Måneskinn Skrevet 23. april #321 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 13.38): Kan være han for det meste omgås andre menn. De stiller hverandre ikke spørsmål. Er det noe de vil si, så sier de det, uten å vente på at noen andre skal be dem om det. Mange menn tror kvinner også er sånn. Anonymkode: 079ee...526 Det er godt mulig. Men jeg er jo ikke den eneste som syns det skurrer - har vært andre damer her i denne tråden og andre lignende tråder som spør om det samme. Om de for det meste omgår andre menn, ja det får så være. Men er man på date syns jeg man kan prøve å skru om å hvert fall prøve å være litt interessert da 2
-Missi- Skrevet 23. april #322 Skrevet 23. april Jeg var på en date med en som var veldig hyggelig en til en, etter daten skulle jeg møte noen venner. Han ble med videre på det. Da fikk jeg derimot se en annen side kan var veldig stille av seg og satt egentlig der uten å snakke noe særlig midt i en gjeng med folk. En liten gjeng pluss han og meg dro videre ut i natten da var han ufin med flere av vennene mine. Var sånn sett en bra test. Trenger nok en som er like utadvendt som meg, tør og ta plass. Og avslutt ikke krangler med noen første gang vi er ute på byen sammen. Så har jeg møtt en annen kar det var på gamle måten. Vi snakket sammen 12 t i strekk 😂ble en ons men så døde det litt ut. Men gøy opplevelse og noe jeg gjør svært sjelden. Har begge på snap. Trudde jeg egentlig hadde slettet fyr 1 men fikk snap nå. Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg synes om noen av de 🤔 1
Engel Skrevet 25. april #323 Skrevet 25. april Så koselig å lese om dere som dater!🥰 Jeg har på en måte vært på date jeg også da😇 Ramlet inn på FB deting i starten av påska, og en av de første som liker profilen min der er en jeg chattet med for et par år siden som jeg la bort pga avstand og livssituasjon. Klarte ikke å krysse han vekk, så det ble litt chatting igjen, og et forslag om å bli turvenner😅 Og med den unnskyldningen ble det faktisk så vi omsiden møttes på en tur i påsken. Og det var hyggelig det. Ingen umiddelbar fysisk tiltrekning, men vi har mye til felles. Har snakket om å møtes til flere turer, så vi får nå se... Tror nok ikke det blir noe mer enn det vi har sagt, altså turvenn. Men det er hyggelig det også. Er ikke så ofte jeg finner folk med samme interesser og samme fysiske form der. De fleste er enten i elendig form, eller superspreke toppturentusiaster😅 Så det er jo en verdi der. 1 3
DeLorean Skrevet 25. april #324 Skrevet 25. april Glad på alles vegne her inne 😊 Kanskje jeg må få den berømte rævva i gir og faktisk møte noen? Hmm, der sa jeg noe 😉 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #325 Skrevet 25. april DeLorean skrev (1 time siden): Glad på alles vegne her inne 😊 Kanskje jeg må få den berømte rævva i gir og faktisk møte noen? Hmm, der sa jeg noe 😉 Lykke til 🤞 Anonymkode: 09065...d4f 1
-Missi- Skrevet 25. april #326 Skrevet 25. april Helt enig det har absolutt verdi å finne slike relasjoner ☺️jeg har funnet ei ny veninne det siste året som jeg drar på stolpejakt med og litt andre turer. Utrolig koslig menneske å tilbringe tid med🥰prøver hele tiden å være åpen på nye relasjoner sånn på generelt grunnlag. Har jobbet med den delen av livet også de siste 5 årene. Generelt det å øke egen livsglede, komme seg ut der og utforske verden. Sånn som en solid turvenn er ikke så lett å finne så det har egentlig vært den mest verdifulle nye relasjonen min ☺️🤸tenker det er like mye det singel livet bør handle om. Er vell det som sies og har man det godt med seg selv og livet man lever tiltrekker man seg de som er bra for deg. Håper det verfall 🤭for en ting er ganske tydelig for meg at eventuelle nye relasjoner jeg tar inn i livet om det er vennskap eller romantisk skal føles som en bonus. Føler det er litt det utgangspunktet jeg bør ha på livs reisen min videre 🧘☺️ 1
KaffekoppQueen Skrevet 10. mai #327 Skrevet 10. mai (endret) To dager, to middager. Det er så koselig! Rart å være på markedet igjen, glad jeg har funnet en så «lett» som er fin å bruke tid sammen med. Liker meg i selskapet hans, han er morsom og har samme humor som meg. Det beste av alt, jeg kan bare være meg selv og ikke tenke på noe er rett eller feil. Hva det blir? Vet ikke, men vi har en avtale i morgen. En frokostdate, det var jeg ikke prøvd før. Endret 11. mai av KaffekoppQueen 7
MissStiles Skrevet 11. mai #328 Skrevet 11. mai Altså, da melder jeg meg offisielt inn her. I år hadde det vært hyggelig å møte noen. Uansett om det gjelder å gå på flere dater, flørte, inngå et forhold etc. Selvom jeg har hørt litt forskjellig om Tinder, så ble det til at jeg lagd meg en profil der. I påsken fikk jeg en match med en fyr som jeg hilst på et par uker før gjennom jobb. Så artig tenkte jeg, og sendte han en melding. Han synes også det var artig å møtes igjen på den måten. Siden det har vi sendt litt meldinger frem og tilbake, men siden vi begge har barn, har det vært mest kontakt de ukene vi har «fri». Forrige helg spurte jeg om vi skulle møtes og bli bedre kjent i neste uke. Det ville han. Men så idag morges våkner jeg til følgende melding: «Hei, beklager jeg må avlyse for neste uke. Det passer ikke så bra for tiden. Du møter helt sikkert noen andre 😉» Forsåvidt ok men han har vel feiget ut da eller?! Jeg vil gjerne gi han et ærlig svar tilbake men hvor ærlig skal jeg være? Spesielt siden vi kommer til å møtes gjennom jobb igjen og vil jo ikke lage ubehagelig stemning. Hva synes dere? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #329 Skrevet 11. mai Hva legger du i ærlig svar? Er det for å ventilere, så er det bare barnslig. Er egentlig ikke så mye å si. Han har nok feiget ut, ja. Eller han har innsett at dette ikke var noe for ham. La meg gi deg et eksempel. Jeg kommer ut av et forhold som har vart en stund. Jeg er både frustrert, litt sint og veldig lei meg for at det tok slutt. En av tingene jeg gjorde var at jeg gikk inn på en dating app. Men stengte den fort. Etter litt selvransakelse har jeg bestemt at jeg må bearbeide bruddet mer. Dessuten er livet mitt litt krevende for tiden pga jobb. Det er krevende tider. Men det går nok over. Den korte stunden jeg var der fikk jeg match med en nydelig dame. Nå agerte ikke jeg noe videre på det. Chattet ikke. Bare stengte appen. Hadde jeg agert på det, så hadde det endt som med fyren din. Jeg hadde ikke klart å fortsette. Jeg må gi meg selv mer tid. Så jeg lot være. Det burde kanskje han gjort også, hvis jeg leser teksten din rett. Vi vet aldri hva som foregår på den andre siden av skjermen eller i hodet på andre. Ingen vits å spekulere. Vi må forholde oss til den informasjonen vi har. Anonymkode: 86530...f27 2 2
KaffekoppQueen Skrevet 11. mai #330 Skrevet 11. mai Jeg tror jeg bare hadde svart at takk for at han ga deg et ærlig svar og at du håpet også han fant noen på sin vei. Og at man ses ved anledning og ønske om en fin dag videre. Det er ingenting å bruke mer tid på og hvis anledningen byr seg så kan det være at man snakkes live og da er det lettere å få et svar - OM det er viktig mener jeg 3 1
MissStiles Skrevet 11. mai #331 Skrevet 11. mai Jeg svarte et eller annet som at det var synd at han ikle ville gi det en sjanse en gang men at jeg forstår det. Bare reagerer litt på det å backe ut når han utleverte mer om seg selv enn det jeg gjorde. Da fikk jeg liksom inntrykk av at han var klar for noe. Jeg fikk svar tilbake men nå har han slettet profilen sin så det svaret fikk jeg ikke lest. Jaja, sånn kan det gå 🤣 1
DeLorean Skrevet 11. mai #332 Skrevet 11. mai MissStiles skrev (13 minutter siden): Jeg svarte et eller annet som at det var synd at han ikle ville gi det en sjanse en gang men at jeg forstår det. Bare reagerer litt på det å backe ut når han utleverte mer om seg selv enn det jeg gjorde. Da fikk jeg liksom inntrykk av at han var klar for noe. Jeg fikk svar tilbake men nå har han slettet profilen sin så det svaret fikk jeg ikke lest. Jaja, sånn kan det gå 🤣 Har skjedd med meg og. Det er veldig kjipt og som du sier, litt pussig også. Er noe av grunnen til jeg ikke dater så mye mer. Og det er jo synd. Vil jo virkelig finne meg en kjæreste jeg. Mye rart der ute @MissStiles, men vi to er dønn ordentlige! 😁 2
Engel Skrevet 12. mai #333 Skrevet 12. mai MissStiles skrev (22 timer siden): Altså, da melder jeg meg offisielt inn her. I år hadde det vært hyggelig å møte noen. Uansett om det gjelder å gå på flere dater, flørte, inngå et forhold etc. Selvom jeg har hørt litt forskjellig om Tinder, så ble det til at jeg lagd meg en profil der. I påsken fikk jeg en match med en fyr som jeg hilst på et par uker før gjennom jobb. Så artig tenkte jeg, og sendte han en melding. Han synes også det var artig å møtes igjen på den måten. Siden det har vi sendt litt meldinger frem og tilbake, men siden vi begge har barn, har det vært mest kontakt de ukene vi har «fri». Forrige helg spurte jeg om vi skulle møtes og bli bedre kjent i neste uke. Det ville han. Men så idag morges våkner jeg til følgende melding: «Hei, beklager jeg må avlyse for neste uke. Det passer ikke så bra for tiden. Du møter helt sikkert noen andre 😉» Forsåvidt ok men han har vel feiget ut da eller?! Jeg vil gjerne gi han et ærlig svar tilbake men hvor ærlig skal jeg være? Spesielt siden vi kommer til å møtes gjennom jobb igjen og vil jo ikke lage ubehagelig stemning. Hva synes dere? Sannsynligvis har han fått napp hos noen han syns er mer interessant eller noe, og vil sjekke ut det. Hadde vært mye bedre om han hadde vært ærlig om det, men det er det dessverre nesten ingen som klarer i dag. Syns den meldingen du sendte var helt fin. Man må dessverre regne med sånt som det der på det digitale datingmarkedet. De fleste holder flere muligheter åpne fram til de evt får en napp som de virkelig vil ha. Noen fortsetter å holde alternativer lunkne også etter det forresten... Så sånn sett var det jo bra at han her faktisk avsluttet det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #334 Skrevet 12. mai Jeg opplever at mange stresser veldig med å finne noen. Selv kom jeg ut av et langt forhold for noen år siden, og har datet litt av og på siden den gang. De fleste damene jeg har møtt har vært veldig koselige og fine folk, men ofte har det blitt litt for intenst – og da trekker jeg meg gjerne tilbake. Det finnes ingen fasit, men for min del håper jeg å møte noen som trives i sitt eget selskap, har egne interesser og hobbyer, og ikke er avhengig av å tilpasse seg en partner for å ha det bra. Med erfaring i bagasjen ser jeg nå at det å gi opp seg selv for et forhold faktisk er et stort rødt flagg. Anonymkode: af612...ef3 1
DeLorean Skrevet 12. mai #335 Skrevet 12. mai Engel skrev (3 timer siden): Sannsynligvis har han fått napp hos noen han syns er mer interessant eller noe, og vil sjekke ut det. Hadde vært mye bedre om han hadde vært ærlig om det, men det er det dessverre nesten ingen som klarer i dag. Syns den meldingen du sendte var helt fin. Man må dessverre regne med sånt som det der på det digitale datingmarkedet. De fleste holder flere muligheter åpne fram til de evt får en napp som de virkelig vil ha. Noen fortsetter å holde alternativer lunkne også etter det forresten... Så sånn sett var det jo bra at han her faktisk avsluttet det. Det er mitt inntrykk også. Dessverre. Man føler seg ikke eksklusiv i det hele tatt. 1
Engel Skrevet 12. mai #336 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det finnes ingen fasit, men for min del håper jeg å møte noen som trives i sitt eget selskap, har egne interesser og hobbyer, og ikke er avhengig av å tilpasse seg en partner for å ha det bra. Med erfaring i bagasjen ser jeg nå at det å gi opp seg selv for et forhold faktisk er et stort rødt flagg. Anonymkode: af612...ef3 Helt enig med deg. Selvfølgelig må man tilpasse seg litt om man skal ha en person inn i livet sitt, men ikke sånn at man gir slipp på egne interesser og liv. Jeg gjorde til dels det i samlivet jeg kom ut av for 10 år siden, og kommer ikke til å gjøre det sammen igjen. Men, man må gi tid og plass til personen, klarer man ikke det så er det heller ikke liv laga.
MissStiles Skrevet 13. mai #337 Skrevet 13. mai Takk ❤️ Og det gikk 2 dager før jeg fikk en invitasjon til et møte av en kollega hvor han skal være med. Blir vel mest kleint for han… 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #338 Skrevet 13. mai MissStiles skrev (53 minutter siden): Takk ❤️ Og det gikk 2 dager før jeg fikk en invitasjon til et møte av en kollega hvor han skal være med. Blir vel mest kleint for han… Hvorfor er det kleint? Livet skjer…tenker det er sunnere å ikke tillegge ditt eget syn på andre. Han ombestemte seg…det hender i livet at det skjer. Noen ganger handler det om å legge tilbake noe på butikken. Andre ganger en date man kanskje ikke ønsker lenger, big deal. Det et mange der ute…ikke gjør saken større i ditt hode enn det tenger å være. Anonymkode: af612...ef3 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #339 Skrevet 13. mai Enig med innlegget over. Det kan være så enkelt som at han til slutt konkluderte med at han ikke ønsket å date og potensielt ligge med noen på jobb. Anonymkode: 0760d...fd9 2 1
MissStiles Skrevet 13. mai #340 Skrevet 13. mai Det gikk helt fint. Han visste ikke at jeg skulle være med, så ble nok litt overrasket over å se meg der. Men jeg fokuserte meg på grunnen til at vi hadde det møte. Det ble litt privat prat mellom oss 4 mens vi spiste lunsj. Så tror nok at det skal gå fint å fortsette og jobbe sammen. NB! Vi jobber ikke i samme bedrift. Så da er det bare å håpe på at man blir kjent med noen andre som man kan date ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå