. Både real life og på sosiale medier. Rakk aldri å laste ned noe app. Så ikke bind deg til at det skal skje sånn eller slik. Jeg har møtt noen på følgende måte: - studie - jobbfest med eksterne - trening - instagram - gjennom skole for barna Så helt random hvor man møter noen med andre ord. Aldri møtt noen på byen. Anonymkode: bd0a4...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 For første gang er jeg spent på kjærligheten i 2025🥰 Jeg er i slutten av 30-årene, og har aldri vært i et forhold før. Har egentlig gitt opp, men har nå fått litt håp likevel. Det er en mann jeg har sendt meldinger med siden sommeren, vi har ikke møtt hverandre. Vi har vært litt av og på med kommunikasjonen, men det har tatt seg opp igjen de siste ukene. Jeg liker han utrolig godt (føler meg nesten betatt), men har altså ikke møtt han enda. Håper vi kan møtes på nyåret❤️ Vi bor langt unna hverandre (fly). Jeg har også en FWB, som har vært av og på i mange mange år. Møtte han for noen uker siden, og da var det rundt 5 år siden sist vi møttes. Men vi har omtrent daglig kontakt på sosiale medier. Jeg liker han ikke som noe mer enn FWB, og avslutter all kommunikasjon med han hvis det blir noe med han andre. Anonymkode: 2512a...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg vurderer om 2025 er året der jeg skal prøve å finne en ny kjærlighet. Har vært singel I fire år, og kjenner av og til å savnet etter en å ha gode samtaler med, nærhet og fine opplevelser. Begynner å bli litt lei av å alltid være alene, selv om jeg har venner og mye som skjer. Jeg har de barna jeg vil ha, så jeg har heldigvis ikke noe tidspress. Anonymkode: f738d...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 Prøvde meg på apper helt i begynnelsen, men slettet alt for et par år siden. Var på noen dater, men ble ikke mer enn et første treff. Fant fort ut at dating via apper ikke var noe for meg. Synes også det er vanskelig da mange menn på min alder har unger i grunnskolealder, gjerne kull nummer to. Mine barn er voksne og har flyttet hjemmefra, så jeg er ferdig med den fasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg skrev mye i den første tråden om å finne kjærligheten. I 2021 dukket han opp så til våren har vi vært sammen 4 år. Disse årene har gitt oss noen voldsomme prøvelser, mistet barn blant annet. Men nå står vi stødigere enn noen gang. Verdens fineste 1åring har vi også på lasset, hjerteplasteret og vår store store kjærlighet. Jeg elsker den mannen så ekstremt høyt og jeg vet det er gjensidig. Vi blir gamle sammen. Bestekompisen min, mannen min, kjæresten min, samboeren min og Verdens beste pappa. Ingen er så heldig som meg! ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 29. desember 2024 Venkman skrev (21 timer siden): Ja, har prøvd litt her og der, men det er jo døden for selvtilliten. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt i 2025 😊 Får fortsette å drømme om et «meet cute» på den lokale butikken der vi begge griper etter den samme smørpakka 😅 En som jobber på kaffebrenneriet som jeg besøker tid til annen, fortalte meg at hun hadde løpt på hennes utenlandske kjæreste (han var på gjennomreise gjennom Europa) på jobb, en dag hun egentlig ikke skulle jobbe, og gnistene bare fløy! 🥰 De er på 6 året nå. Det er som å høre en vakker kjærlighetshistorie fra eventyr og litt noe jeg drømmer om selv 🙈❤️ Ja, apper har vært drepen for selvtilliten her og, men ser det har fungert for veldig mange også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Ænema skrev (21 timer siden): Slettet nettopp apper selv. Dater for første gang på mange år ❤️ håper det blir et bra 2025 🥰 Så koselig! Hold oss oppdatert! 🥰 Maskinfører skrev (20 timer siden): Takk i like måte 🥰 i 2030 er jeg 42 år 😀 Åååh 88-modell. En fin årgang🥰 Veivalg skrev (15 timer siden): Jeg er fortsatt i «finne meg selv»-fasen etter bruddet. Det er jo litt tomt og stille halvparten av tiden. Samtidig er det sikkert dumt å forte inn i et nytt forhold samtidig som såret er ferskt. Merker jeg gruer meg litt til alle aspekter rundt datingen. Jeg har liten tro på at jeg finner noen på «byen», butikken eller de fleste andre steder. Apper virker ganske brutale fra både mannens og kvinnens ståsted, men der er i alle fall single. Kanskje organiserte singel-treff? Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal lete en gang. M45 Så AB skrev et veldig fint innlegg til deg! ❤️ De som jeg har snakket med selv så har det oppstått når man ikke ventet det selv, men det har vært fine øyeblikk og godt vennskap som har utviklet seg til noe mer. Jeg syns det var veldig vanskelig selv når jeg kastet meg uti det. Jeg hadde ikke vært på en date, hadde ikke hatt sex eller kysset noen på over 7 år. Det føltes som å starte i en ny jobb der man sitter der fullstendig forvirret og skjønte absolutt ingenting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For første gang er jeg spent på kjærligheten i 2025🥰 Jeg er i slutten av 30-årene, og har aldri vært i et forhold før. Har egentlig gitt opp, men har nå fått litt håp likevel. Det er en mann jeg har sendt meldinger med siden sommeren, vi har ikke møtt hverandre. Vi har vært litt av og på med kommunikasjonen, men det har tatt seg opp igjen de siste ukene. Jeg liker han utrolig godt (føler meg nesten betatt), men har altså ikke møtt han enda. Håper vi kan møtes på nyåret❤️ Vi bor langt unna hverandre (fly). Jeg har også en FWB, som har vært av og på i mange mange år. Møtte han for noen uker siden, og da var det rundt 5 år siden sist vi møttes. Men vi har omtrent daglig kontakt på sosiale medier. Jeg liker han ikke som noe mer enn FWB, og avslutter all kommunikasjon med han hvis det blir noe med han andre. Anonymkode: 2512a...eec Skrev du i 2024-tråden? 🥰 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vurderer om 2025 er året der jeg skal prøve å finne en ny kjærlighet. Har vært singel I fire år, og kjenner av og til å savnet etter en å ha gode samtaler med, nærhet og fine opplevelser. Begynner å bli litt lei av å alltid være alene, selv om jeg har venner og mye som skjer. Jeg har de barna jeg vil ha, så jeg har heldigvis ikke noe tidspress. Anonymkode: f738d...8c1 Bli med, bli med, bli med❤️ Janina1 skrev (12 timer siden): Prøvde meg på apper helt i begynnelsen, men slettet alt for et par år siden. Var på noen dater, men ble ikke mer enn et første treff. Fant fort ut at dating via apper ikke var noe for meg. Synes også det er vanskelig da mange menn på min alder har unger i grunnskolealder, gjerne kull nummer to. Mine barn er voksne og har flyttet hjemmefra, så jeg er ferdig med den fasen. Det skjønner jeg veldig godt. Jeg har en tenåring, og vet ikke helt hva jeg føler om å date menn med barnehagebarn. Jeg føler meg så ferdig med den fasen av livet, og setter pris på friheten med stort barn🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har så lyst på kjæreste. Jeg har vært singel i 1 år, og synes det er så kjedelig å være alene. Men vil selvfølgelig bedre alene enn i dårlig selskap. Jeg håper 2025 bringer meg en herlig mann som verdsetter livets små gleder, og er lojal og ærlig. Jeg har troen ❤️ K 36 Anonymkode: 25970...9e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har så lyst på kjæreste. Jeg har vært singel i 1 år, og synes det er så kjedelig å være alene. Men vil selvfølgelig bedre alene enn i dårlig selskap. Jeg håper 2025 bringer meg en herlig mann som verdsetter livets små gleder, og er lojal og ærlig. Jeg har troen ❤️ K 36 Anonymkode: 25970...9e1 Jeg krysser fingrene for deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 Veivalg skrev (15 timer siden): Jeg er fortsatt i «finne meg selv»-fasen etter bruddet. Det er jo litt tomt og stille halvparten av tiden. Samtidig er det sikkert dumt å forte inn i et nytt forhold samtidig som såret er ferskt. Merker jeg gruer meg litt til alle aspekter rundt datingen. Jeg har liten tro på at jeg finner noen på «byen», butikken eller de fleste andre steder. Apper virker ganske brutale fra både mannens og kvinnens ståsted, men der er i alle fall single. Kanskje organiserte singel-treff? Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal lete en gang. M45 Folk er forskjellig, men for meg tok det overraskende lang tid å finne meg selv, enda bruddet ikke var en overraskelse. Hos meg tok det 2 år ca, kanskje 2,5 år. Hvor lenge er det siden ditt brudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #32 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har vært singel veldig lenge og grunnen til det er at jeg vokste opp i mye vold. For meg så har den volden føltes trygt så jeg har plukket meg menn som har vært lik, men samtidig så har jeg et godt hodet så jeg har løpt av gårde fordi at sånn skal det jo ikke være så jeg har bare hatt korte forhold. Jeg begynte med gaming under korona og traff for noen år siden da en britisk mann. Og hva skal jeg si om han? Første gang jeg snakket med han så syntes jeg han var søt. Det utviklet seg sakte og rolig. Han er utrolig kjekk, varm, omsorgsfull, morsom. Å snakke med han og se på reaksjonene hans, se hvordan han formulerer setningene, se hvordan han snakker, den mannen driver hjertet mitt helt bananas på en måte jeg ikke visste var mulig. Så når jeg fant ut at han var gift så trakk jeg meg unna, for jeg vil ha en som bare er min ❤️ Men det gir meg håp for fremtiden, også ser jeg hva jeg trenger i en mann. Han, uansett hvor horrible og fæl jeg er til tider for alt jeg har gått gjennom, så er han der og viser at han bryr seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 Te- Presten skrev (2 minutter siden): Folk er forskjellig, men for meg tok det overraskende lang tid å finne meg selv, enda bruddet ikke var en overraskelse. Hos meg tok det 2 år ca, kanskje 2,5 år. Hvor lenge er det siden ditt brudd? Her har jeg i grunn fortsatt ikke helt funnet meg selv etter bruddet, var veldig nedbrutt og hadde mistet meg selv helt i forholdet. Men jeg er på vei, så håper jeg skal ha fått lukket flere sår utover våren. Og tror kanskje ikke alle sår kan lukkes før jeg begynner å åpne opp for å gå videre med en annen. Men aner jo ikke hvordan jeg skal gripe det ann når den tid kommer, da jeg har blitt en veldig sjenert person etter bruddet. 🙈 Så klarer ikke se for meg at jeg vil ha sjans til å finne noen uansett. Så kommer nok til å stå på sidelinja og se den delen av livet gå forbi i stillhet et år til er jeg redd.. Anonymkode: f738d...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Del Skrevet 29. desember 2024 Blått skrev (26 minutter siden): Jeg krysser fingrene for deg! ❤️ Takk Blått ❤️ Jeg krysser fingrene for deg også! ❤️ Anonymkode: 25970...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Del Skrevet 29. desember 2024 Alle disse appene vil ikke at man skal finne kjærligheten. De blir i dag laget for å beholde brukerne sine. Spesielt Tinder tror jeg er suspekt. Anonymkode: ccc02...087 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 Te- Presten skrev (7 timer siden): Folk er forskjellig, men for meg tok det overraskende lang tid å finne meg selv, enda bruddet ikke var en overraskelse. Hos meg tok det 2 år ca, kanskje 2,5 år. Hvor lenge er det siden ditt brudd? Hmm, det kommer vel an på når vi regner fra? Vi har forsøkt å redde forholdet i et par-tre år. Det tok tid å finne egnet bolig, ca et halvt år, men bodd hver for oss i noen måneder nå. Forholdet døde nok før det og, men da så jeg ikke farene. Jeg har vært stresset siden hun ba om parterapi, men kjenner at stresset er borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. desember 2024 #37 Del Skrevet 30. desember 2024 Blått skrev (19 timer siden): Så koselig! Hold oss oppdatert! 🥰 Åååh 88-modell. En fin årgang🥰 Så AB skrev et veldig fint innlegg til deg! ❤️ De som jeg har snakket med selv så har det oppstått når man ikke ventet det selv, men det har vært fine øyeblikk og godt vennskap som har utviklet seg til noe mer. Jeg syns det var veldig vanskelig selv når jeg kastet meg uti det. Jeg hadde ikke vært på en date, hadde ikke hatt sex eller kysset noen på over 7 år. Det føltes som å starte i en ny jobb der man sitter der fullstendig forvirret og skjønte absolutt ingenting. Ja 88 er fint årgang 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #38 Del Skrevet 30. desember 2024 Kjærlighet finnes ikke. Det er bare en transaksjon og byttehandel mellom mann og kvinne. Mannen får det han trenger, og kvinnen det hun trenger. Det er kynisme, men vi gjemmer det bak ordet kjærlighet. Anonymkode: 1bc89...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #39 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjærlighet finnes ikke. Det er bare en transaksjon og byttehandel mellom mann og kvinne. Mannen får det han trenger, og kvinnen det hun trenger. Det er kynisme, men vi gjemmer det bak ordet kjærlighet. Anonymkode: 1bc89...46b Så du har aldri vært glad i noen? Anonymkode: 77bd2...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #40 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi får se , selv kommuniserer jeg med en dame som jeg har møtt et par ganger før på fest gjennom en felles bekjent og så var det ikke så mye mer kontakt egentlig etter det, inntil for et par uker siden hvor jeg fant ut at vi delte samme tja litt obskure hobby hvor jeg da bare tok kontakt. Det blir en øl på nyåret iallefall og det har vært daglig kontakt pr melding et par uker nå. Vi får ta det derfra tenker jeg. Anonymkode: ced41...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå